Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Päivitetäänpäs tätäkin reittiä. Laittakaa majoitus ja nähtävyys ym. vinkkejä kyseiseltä reitiltä. Hyviä tietoja löytyy esim. Autoliiton sivuilta
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Pärnun ehdoton ykkönen, erittäin motoristimyönteinen majatalo/baari jossa hyvä sauna, lomamökkejä, ravintolan vieressä iso katettu terassi, hyvää ruokaa ja rentoa menoa.

Aleksandri Pub

Tallinnasta 20 km etelään Kurtna Motomuuseum, Viron mp-museo.
    Google Maps näyttää paikan

Dirty Nasty Furriner
    jos jatkaa matkaa Puolan puolelle, niin suosittelen poiketa 40 km länteen Augustowista. Siellä on kaupunki nimeltään Elk ja siellä on loistava hotelli, jonka hintataso on erittäin edullinen. Hotel horeka, http://hotelhoreka.pl/?page=cennik&wersja=en
    Kiitoksia tipseistä. Itse ajattelin lähteä kiertämään via baltican viikolla 31. Pitäs tässä alkaa suunnittelemaan hieman tarkempaa reittiä..
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
    Lainaa (köhmä @ Heinä. 12 2010,14:37) kirjoitti
    Kiitoksia tipseistä. Itse ajattelin lähteä kiertämään via baltican viikolla 31. Pitäs tässä alkaa suunnittelemaan hieman tarkempaa reittiä..
    Tästä topiikista olikin huomattavasti hyötyä näin ennakkoon. Eka yöksi ajattelin hurauttaa tuonne Alexandri Pubiin ja seuraavan yön aion olla Hotel Horekassa. Paperikartoilla meinasin koko reissusta selvitä..(mulla mitään juppivehkeitä ole )
    Joo miekii oon emännyksen kanssa aleksandrissa yöpymässä/kaljoittelemassa 2.-4.8.
    Tosin siitä sit takas Tallinnaa kohti kun ollaan jo paluumatkalla silloin.
    Kannattaa muuten varata aleksandrin majoitus ennakkoon. Täyttä on.

Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95

Pärnussa hyvä ja edullinen majoitus:

Villa Kanali

Moottoripyörän saa talliin säilöön ja säilyy pihallakin hyvin kun on tien päässä.
    Moottoripyörällä matkaavat saavat majoituksesta 10% alennusta.

Oltiin tuolla juuri 4vrk ja jatkossa voi mennä, oli sen verran ystävällinen paikka
    BMW R1200GS
    Hyviä paikkoja nuo molemmat; Alexandri pub (47€) sekä Hotel Horeka (40€). Alexandri pubissa oli hieno customi keskellä baaria ja kauniita tarjoilijoita Hotel Horekassa mukava palvelu, mutta aamupalaravintolan löytäminen tuotti vähän vaikeuksia (aika sokkeloinen rakennus). Suosittelen käymään
  9.  
    Tämä nyt ei ole ihan via baltikaa mutta lähellä ainakin...?
    Liettuassa Trakai Castle View B&B. Paikan omistaa kaveri nimeltä Linas. Pyörän saa yöksi terassille turvaan. Upeat näkymät ikkunasta ja soutuvenettä saa lainaksi linnan kiertämiseen vesitse. Huone jotain 30-35€. Kuvia

F800GSA