kilometrejä nyt se 24tkm, onko ollu noissa kilometreissä säätö tarvetta vai onko riitänyt pelkkä tarkastus ? ei oikein hotsita näillä ilmoilla ruveta tohon hommaan, jos venyttäs muutaman tonniin tota hommaa ,kone käy kuitenkin ilman mitään rallatuksia, vai pitäskö ruveta huolestuun kun käy niin puhtaasti ja on *vielä kawa *![]()
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
mulla säädettiin 36tkm kohdalla. 2 pakoventtiiliä oli reippaasti yli arvojen. pyörä vuosimallia 2005.
ei sieltä mitään ääniä kuulu jos venttiili on pielessä. nokkaketju rupes mulla jumittamaan 38tkm kohdalla ja se kyllä sitten pitää ääntä.
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
Omassani on tuossa kohtaa vaihdettu edellisen kerran shimmejä. sen jälkeen ei ole ollut tarvetta.. Nyt alkaa olla 55t mittarissa..
Jos siltä pohjalta sanoo mielipiteen, niin katsoisin.
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
kyllä mulla jouduttiin vähän paloja vaihtelemaan 24 huollossa.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Mulla on viimesin tarkastus 50tkm kohdilla ja silloin ei ollut muuttunut viimesestä säädöstä. Nyt 76tkm kohdalla sitten on muuttunut aikalailla![]()
Jeppistä
kaippa se on tarkistettava,onko tossa hommassa jotain ihmeellistä mitä ei ohjekirjasta selviä ?
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
^Ahdastahan siellä on mutta korjaamokäsikirjan avulla kyllä onnistuu. Tässäkin ketjussa ja MP-Tallin puolella on muistaakseni asiaa puitu ja ohjeita kirjoiteltu.
Tallissa: Kawasaki Concours (GTR) 1400 -16 ja Suzuki Burgman 650 ABS -14