Terve.
Olis vaihdon paikka mutten osaa päättää kumpaan.
Kummassa on paremmat tilat matkustajan kanssa ajellessa
(takalaukun rajoittaessa tilaa)
Kumpi on kestävämpi?
Kertokaa oma mielipide kumpi olis parempi ja miksi.
Eihän nuo kumpikaan mihinkään hajoa... Bandiitin kone on 80-luvun GSX-R:n peruja ja ZR-7:n on 70-luvun konstruktioon perustuva. Ainakin lastentaudit ovat poissa...
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Ilman muuta vai
Varsinkin jos kaksipäällä meinaat ajella.
Nii kumpaa meinasit?
Joo joskus kakspäällä luultavasti, pääasiassa yksin mutta silti kyytiläisen pitää mahtua hyvin ja myös kuskin kun kyydissä joku.
Tietysti se vai:n jälkeinen eli bandit.
Jotku on niin hurjia tekee koeajon![]()
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
Olen kyllä koeajanut molemmat, mutta silti valinnan vaikeutta![]()
Koeajoon en saanut kyytiläistä, siksipä on hiukan hankala arvioida
että kuinka mahtuu.
Kokemuksia?
ZR on yksinkertaisempi, varmaa koeteltua tekniikkaa, erittäin edullinen ylläpitää ja hoitaa silti tehtävänsä ihan nätisti. Runkomitoitus 196cm/100kg kuskille vähintäänkin riittävä ja taaksekin mahtuu varsin hyvin vaikka takalaukkukin on paikallaan
Tosin pitää myöntää että rosvoa en ole koskaan edes koeajanut![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Minulla oli Bandit 1250 SA -08.*Ajoin Bandulla noin 13tkm.
Satula ei ole kaksin aivan parhaita,mutta sen voi vaihtaa mm mallia GEELI ! = Geelisatula. *Ne jotka ovat vaihtaneet,kehuvat kovasti. Alkuperäisessä satulassa "löytyy pituutta"(tilava),mutta kyytiläinen "luistaa niskaan"!
Se vanha ilmajäähdytteinen,kansanomaisesti i/ö- jäähdytteinen (moottori)on kuulopuheitten mukaan melko kestävä,vääntöäkin löytyy. *Kestää tarvittaessa huimia virityksiä?
Siis suosittelen Bandua!!!
Tunturi Sport. Siitä se alkoi,,,,
Kummassa on paremmat tilat matkustajalle?
En päässyt kyytiläisen kannsa testaamaan..
Isompi kone on varmasti mukavempi ajella kahdestaan, kun sitä vääntöä löytyy huomattavasti paremmin. Käytännössä silloin ei tarvitse hakata kypäriä yhteen, kun pitää kiihdyttää. Suzukin tekniikka on lähes pommin varmaa, jos vaan normi huollot on tehty. Tuohon käyttötarkoitukseen en tohtisi kawalle paljoa pisteitä antaa, mutta itse käyttäjä sen lopulta päättää. Kummassa on matkustajan tilat paremmat, niin se ei selviä, kuin kokeilemalla, koska meitä on montaa eri mittaa.
Ahdettu 1216
Kawazaakissa loppuu alusta täysin jo isomman miehen alla yksinään, puhumattakaan kaksi päällä. Ei bandussakaan mikään rata-alusta ole mutta on se tukevampi kuin kawassa. Teho ja vääntö vielä enemmän bandun eduksi kuin paperilta voisi päätellä.
GSF1200S
ZR7:lla juhannus Norjassa kakspäällä tavaroineen. Ei mitään ongelmaa, takapamppua vaan tiukemmalle.
Toki teho ja vääntö, mitä enempi sitä parempi, mutta mielikseen tuollakin ajaa. Kuski 80kg+vaimo 50kg ja kamat. Kyllä toimii
Elämäntapa motoristi.
Hyvin valkkasit, tuota olisin itse ehdottanut. Minulle asia oli kyllä aika selvä koeajon jälkeen, kumman noista kahdesta olisin valinnut ja Banditti se olisi ilman muuta ollut.