Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Kertokaapas ystäväiset, että mitä kannattaisi ottaa huomioon pyörän kunnossa/mahd. vioissa? Olisin vaihtamassa 2001-2002 vuotiseen kilo giksuun joilla on ajettu n. 35-50tkm. Saako ideani kannustusta ?
    ***EX - Suzuki SV1000S ´03 x 2***
    *** Suzuki VZ800 Marauder ´99 ***
    Eipä tuo huono vaihtoehto ole, itse tämän ajokauden tuollaisella päristelleenä ei ole harmittanut kertaakaan.
    Ensimmäinen mitä tulee tarkistaa, on se montako sakkoa nyt olikaan alla ja montako kortti vielä kestää...
    Itselläkin (vaikkei hartioilla/painolla pahemmin ole siunattu alkaa köröttely alle satasen nopeuksissa väsyttää käsiä melko nopeasti, varsinkin nahkakortonki päällä, eli 80 alueellakin tulee helposti toistasataa tuupattua.
    Tyyppivika(???) noissa lienee kytkimen "ryntääminen" eli kytkin tuntumalle ja nostaa kierroksia niin kytkin nalkkaa kiinni. Ei haittaa normi ajoa, mutta esim varttimaililla tai ripeästi valoista liikahdettaessa voi yllättää.
    Etupamput mulla ainakin on kellertävät (siis se sisään liukuva osa) ja siitä voi arvioida kilometrejä (jos siis ovat alkuperäiset) , mulla ajettu alle 30 ja väri alkaa yläpäästä katoamaan. Jokuviisas sanoi, että pumppaa keulaa pari kertaa reilusti ylös alas ja katso ettei öljyä tihku stefojen välistä, kertoo huonoista stefoista tai kieroista keulaputkista. FI valoa kannattaa seurailla, mulla syttyy aina silloin tällöin ajon aikana, mutta sammuu kun virrat käyttää pois ja päälle, ei ole kiinnostanut tutkia sen tarkemmin.

Tollasia tuli nyt äkkiseltään mieleen, haulla noista löytyy enemmänkin juttua ja www.gixxer.fi löytyy lisää
    Tärkeintä ei ole se, miltä se näyttää, vaan se että se liikkuu.

...ja muistakaa, Drag racing on parasta pyörän päällä..
  3.  
    Pysyykö budjetin sisällä http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/984346
    R6R räärääpyörä