Teimpä oman otsikon tapaamiselle jos vaikka saatas aikaiseksi moinen. Eli onkos porukkaa jota mahdollinen meettinki kiinnostasi?
Voitas alkaa suunnitteleen paikkaa jne.....
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Hyvä ajatus pikku kokoontuminen. Perinteinen vastaus eli tulen kyllä paikalle, jos vaan saan aikatauluun sopimaan...Saattaa vaan olla aika hankalaa...
![]()
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89
Tullaan jos aikataulut sopii![]()
![]()
![]()
![]()
ex Suzuki GSX 750F -93
Nyk. Kawasaki ZZR 1100 -93
Sama homma, tulen jos sopiii aikatauluihin ja mulla Suzuki on liikenteessä vasta syyskuussa. Jos miitinki on aikaisemmin niin tulen sekoittamaan kuvioita väärällä mopolla. Ettehän kivitä saksanseisojaa?
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Mäkin voisin tulla mun vanhalla äffällä jonka myin kaverille, kait se lainaa sitä mulle..
Äijät saa sydärin kun näätte sen! On tuunattu rälläkällä ja maalattu kännissä![]()
<p>MT09, RX125, pirkcafe</p>
No missäs treffattas ja varsinki milloin?
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Korkeintaan vaan ihan pienillä kivillä(Geeäsäxähvä @ Heinä. 14 2010,11:29) kirjoitti
![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
olisin kanssa tulossa jos vain päivämäärän tietäisi pari viikkoa ennakkoon![]()
No tässähän ois jo muutama fillari kasassa "ehkä" eli pitäskö tässä nyt sit alkaa puuhamaan sitä miittinkiä? Voitasko tämä tehä iha porukka suunnitelulla alusta alkain nii saatas sattumaan kalenterit kohalleen ja mietittyä asiaa muutenkin pidemmälle. Otetaanko koko vklo meettinki vai päivä jne...Ideoita nyt kuin tää toteutetaan!! En välttis haluais olla se "pääarkkitehti" asialle mutta pakkohan se on jos ei porukalla ruveta puuhamaan.
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Viikonloput itsellä buukattu täyteen syyskuun alkuun asti, mutta heitetään ehdotus:
2.8. Maanantai
tai
5.8. Torstai
Porukka taitaa olla melko etelästä, hyvä paikka voisi olla joku hyvä kokoontumispaikka esim. Päijänteen rannalla tai jollain niillä suunnilla. Voisi suorittaa letkassa esim. Päijänteen ympäriajon.
Kävisi jossain syömässä jne.
Jos tyytyy päiväkokoontumiseen, niin eihän tässä paljon järjestelyjä tarvita. Sitten ei vaan voi tietenkään *![]()
Neljässä pyörässä ja neljässä tahdissa on molemmissa kaksi liikaa!
Sussu 750F -89
Täälläkin kiinnostusta(loistava idea muuten), eli varma ehkä. Jos menee arkipäivälle niin henk.koht ainakin töissä et ihan aamusta ei ehdi...ja tosiaan starttaan Vantaan metsistä.
Suzuki sv650s -> Suzuki GSX 750F -05