Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Minkäs kokoinen se iso kuusiokolo etupyörän akselissa onkaan? Voisi nakerrella siihen avaimen ajankuluksi..

- Arttu
    BMW R1200GSA
    Olikohan se nyt 24 mm.

Motonetissakin näkyy olevan, jos ei viitsi itse askarrella:

http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=80-8826
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
    Jos sattuu jo omistamaan räikän ja kaksnelosen hylsyn, ni halvimmalla pääsee kun ostaa alle eurolla sopivan jatkomutterin. avot oiva työkalu on valmis.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
    Oon sitä mieltä, että se on 22 mm. Yllä mainitusta Motonetin työkalusta löytyy sekin koko. Yksinkertainen ja halpa ratkaisu on 22 mm jatkomutteri, joita löytynee useimmista rautakaupoista. Ei tarvi räikkää ja hylsyä, oikean kokoinen kiintoavain kelpaa vallan mainiosti.
    BMW R 1200 GS Adventure
    Kun ostaa valmiin, jää tekemisen ilo pois. Mutta kiitos, taidan silti hakea tuon moutounetin rekkulan.

- Arttu
    BMW R1200GSA
    Lainaa (oraniyan @ Heinä. 12 2010,20:26) kirjoitti
    Oon sitä mieltä, että se on 22 mm.
    Näinhän se on; ei pitäisi ulkomuistista arvailla. Olin vain itse askarrellut sen 24 mm jatkomutterista, kun ei kaupassa ollut sopivaa...
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
    Biltemasta saa kanssa. Tuossa se hyvä puoli että toisessa päässä on 19mm kanta, joten reissussa riittää pieni jakari avaamistyökaluksi (22mm avain kun on vähän turhan iso). Ja tämän lisäksi pääsee ehkä askartelemaankin, ainakin omalle tartti hiukan näyttää dremeliä että sai mahtumaan akseliin. Vaikka piukka yleensä hyvä onkin.

Tuota 22mm jatkomutteria (M14?) ei ihan joka putkasta löydy. Bauhausissa oli ainakin.

8.  
    Lainaa (arjoyl @ Heinä. 11 2010,21:50) kirjoitti
    Minkäs kokoinen se iso kuusiokolo etupyörän akselissa onkaan? Voisi nakerrella siihen avaimen ajankuluksi..

- Arttu
    Oli kanssa ajatus tehdä/ostaa moinen avain. No ekan kerran kun tuli tarvetta, niin väkästelin pikaisesti 22mm mutterin pultin nokkaan, 19 mm avain käy vääntämiseen. Hyvä ja ennenkaikkea halpa *
    -Matka on määränpää-

R 1200 GS