Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 52:sta
    Eli kumpaa suosisitte maantie- ja kaupunkikäyttöön?

Luin jostain, että R olisi polttoaineen syötöltään vaikeampi kuin normiversio alakierroksilla tehden siitä kaupunkiajossa vieläkin kulmikkaamman verrattuna standardiversioon?

Plussia ja miinuksia otettaisiin vastaan kiitollisena!
    Suurimpana erona, minun mielestä, näkisin sen että R-mallissa ei ole matkustajalle penkkiä eli sutturoiden kyydittäminen ei onnistu. Tykkään kyllä kovasti R-mallin ulkonäöstä. Kulmikkuudesta en osaa sanoa kun en ole kuin perusmallilla ajanut.
    ...
    Jos sinun ei tarvi kuljettaa ketään niin R mallihan se on sama laittaa jos löydät järkevään hintaan. Ajettavuushan niissä ei juuri ero toisistaan.. Itsellä oli valinta tuo normi malli kun sain erittäin edullisesti tiedä sitten onko myynnissä merkitystä minkä verran tuossa yks paikkaisuudessa jos R:n laittaa mutta normimalli vaatii ehdottomasti ohjausiskarin mikä on vakiona esim R mallissa. (juu tiedän että R:n saa ostettua pitkän mallin penkin mutta rahaa se sekin maksaa)

Ja pakollinen ilmainen mainos: minulla ois Duke myynnissä
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Vonikka @ Heinä. 10 2010,16:02) kirjoitti
    normimalli vaatii ehdottomasti ohjausiskarin mikä on vakiona esim R mallissa.
    Minkäs ihmeen takia se ohjausiskarin vaatii? Omalla olen pärjännyt reilut 40tkm ihan hyvin ilmankin. Ajo sisältää kaikennäköistä sekalaisesta kikkailusta rata-ajoon ja matkan taittamiseen.
    Superbike #7
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 10 2010,17:44) kirjoitti
    Minkäs ihmeen takia se ohjausiskarin vaatii? Omalla olen pärjännyt reilut 40tkm ihan hyvin ilmankin. Ajo sisältää kaikennäköistä sekalaisesta kikkailusta rata-ajoon ja matkan taittamiseen.
    Niin ja ajettavuudessakaan ei ole juurikaan eroa niin aika sama kumman ottaa

Standardimalli on mukavampi normaalikäytössä pehmeällä isolla penkillään ja loivemmalla ohjauskulmallaan. 'Arkiajoon' otin ja ottaisin uudelleenkin ihan sen perusmallin ja nimenomaan alkuperäisillä väreillä.
    Samaa minäkin ihmettelen. Mulla vielä 2006 mallinen ja hyvin olen pärjännyt ilman ohjausiskaria. Ja mullakin ajoa kadulla ja radalla. Ainoa jolloin huomas, että menee keula levottomaksi, kun oli 190 takarengas alla, jolloin ohjauskulma jyrkkeni entisestään perän noustessa normalia ylemmäksi.
    Tokihan siitä ohjausiskarista ei haittaa olisi, mutta ei se pakollinen ole.
    "The Slow And Pathetic"
    Lainaa (Duudsoni @ Heinä. 10 2010,18:17) kirjoitti
    Samaa minäkin ihmettelen. Mulla vielä 2006 mallinen ja hyvin olen pärjännyt ilman ohjausiskaria. Ja mullakin ajoa kadulla ja radalla. Ainoa jolloin huomas, että menee keula levottomaksi, kun oli 190 takarengas alla, jolloin ohjauskulma jyrkkeni entisestään perän noustessa normalia ylemmäksi.
    Samaa ihmetys täällä... Rataa en toki ole ajanut, mutta aika kovaa on tullut päästettyä enkä kyllä ole woblausta huomannut.
    kiitoksia vastauksista *

No mites vielä siitä R-mallin bensansyötöstä, tuleeko sillä kaupunkiajosta pelkkää hyökkäilyä? Tarkoitus olisi ajaa sateellakin ja mukulakiviä kaarteella matkan varrella...

Mites pahasti toi kone muuten täristää ja missä se tuntuu; jalkatapeissa, stongassa vai persuuksissa ja onko jotain kierrosaluetta, jossa se selvästi tuntuu?

Edit: ja vielä unohtui yksi asia kysyä; kokeilin mopokaupassa sisällä kylmätyyppien yhteydessä kytkintä ja kahvan puristaminen vaati huomattavan paljon voimaa. Nykyisessä pyörässä kytkimen liike on erittäin pehmeä ja miellyttävä kaupungissa. Onko toi teillä ongelma, kun en todellakaan koe olevani mikään ihan rimpula voimaosastolla

Lainaa (Duudsoni @ Heinä. 10 2010,18:17) kirjoitti
    No laittakaapa niihin ohjausiskari niin ymmärrätte mistä puhun. Ajettavuus muuttaa huomattavasti kun on todella levoton ilman ohjausiskari... Jos ei ymmärrä vaatia jotain niin eihän sitä tarvikkaan. Sama homma kun aikoinaan ajettiin autoilla ilman ilmastointia ja nyt ne pitää olla. Radikaali ero molemmissa...

