Tervehdys,
Olen tullut siihen tulokseen, että R1200GS Adveturen alkuperäinen tuulisuoja ei 190 cm pitkälle kuljetajalle. Tuuli puhaltaa päin kypärää pystyasennossakin niin että ajomukavuus kärsii selvästi.
Kertokaahan kokemuksistanne mistä kannattaa hankkia erityyppiinen tuulissuoja, joka soveltuu pidemmällekkin kuskille ?
ReimaN
- Honda VF 750C
- Honda VF 1100 C
- Honda ST 1100 Pan European
- BMW K 1200 LT -03
- BMW K 1200 LT -04
- BMW R1200GS Adv -10
http://www.bs-motoparts.com/R_1200_GS_c28.htm
Täältä tilasin mun Varaderoon tuon MRA Variotouring pleksin. Tuli viidessä päivässä kotiin. Itse olen vain 178cm, mutta käsitykseni mukaan toimii pitkilläkin. Siinä on spoilerissa 7 eri asentoa.
Tuolla Varadero International sivustolla jonkun verran kokemuksia nuista pleksesistä pitkille. Pohjolan Kurapöllöiltä voisi myös löytyä käyttäjäkokemuksia.
Niin, ja oma kokemukseni: loistava vehje. Melu, ravistelu hartioista sekä potasta sanotaanko nyt vaikka että puolittuivat. Itikat ohjautuvat käytännössä täysin pään yli.
Sateella suojaa todella hyvin.
T7
laminar lip on hyvä.
Minulla on mittaa 197cm ja Arain potalla ajelen eikä päätä tuuli riepottele.*
Keväällä lipin vaikutuksen pääsin kokemaan sadasosa sekunnissa satasen vauhdissa kun, lippi lähti koppelon matkaan.
Harvoja lisähärpäkkeitä mistä on todella apua siihen mihin se on tarkoitettu.
IsoPoika
R1200GS"ADV" -05
jos hommaat uuden tuulisuojan niin voisin olla kiinnostunut vanhasta orkkisplexistäsi..
Ongelma on ratkaistu,
Ajoin RM-Heinolle Tampereelle ja ostin uuden "ZTechnik VStream Tall" tuulisuojan. Ei tarvitse katsoa silti pleksin läpi vaan säätämällä asennon sopivaksi näkee hyvin yli ja viima ei humise enää kypärään
Suosittelen muillekkin, kenellä on vastaava ongelma.
Pidän alkuperäisen itselläni kuitenkin vastaisuuden varalle.
ReimaN
- Honda VF 750C
- Honda VF 1100 C
- Honda ST 1100 Pan European
- BMW K 1200 LT -03
- BMW K 1200 LT -04
- BMW R1200GS Adv -10