Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Moikka!

    Yritin hakua käyttää, mutta ei ainakaan pikaisesti aiheesta mitään löytynyt. Mulla on tuommonen otsikon pärrä ja mietin että onko normaalia, että pakoputki äänenvaimentimineen on jo vaikka 10km rauhallisen ajon jälkeen tulikuuma. Siis niin kuuma että ei uskalla muuta ku hipasta Ei se menoa haittaa, mutta ihmetyttää vaan.

    Kaverilla ainakin tuommonen 90-luvun puolivälistä oleva vastaava ei lämpiä juuri ollenkaan. Enempää en oo tutkivaa työtä tehnytkään.

    Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
    -ico- Honda CBR600f4i
  2. #2
    Oma vuoden 2001 cbr600f-mallin pakoputki ainakin lämpiää todella kuumaksi pienestäkin ajosta. Ja on sen verran massiivinen pönttö että ei ees pienellä tauolla juurikaan viilene.

    Br,

    -tuomas-
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  3. #3
    katalysaattorista johtuu...
    Näillä mennään toistaiseksi...

    Yamaha Tenere 700 -22
    KTM XC350F -11
    Honda CR500 -99
    Yamaha DT Tenere125 -91
  4. #4
    Jep. Vanha pyörä ei ole kuuma kun siellä ei ole katalysaattoria. Omasta kun poistin niin nyt voi ajon jälkeen laittaa pressun heti ajon jälkeen pyörän päälle. En kuitenkaan suosittele postamista sillä se ei ole mikään eko-teko.



    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
  5. #5
    Ihan normaaliahan toi on tosiaan katti vaatii lämpöä toimiakseen.
    ex CBR 600 '05
    Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
  6.  
  7. #6
    Kiitos vastauksista. Eipä tullut mieleenkään tuo katti.

    Hyvä että selvisi, niin voi jatkaa rauhallisin mielin ajelua (niinkun tuo hirveesti olis rajottanu, mut olipa hyvä selvittää )

    Eikun vaan
    -ico- Honda CBR600f4i