Ihmetyttää kun pitää viritellä kaiken maailman dingendangeli vilkkuja jne jne mutta parin sadan euron sijoitus asiaan mikä merkittävästi parantaa ajettavuutta sitten tuomitaan suoralta kädeltä...
    Lainaa (cabron @ Heinä. 10 2010,19:20) kirjoitti
    No mites vielä siitä R-mallin bensansyötöstä, tuleeko sillä kaupunkiajosta pelkkää hyökkäilyä? Tarkoitus olisi ajaa sateellakin ja mukulakiviä kaarteella matkan varrella...

Mites pahasti toi kone muuten täristää ja missä se tuntuu; jalkatapeissa, stongassa vai persuuksissa ja onko jotain kierrosaluetta, jossa se selvästi tuntuu?

Edit: ja vielä unohtui yksi asia kysyä; kokeilin mopokaupassa sisällä kylmätyyppien yhteydessä kytkintä ja kahvan puristaminen vaati huomattavan paljon voimaa. Nykyisessä pyörässä kytkimen liike on erittäin pehmeä ja miellyttävä kaupungissa. Onko toi teillä ongelma, kun en todellakaan koe olevani mikään ihan rimpula voimaosastolla *
    Muistaakseni jo tuon perusmallin bensansyöttöä haukuttiin, mutta itse en kyllä koe sitä mitenkään erityisen huonoksi, vertailukohtana bulun xb9r.... Tietty pyörä nyökkää jos ajat letkuranteella ja pumppaat kasua kiinni-auki, mutta mun mielestä se on ok, toki vaatii ajajalta vähän tarkkuutta. Käy kokeilemassa niin tiedät mitä tarkoitan.

Kyllähän tuo kone jonkun verran täristää, mutta taas riippuu mihin vertaa... Mun mielestä se ei edes tärise, enemmän ehkä vähän tutisee. Mutta pitää muistaa että tulen milwaukeen maailmasta, jossa tärinä kuuluu kuvioon *

Kahvoista hankala sanoa mitään, mun gsa:ssa on parempi tuntuma, mutta toisaalta ajossa en huomaa valittamista enkä koe olevani normaalia voimakkaapi kaveri *

Ohjausiskarin tarvetta edelleen ihmettelen, ymmärtääkseni sitä tarvitaan jos keulan saa woblaamaan. R:ssä on kai jyrkempi keulakulma, joten siinä tarvetta voi ollakin, mutta kuten sanottu, mä en ole saanut std-dudea woblaamaan. *
    Juu vielä tuohon koneeseen niin siihen tottuu aika nopeasti. Itsellä oli myös aika tuskaa ensimmäiset 100km tuon "nykimisen" kanssa mutta kun siihen tottuu niin ranne osaa käyttää kahvaa oikein ihan vaistomaisesti eikä enään vaadi sen kummempaa keskittymistä. Samaten tuo kytkin oli ainakin suzukin jälkeen aika jäykkä mutta skein tuntuu ihan normaalilta tällä hetkellä *

Ja vielä tuohon iskariin. Minun pyörällä kävi 6 kokenutta kuskia ajamassa ja kaikki valitti tuon iskarin puutetta ja kun se laitettiin niin kaikki kehui muutosta käytöksessä. Se iskari auttaa paljon muuhunkin kuin pelkkään woblaamiseen. Kannattaa oikeasti kokeilla joskus perä jälkeen ilman ja sellaisen kanssa jos on mahdollisuus sillä ero on oikeasti iso uskotte tai ei. Ja ei se R:n ohjauskulma sitä iskaria tuo tullessaan vaan katsokaapa muitakin R malleja muissa merkeissä niin aina niissäkin se on.

EDIT: voihan se olla että jos koskaan ei ole omistanut ohjausiskarillista pyörää ei sitä osaa kaivatakkaan mutta tältä osin siirryn taustalle sillä en näe pointtia vääntää ohjausiskarista mistä on selkeä näyttö kautta historian ja jokainen sport pyörän valmistaja niitä niihin laittaakin.

Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    ^Kiitokset vinkistä, pitääkin käydä kokeilemassa myös ohjausiskarin kanssa tätä aparaattia jos mahdollisuus tulee. En tosiaan koskaan ole omistanut pyörää, jossa ohjausiskari olisi, joten voin olla jäävi kommentoimaan aihetta.

