Moro..
tuli hankittua tollanen zxr750 -89,koeajo suju hyvin mut 30 km ajon jälkee sammu risteykses eikä heti käynnistyny, sen jälkee ku koitti startata ni tipautti bensat pakoputkesta pihalle???
Ku yritti uudestaa starttailla ni sama homma (bensat pihalle) eli jätti tienpäälle..ja sitä bensaa meinaan tuli...
mikä neuvoksi ?? (tuore motoristi)
* Kiitos etukäteen
![]()
Jättäsin ostamatta jos 30 km koeajon jälkeen piiputtaa! Jos on jo ns." paska housussa" niin tutkisin ekana kaikki koneen tappokatkasijat..crc:tä esim. *Jos ja kun kone on käynyt hyvin niin seuraavaks kaasarit tutkiskelun alle unohtamatta bensaletkuja( Enpä oo kuullu että bensaa pakoputkesta pihalle lykkäis solkenansa) .
Jos taas on käyny hyvin tai hyvin huonosti niin nokkien ajoitus,sytkän anturin tsekkaus.. vaikka puristuspaine mittaus.
<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
nonii... pyörä seiso v.lopun yli ja lähti hyvin käymää.. ja heitin lenkin pelitti hyvin...ku piti lähtee toisen kerra ajaa teki saman homman?? "huoltoa tilaamaan"
![]()
minkähänlainen esim. bensapumppu viritys mahtanee k.s keksinnössä olla? Ehkä olis syytä mulkasta kun noista on niitäkin paukahtanu joskus..Meinaan että oisko joku kyläseppä päässy tekeen tepposiaan vaikkapa.
Huoltohan tuon toki korjaa viimestään jos ei itte pääse tolkkuun mikä riivaa. Lompuukin päälle vaan tuppaavat käymään =)
<p>Kawasaki zxr 750 h2 -90Kawasaki zzr 1100 c -91Suzuki gsx 1300 r hayabusa -03</p>Kawasaki zzr 1400 -08
Vähän tuntuis siltä kuin jonkun uimurikammion sulkuventtiili kanittais. Joissain noista on kumiset kärjet ja saattaapi olla kovettunut tjms vuosien saatossa, eikä nyt sulje bensan tuloa kammioon kunnolla. Letkut sitten tyhjenee uimurikammiosta imukurkkuun ja sieltä sitten pihalle.
Hahaa...
Olimpas tyhmä
Pyörään vaihdettu konetta ja asennettu ruisku!
se tuuppaa gasoliinit putkeen.. vieläkin epäkunnos.. suuttimien vaihto? vai mikäs avuksi? ruiskuboxin merkkikään ei tiedossa..![]()