Onko ihmisillä kokemuksia vakio lampun (60/55w) vaihtamisesta suurempaan, esim. 100/80w? Itse vaihdoin juuri kyseiseen tehoon ja äkkiseltään en kyllä huomaa mitään eroa valonmäärässä tai kirkkaudessa.. onko piuhat riittävän hyvälaatuiset sellaisenaan välittämään virtaa polttimolle riittävästi vai pitäisikö joko kytkeä rinnan toinen akku tai pistää paksummat piuhat/uudet releet?
Millaset piuhat takaa riittävän virransaannin ja mistä niitä saa valmissarjana suomesta ostettua?
Suzuki S1 -84 -> Suzuki RG gamma 125 -86 -> Kawasaki ZZ-R 600 -90 -> Kawasaki ZZ-R 1100 -92
Kokeilepas ensin Osramin NightBreaker Plus +90% tai Philips X-treme Vision +100%, mainosten mukaan tupla valotehot samoilla Wateilla verrattuna "normi" halogeeniin.
Jos ei riitä niin osta Xenonit.
Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
KTM Super Adventure 1290 -2015
Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
Bilteman valonvahvistin, tuon valmiimpaa sarjaa tuskin suomesta saa...
Eli askartelua vaatii.
Ei ole mitään rakettitiedettä tehdä itse irto osista, jotain tällaista pitäsisi saada aikaan, omaan pyörään soveltaen...
^ joo tuo bilteman sarja ei varmasti tee pahaa ollenkaan!
xenoneita en suosittele zetoriin välttämättä. niillä saa lamppuun kyllä loistetta, mutta samalla hajavaloa hieman ja ainakin mulla bi-xenonin pitkät näytti C-mallin umpiolla pelkästään puidenlatvoja vaikka lyhyt näytti sinne minne pitää, eli umpio ei oikein xenonille sovellu. jos tarttee vain lyhyitä niin sitten ok, mutta valotehoa pimeälle tässä kai kyseltiin![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Valonvahvistin... *![]()
![]()
Onpa relesarjaa nimellä paiskattu.
ZZR 1400 ABS -07
ZX-9R -03/-04
ZZR 600 -93
ZZR 500 -90
RD 125 DX -77