Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Elikkäs cbr900rr:n kaasarit meni tuossa vaihtoon ja entisissä kaasareissa oli luisti-kalvon ja kannen välinen jousi tolkuttoman pitkä, n.20 senttiä, samanlaiset korvaavat kaasarit hankin ja niissä jouset olivat puolta lyhempiä...Osaako joku kertoa haetaanko tällä jotain herkkyyttä tms???
    -CB Sevenfifty-93 (ex)
    -CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
    -GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)


    * -JaaJaa RacingTeam-
  2. #2
    Mahdollisesti Dynojet/Factory tms satsi asennettuna niihin, onko suutimet ja suutinputket myös vaihdettu joka juoruaisisi toimenpiteestä?

    Hyvällä tuurilla toimii ihan ok sun pyörässäsi....

    -J-
  3. #3
    Lainaa (GSXR_JaP @ Heinä. 24 2010,21:00) kirjoitti
    Mahdollisesti Dynojet/Factory tms satsi asennettuna niihin, onko suutimet ja suutinputket myös *vaihdettu joka juoruaisisi toimenpiteestä?

    Hyvällä tuurilla toimii ihan ok sun pyörässäsi....

    -J-
    eli lyhemmät jouset olisi niitä virijousia, lyhempänä/vähemmän vastusta antavana kaasuunvastaavuus paranee?
    -CB Sevenfifty-93 (ex)
    -CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
    -GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)


    * -JaaJaa RacingTeam-
  4.  
  5. #4
    Oli niissä eroa kun puristi niitä kasaan ja lyhemmät oli hieman jämäkemmän oloisia...Mutta Ne 20 senttiset jouset oli aivan tolkuttoman vittumaiset asentaa paikoilleen ku kokeilin ja laitoin ne lyhemmät ku ne meni suoraan ilman väkivaltaa paikoilleen Muutaman kerran koettelin tosiaan pidempiä laittaa paikoilleen vanhoihin kaasareihin mitkä jää hyllyyn niin ne jouset kimpoili sieltä välistä ja tuloksena 2 jousta paikoilleen ja hermot paloi!!!
    -CB Sevenfifty-93 (ex)
    -CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
    -GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)


    * -JaaJaa RacingTeam-