Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    olis tarkotus tilata mprengasonlinestä uusi takagummi ja siellä näytti olevan halvalla pari dunlopin rengasta sekä metzelleri.. näitä rengaskyselyitä tuntuu olevan todella paljon mutta en ainakaan haulla löytänyt seuraavista renkaista infoa, eli miten kestää kulutusta, pito ilmeisesti näissä olis hyvä myös sateellakin, radalla pyörähtelen pari kertaa kesässä eli lähinnä tollanen normi matkaajoon/nurkkaajeluun olis hyvä rengas

-Dunlop Sportmax D207 E
    -Dunlop Sportmax D208
    -Metzeler M1
    -Joku muu mikä?

tuolla näytti olevan joku full boren renkaita kanssa halvalla mut taitaa olla parasta kiertää mah kaukaa?

Itsellä on kokemusta tuosta M1, on hyvä ja pitävä rengas, mutta kesto ei ole kummoinen. Itsellä kului kusiaisen alla kohtuu hyvää vauhtia pois. M3 taas toisaalta on hieman kestoltaankin parempi enkä itse pidossa huomannut juurikaan eroa, jos Metzeleriä haluaa.
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
    näköjään uusia malleja tullu myyntiin tänävuonna ja ajattelin sellasta kokeilla kun testeissä näyttäs olevan parempia kun noi vanhemmat mallit, eli tälläsiä löytyis, oisko kellää kokemuksia näistä takana:

-Metzeler M-5
    -Pirelli Angel
    -Michelin Power Pure
    -Dunlop Sportsmart
    -Continental RaceAttack
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (sasaa @ Heinä. 19 2010,04:30) kirjoitti
    -Continental RaceAttack
    Liukas ennen kun lämpenee. Etenkin Competition-mallisarja. Street toimii varmaan paremmin. Märkäpidosta ei ole kokemusta.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
    Itellä on kilo gixxerissä pirellin engeli ja voi sanoa pers tuntumasta

et aika liponen kylmällä kelillä ja muutenkin kylmänä.

Kulutus kestävyys 2000km ajettu ja en juurikaan ole pintaa lähteny.

Omasta mielestä on enempi touring rengas ku sport.
    Omassa kilosessa on pyörinyt Rossot ja M3:t alla. Tuo M1 on ollut joskus kusiaisessa alla eikä kyllä kestä mitään. Tuo normi M3 kyllä on hyvä normi kurvailuun!
    R6R räärääpyörä
    Ei ole kilosen alla kokemusta, mutta 600 ja 750 alla on pyörinyt:

Metzeler Sportec M1
    Aika napakka gummi hintaansa nähden. Mutta sateella pito ei ollut mun mielestä ihan kohdallaan. Kulutuskestävyys aika hanurista. Voisin kuvitella tonnisen repivän takasen sileäksi aika hätäseen. Vanha rengasmalli.

Metzeler Sportec M3
    M1:sen jälkeen vaihdoin tähän. Huomattavasti asiallisemman tuntuinen kuin M1. Kulutuskestävyys parempi, muttei ihan niin hyvä kuin Metzelerin markkinointi antaa ymmärtää. Pyörä tuntui ketterämmältä näillä kuin M1:llä (mutua).

Pirelli Diablo Rosso
    Jotenkin neutraalimpi gummi kuin M3. Kulutuskestävyydestä en osaa vielä sanoa, mutta vaikuttaa ihan asialliselta. Radalla ja muissa "ääritilanteissa" Pirelli on mun mielestä johdonmukaisempi kuin M3. Esim. kun radalla lähtee gummi luistamaan alta, niin M3 säikäytti kunnolla, Rossolla käytös on ennakoitavampaa.

Toki voi olla, että tuolla Pirellillä olen saanut paineet paremmin kohdalleen. Metukan M3:ssa oli aina vähän ongelmana se, että radalle en tainnut laskea paineita riittävästi. Kadulla sitten ajoin varmaan liian matallilla paineilla, koska en saanut mitään älyttömiä kilometrejä yhdellä setillä ajettua. Pisteet siis Pirellille.
    Suzuki GSX-R 1000 K5
    (ex: Suzuki GSX-R 750 K6)
    (ex: Suzuki GSX-R 600 K1)
    Mulla edessa Bridgestone BT023 takana Pirelli Angel ja mitään en mistään tiedä mutta etunen tulee vaihtumaan ennen takasta ja takana reilut 6000km noilla ja takanen edelleen ok. Nämä siis maantie / katu kilsoja. Pyöräkin köykäsempi ku tonninen mutta seuraava setti ittelläni tulee olemaan eteen ja taakse Pirelli Angel mii like tiedä sitten muista... anteeksi...
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa (A.Hippo @ Heinä. 19 2010,21:48) kirjoitti
    Pirelli Diablo Rosso
    Jotenkin neutraalimpi gummi kuin M3. Kulutuskestävyydestä en osaa vielä sanoa, mutta vaikuttaa ihan asialliselta. Radalla ja muissa "ääritilanteissa" Pirelli on mun mielestä johdonmukaisempi kuin M3. Esim. kun radalla lähtee gummi luistamaan alta, niin M3 säikäytti kunnolla, Rossolla käytös on ennakoitavampaa.
    Itsellä oli pari sarjaa Rossoja alla, eikä olleet kovin kulutusystävällisiä. Renkaan urasyvyys on suhkoht "pieni".
    R6R räärääpyörä
    omassa rykkösessä Michelin Power Pure takana ja pelannu hyvin vimoset 3tkm vielä 2-3tkm pääsee ehkä pidossa en moitittavaa ole huomannu maantiellä. pilot power oli aika samaa kastia mutta tuntu kuluvan huomattavasti kantikkaammin keskeltä.

