Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Otetaas alusta.
    Eli vaihdoin uudet kytkin ja jarrukahvat. Jarru meni hienosti paikalleen, kytkin ei niinkään. No siinä aikani säädellessä sain sen paikalleen, mutta pyörä pyrki eteenpäin kytkin pohjassa aika haipakkaa. Lisää säätöä eikä se liikkunut mihinkään oli kytkin ylhäällä tai ei.. jossain vaiheessa se ei myöskään kytkin pohjassa suostunut rullaamaan vaihde päällä.
    No sitten löytyi sopiva asetus (olin pyöritellyt niin kahvan luona olevaa hienosäätöä kun "sitä toista" sieltä kytkimen luota).
    Kaikki tuntui pelaavan hienosti kaupungissa, joten menin testaamaan kovempaa kiihdytystä motarin rampista, ja alas seuraavasta (matkaa muutama kilsa). No kiihdytyksessä paukutti rajoittimeen mutta vauhti ei noussut ihmeemmin... no siitä hissuksiin seuraavalle rampille josta kilsan verran kaverille matkaa. Pysähtyessä ympäristöön levisi kauhea haju... eikä kovin sherlokki tarvitse olla että hokaa sen tulevan kytkimestä.

    No, nyt on ajettavassa kunnossa, mutta vahinko on jo tapahtunut. Lipsuu esim 6. vaihde päällä tuppi nurin käännettäessä. Lisäksi huiput jää sinne 180 paikkeille (joo, riittää, mutta ei sen silti niin pidä mennä. testattu suljetulla alueella toki). Jännää tekee se että 1 2 3 ei tunnu lipsuvan ollenkaan, tai sitten en vain huomaa.

    KYSYMYS: Mitä kaikkea tarvitsen uutta? Ilmeisesti koko helahoito, jouset, paineasetelma (mikä lieneekin), levyn (vai useampiko niitä on?) Stormin nettikauppa tarjoili tilailtavaa tavaraa ja ainut kalliimpi näytti olevan kytkinlevy.

    Kysymys 2. Olen myöskin tilaamassa uusia ketjuja ja rattaita, kun ovatten jo melkein 30tkm rullatut ja joku lenkki vähän jumittaa.
    Tietääkö joku esim. ulkomaista nettikauppaa josta saa molemmat samalla kertaa? Motomummylta katsonut drivenin ketju/rataspakettia EK ketjulla (520) mutta kytkimen osia siellä ei näkynyt.
    Osia en saa itse paikalleen joten se ulkomailta tilatessa säästetty raha menisi jonkun asentajan työhön.
    Heti perään tuleekin 30tkm huolto sekä ainakin eturengas, joten suht järkevään hintaan olisi kiva osat saada. Ideoita?

    Pyödä sigun mukainen kusias k7 giksutin

    Loppuun sanottakoon että joo, moottoripyöräily on kallista ja pitääkö nillittää muutamien kymppien säästöistä. Kyllä pitää koska työnantaja ei minua enää tarvinnut *



    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
  2. #2
    * * * * * * * * * * *

    Tää on allekirjoitus!

    * * * * * * * * * * *
    Suzuki GS 450E (vm. 1988) -->
    Suzuki GS1100G (vm. 1983) -->
    Yamaha FJ1200ABS (vm. 1992) -->
    Yamaha FJR1300A (vm. 2008) -->
    Ei tiedä vielä
  3. #3
    Tuskin se tarvitsee mitään muuta kuin kytkinlevyt.
    - JAM Racing Team -
  4. #4
    Heps, Tulipa hyvään kohtaan tämä aihe.

    Ens talven aikana on tulossa isohko remppa omalle pyörälle. (Kaikki kuluva uusiksi koko pyörässä, myös maalaus).

    Kytkin menee kanssa uusiksi. ei siksi että ei toimi, mutta haluan mielen rauhan koska en tiedä, että onko koskaan mitään uusittu ja pyörä on 35tkm ajettu ja kohta kymmenen vuotias.

    Mitä kaikkea kannattaa uusia kytkimestä? (lue: mitä kaikkea tilaan Tästä )



    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  5.  
  6. #5
    Ei halua linkittyä... mutta siis 6kpl numero 8, 1kpl numero 9 ja 1kpl numero 10? Uiopin tonnisessa näkyy eri määrä menevän hiluja.
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM