Taloon tuli maanantaina xx ja ei muuten kauaa ole tämä pyörä meillä !
värinät ihan hirveet ajettu vasta 25000 km huolto sanois et ne vois yrittää kiristää tasapainoitus akseleita...
ja normi nopeuksia ei viiitsi ajaa toimii vasta 140 km ylöspäin...
takapenkkiläinen valittaa sellasta et en oo koskaan kuullut..
Eli meille tarinen opetus ÄLÄ OSTA PYÖRÄÄ ENNEN KUIN OLET KOEAJANUT VÄHINTÄÄN VUOROKAUDEN!!!!!![]()
![]()
![]()
Tarkista renkaat ja alustan säädöt nyt alkuun, jos kerran vauhdeissa toimii ok...
KTM LC4 SM -98
Yamaha R6 -01
EXC 200 -01
CRF450R SM-03
Kawasaki Z750*-04
Honda CBR 900RR -99
Honda CBR 600F -96
Kawasaki KX 125 -00
Cagiva Freccia 125 -90
Kiristää tasapainoitusakseleita... ??(karitee @ Heinä. 11 2010,18:34) kirjoitti
Jousista esijännitys tapissaan + iskareiden säädöt myös ?
Miten bläkärin alustasta säädetään muuta kuin takajousituksen paluuvaimennusta?(jr66 @ Heinä. 11 2010,19:09) kirjoitti
Liian pieni allekirjoitus poistettu.
Jotkut ovat löysäilleet liian kireitä ketjuja. Tämähän ei tietysti tähän kuulu mutta ei ole ollut kerta ensimmäinen kun liian kireät ketjut ovat olleet jouston rajoittajana.(Max Power @ Heinä. 11 2010,23:01) kirjoitti
Huono kuntoiset ketjut ja rattaat saattavat antaa myös täristävää resonointia.
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Ei kyllä luulisi 4-koneen noin paljoa aiheuttavan pettymystä. Ainakin uusissa K-sarjan bemareissa on säädettävät tasapainoitusakselit. Niissä hienosäädetään akseleiden kulmaa suhteessa kampiakseliin. Lieneekö tuossa sama asia, kun ei kai niiden kireyttä mitenkään voi säätää, jos eivät kettingillä pyöri ja tarkoita jotain kettingin kireyttä.
Kuulostaa ennemmin joltain muulta vialta, jos nyt vika onkaan.
Dixi et animam levavi
Oikein toimiva XX ei turhia tärise. Jos vika ei löydy muualta niin noita tasapainoakseleitakin voidaan säätää. Ei kyllä uskoisi että jo 25tkm kohdalla olis säätöä vaille.
Onko renkaiden tasapaino tarkastettu. Voisko olla nuin yksinkertaista? Painot kiinnitetty tarroilla, irrotessa voi jäädä jälki näkyviin.![]()
virkamies
Vapaa päälle ja annat käydä pyörän lämpimäksi. Menet istumaan selkään ja annat hanaa, jos ei täristä niin väittäisin että varsin epätodennäköistä että tärinä on lähtöisin moottorista. Suzukeissa ainakin keula rupeaa väristämään tai nypyttämään 60-100km/h vauhdeissa jos etuputkissa vettä. Ketjun kannattaa kanssa katsoa ja myös ettei renkaista ole tasapainoja irronnut.
Ja pystytkö sanomaan väristääkö se takaa vai edestä vai moottorista vai mistä?
Ainiin... Huonot pyörän laakerit (tai mahdollisesti jopa ohjauslaakeri) tietysti yksi mahdollisuus, mutta niistä tuntee väljän kyllä ravistamalla.
Moi....
Tänään oltiin mopon kanssa yhellä honda tohtorilla ,ja siellä säädettiin niitä tasapainoakseleita ja nyt käy kuin uus![]()
![]()
![]()
.
24 tonnin huolto uudet jarrupalat, nesteiden vaihto ja penkitys VAIN 350 ekee.
Nyt on pakko sanoo että ei tämä xx ihan huonokaan ole kun asiat on kohdallaan,aika nätisti nyt menee..
Satula varmaan pitää vaihtaa että loppuu se pienikin vinkuna takaa![]()
sitä mieki.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)