Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Moro ja hyviä ajokelejä kaikille!

Olin kasaamssa toista etuiskaria kun ihmettelin että nouseepa tuo paluuvaimennustanko aika helposti tuolta putkesta irti vaikka alapultti on kiinni. Ihmettelin että missä ihmeessä sitten tuo alaputti on oikein kiinni kun tuo paluuvaimennus tanko on jo kädessä, mutta sen kiinnitys olikin hajonnut tuonne putken sisään.

Auttakaas nyt miestä mäessä että missä tuo on voinut hajota? ja mitenköhän tuon korjaisi? Itse veikkaan että tuo ei ole voinut hajota purkaessa keulaa, koska tuo osa ei mielestäni joudu rasitukselle. Sehän ei ole putkessa kun stefoja poistetaan tai laitetaan. Itse veikkaan liika kiristystä, mutta ihmettelen noita lohnuja tuossa paluuvaimennuksen tangon pohjassa. Voisiko edellisellä omistajalla ollut vähän huolimattomat huollot? No rikki se on kuitenkin. Itse rikottu ja ehkä jokin avittanut, mutta olisi vaan kiva ymmärtää ja oppia. Onko muilla tullut vastaan mitään tälläistä?

Pystyykö tuon korjaamaan alumiini hitsaamalla ja mahtaakohan siitä tulla hyvä? Vaatisi varmaan hitsin, koneistuksen ja uudet kierteet? Hyviä vinkkejä, kun kasaamaan sen joutuu kumminkin?

Liikakiristys yhdistettynä vääntöön väärillä jengoilla voisi tehdä jotain tuollaista. Aika usein noita myöskään ei avata kuten manuaali sanoo (eli vastaanpitotyökalu apuna) vaan hakkaillaan kuka milläkin auki alakautta. Jotakin tuollaista voisi olla tällekin käynyt.

No rikki kun rikki, ja minun mielestäni ainut järjellinen korjaus on ostaa uusi osa.. Tähän tietysti voidaan kommentoida että serkun veljenpojan vaimon työkaverin tuttu osaa hitsata ihan mitä vaan... vaikka purkkapallon kiinni auton tuulilasiin. Mutta siis lähtisin metsästämään purkuosaa, tai purkuiskaria, tai viimeisenä uutta sisuskalua. Nykyisen korjaamista pidän melko vaarallisena vaikka se tehtäisiin miten.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
    Moi,

Mikä mopo kyseessä? gsx tolpat lojuvat tallissa
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

5.  
    Kaverin Tunskassa oli toissa kesänä täsmälleen sama vika!?! Tuli esille keulahuollon yhteydessä.
    Liikkeessä epäilivät liikakiristystä edellisomistajalla. Rahatukolla tuosta selvisi..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)