puressa on se kova keski alue paljon kapeampi joten jo pienillä kallistuksilla ollaan pehmeämmällä seoksella.
    DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
    Mulla oli kilogixussa diablo corsa III ja olin tyytyväinen. Toimi hyvin radalla omissa vauhdeissa ja kulutuskestävyys oli mun mielestä hyvä matka- ja katuajossa. Onkohan tuota edes saatavilla enään kun en ole viimeaikoina paljo rengasjuttuja seurannut..?
    Tässä mallia allekirjotuksiin.
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Pirelli Diablo Rosso
    Pilot Power 2 CT:n jälkeen heitin alle täksi kesäksi nuo Rossot. Kadulla ihan ok rengas kunhan muistaa, ettei kylmänä oikein pidä ja lämpenee hitaasti misukkaan verrattuna. Kilometrejä näyttäisi kestävän suurinpiirtein samaa tahtia kuin PP.

Radalla toimii hitaan ryhmän vauhdeissa, mutta keksinopeassa rupeaa jo luistamaan. Luistaminen tosin on aika ennakoitavan ja loogisen tuntuista, joten ei aiheuta isompia ohjelmanumeroita. Kuumalla kelillä (>+30) sulaa alle reippaammassa ajossa.

Rosso on oman kokemuksen perusteella varmaan paras supermoto-tyyppisen pyörän alla. Luistaa helposti, mutta hallitusti, joten tarjonnee paljon hupia SM-kuskeille.
    Superbike #7
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 19 2010,23:21) kirjoitti
    Pirelli Diablo Rosso
    Pilot Power 2 CT:n jälkeen heitin alle täksi kesäksi nuo Rossot. Kadulla ihan ok rengas kunhan muistaa, ettei kylmänä oikein pidä ja lämpenee hitaasti misukkaan verrattuna. Kilometrejä näyttäisi kestävän suurinpiirtein samaa tahtia kuin PP.

Radalla toimii hitaan ryhmän vauhdeissa, mutta keksinopeassa rupeaa jo luistamaan. Luistaminen tosin on aika ennakoitavan ja loogisen tuntuista, joten ei aiheuta isompia ohjelmanumeroita. Kuumalla kelillä (>+30) sulaa alle reippaammassa ajossa.

Rosso on oman kokemuksen perusteella varmaan paras supermoto-tyyppisen pyörän alla. Luistaa helposti, mutta hallitusti, joten tarjonnee paljon hupia SM-kuskeille.
    Kaverin kilogixxerissä oli rossot alla, eivätkä antaneet vielä mitään lipsumisen merkkejä 1.16 kierroksilla kemorassa. Mun mielestä se oli jo ihan kohtuu kyytiä katurenkaille.
    Tiedä noista sitten, kyllähän tietysti pyörä, kuski ja hieman kaikki muukin vaikuttaa, mutta ainakin kilogixxeriin uskaltaisi tuota rossoa suositella ihan lämpimästi.

Oma ehdoton suosikki gixxerin alla on M1. Rengas jossa on pirun hyvä tuntuma tiehen ja kuluu alta pois kuin ajatus. *
    Supermoto
    perrkele, huomasin tänää et kankaat jo näkyy takapyörästä elikkäs ajattelin pirellin angelia tai metzellerin m5:sta, sääli vaan kun edessä on michelin power 2ct.. sekarengastus on aina huonompi kun samat edessä ja takana... muttei toi power pure jostain syystä oikee miellytä...

EDIT: metzellerin m5 tilattu

Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jaulis @ Heinä. 19 2010,23:50) kirjoitti
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 19 2010,23:21) kirjoitti
    Pirelli Diablo Rosso

Kaverin kilogixxerissä oli rossot alla, eivätkä antaneet vielä mitään lipsumisen merkkejä 1.16 kierroksilla kemorassa. Mun mielestä se oli jo ihan kohtuu kyytiä katurenkaille.
    En tiedä, että olisiko minulle sitten sattunut joku maanantaikappale renkaasta, mutta tuon kyllä sai luistamaan kadullakin halutessaan. Radalla ajaessa luisti varsinkin avauksissa välillä vähän turhankin reilusti vaikka vauhti ei ollut kovin kummoista.
    Superbike #7
    M3 + K2= hyvin pyörii, pitää minkä tarvii, hengissä edelleen eikä edes narkki-varas saanut sitä loppuun kulutettua
    Litranen sisävessa
  17.  
    Mulla on Michelin Pilot Power 2CT osoittautunu hyväksi renkaaksi. Kokasen varmaan ensi kesänä Michelin Power One-renkaita...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002