Soittelin kyseiseen firmaan eilen torstaina ja kyselin iridium visiiriä uuteen Shoei XR-1100 kypärään. Miespuolinen myyjä vastasi puhelimeen, nimestä en saanut mitään selvää. Esitin asiani jonka jälkeen myyjä sanoi että tarkistaa asian. Kului useita minuutteja ja yhdessä vaiheessa luulin puhelun jo katkenneenkin. No visiiri hinnasto löytyi ja vastaus oli että 122e. Kysyin tiukkaa myyntihintaan johon myyjä vastasi 120e. Tokasin että "ohoh ihan 2e alennusta toista sataa euroa maksavasta visiiristä?" johon myyjä tokaisi veemäiseen sävyyn "no kuule Storm ei anna mitään alennusta".. seurasi hetken hiljaisuus kun mietin hiljaa mielessäni että miten kyseinen kommentti liittyy asiaan mitenkään. Suljin puhelimen ja asia jäi sikseen. En kyseisestä firmasta visiiriä hae.
Suomalaista asiakaspalvelua parhaimmillaan jälleen![]()
636 -06
Sen enempää kertomatta huonoista kokemuksistani, joita ei sattuneesta syystä enää voi tulla, puhelimeen vastasi varmastikin vaaleatukkainen myyjä joka ilmeisesti on vain "tiskinhoitaja"...
Kaverilla on kovin rehvakas ja ylimielinen asenne hoitamaan hommaansa, kun ei varaosaa löydä edes selostuksen jälkeen räjäytyskuvasta, hakee asentajan kertomaan mikä on nokka-akseli ja sitten kysyy vielä että "onko toi sit paininkuppi?"...
Sitten katotaan mua ja kysytään ammattimaisen tärkeilevästi et "tarkotaks sä säätöpalaa vai paininkuppii? katoko ku jos sä yrität ite säätää venttiilivälyksiä ni se kyllä tapahtuu sillä välyslevyllä" Eihän sihen voinu vastata ku et joo, pistä ne paininkupit tuleen...
TL1000S 1999 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
GSX1300R -02 Tourinkiin
Suzuki DR650 -99 EX
RSV1000R -04 EX
Kyseessähän oli mun visiiri. No, tilasin briteistä lähes puoleen hintaan. Ja kyseinen kypäräkin tuli saksasta satasen halvemmalla kuin heidän tarjoushinta..(Zip @ Heinä. 09 2010,19:17) kirjoitti
Onneksi Suomessa on liikkeitä, jotta voi käydä kokeilemassa oikean koon/mallin ennen tilausta *
Joo on tää suomen hintapolitiikkakin hyvässä suunnassa. 2x kalliimmat hinnat + vittumainen asiakaspalvelu nii ei tarvii ihmetel et ihmiset tilaa ulkomailta eikä suomalaisilta yrityksiltä.(1ossi1 @ Heinä. 09 2010,22:20) kirjoitti
Hyvä esimerkki brittien asiakaspalvelusta on kun ostin servo eliminaattorin talvella ja muutaman kuukauden päästä huomasin sen olevan viallinen. Lähetin sähköpostia valmistajalle niin sanoivat heti että lähettävät uuden eikä vanhaa tarvitse lähettää sinne tutkittavaksi. Mitenköhän olisi moinenkin tilanne tässä maassa hoidettu..
636 -06