Tosin esim. 80-luvun kawasaki oli huomattavasti levottomampi keulan osalta ajaa kuin kottarainen, tällä pyörällä ei ole tullut yhtään tilannetta vastaan, jossa ohjausiskaria olisi kaivannut, kawalla kävi mielessä useinkin.

Tuota paljon puhuttua keulakulmaa suurempi ongelma tässä pyörässä on mielestäni takaiskarin pitkä jousto, jonka seurauksena pyörä aliohjaa pitkissä mutkissa. Pitäisi varmaan perehtyä alustan säätöihin, jos tuon vaikka sais korjattua.

Noista tingeltangeleista vielä. Oma pyöräni on täysin vakio lukuunottamatta heel-plateja ja ohjaustankoa. Heel platet joutui vaihtamaan metallisiin, koska alkuperäiset ovat onnettoman löysää muovia joista ei saa tukea, ja ohjaustangon vaihdoin, koska alkuperäinen vääntyi pienessä lipassa radalla.
    Superbike #7
    Itsellä ei ole perusmallista kokemusta, kuin lyhyehköltä koeajolta, mutta eron huomasi selvästi omaan R-malliin. Perusmalli on kuin melkein mikä tahansa muu saastenormeilla pilattu pyörä, kun taas R on todella tätä hermostuneempi niin koneeltaan, kuin muutenkin ajoltaan. Vauhtipyörän keveys on varmaan suuri syy tuohon koneen erilaiseen luonteeseen.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
    Hyvää informaatiota, kiitokset näistä.

Osaako joku vielä kommentoida ton R-mallin bensansyötöstä eli miten hankala se on ajella mukulakivillä ja tai kaupungissa ylipäätään hitaasti?
    Eipä ole henkilökohtaista kokemusta, mutta faktaa on se, että muutaman sadan ajokilometrin jälkeen oot täysin tottunut pyöräsi kaasuvasteeseen eikä se nyi enempää kuin mikään muukaan mopo. Kaikki on kiinni siitä miten sen oman ranteen saa kalibroitua.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
    Ja pakollinen ilmainen mainos: minulla ois Duke myynnissä *
    Näin tusinapyörien tusinapyörän omistajana voinen nauraa huumorintajuisesti sinun myynti ilmolle! *

"Siinä on japanin nakut ihmeissään tusina osiensa kanssa.."

Lainaa (Vonikka @ Heinä. 10 2010,19:33) kirjoitti
    Ihmetyttää kun pitää viritellä kaiken maailman dingendangeli vilkkuja jne jne mutta parin sadan euron sijoitus asiaan mikä merkittävästi parantaa ajettavuutta sitten tuomitaan suoralta kädeltä...
    Ei ollut tarkoitus tyrmätä suoraan. Lähinnä yritin selittää, että ei se ehdottomasti sitä vaadi. Kuten Nitrouskin niin minäkään en ole koskaan ajanut pyörää missä on ohjausiskari, jonka takia sitä en osaa kaivatakaan. Pitäisi vaan päästä kokeilemaan ohjausiskarilla varustettua vanhempaa SD:tä.
    Mielessä sen hankinta kyllä on ollut sitä en voine kiistää, mutta on noi dingeldangelit onnistuneet menemään edelle.. *

edit: R:n kaasukäyttäytymisestä en tiedä, mutta ainakin omalla vanhemman mallisella SD:llä Acran vaimentajilla ja Acran kartalla pystyy ajamaan myös mukulakivillä vaikkakaan en ytimen alueella monesti ajelekaan.

"The Slow And Pathetic"
    itsellä ollut -06 mallin duke, neljäs kesä lähti käyntiin.. Ajettu radalla, kadulla ja jompikumpi rengas ei ole aina ollut maassa. Nyt muuten matkalla englantiin, köpiksessä. Touringkin sillä näemmä onnistuu... ainiin ja vesipumppukin on ihan alkuperäinen

Ohjausiskaria ei kyllä osaa kaivata. Ahvenistolla kävin motokeitaan päivillä pari viikkoa takaperin r-mallia kokeilemassa, enkä suoraansanottuna huomannut muuta eroa kun penkin ja julmetusti tehokkaammat jarrut. Ehkä alusta vähän parempi, lieneekö jäykemmät jouset? Saattoi olla myös ero uuden ja 30tkm rullatun ja vähän väljähtäneen välillä. En sillä eri sekuntiluvulle olisi päässyt. Vähän tuo kalliihko omavastuu jarrutti suurinta yrittämisen halua.

jarrut taitavat olla uudessa dukessa samat kuitenkin. hyvän näköinenhän se R on, mutta haluaako siitä iskarista ja ulkonäöstä maksaa extraa? ohjauskulman saa sitten kun ostaa vanhemman... Eläähän tuo, mutta eiköhän se ole tottumiskysymys. Näytti ylivuotisia normi dukeja olevan alle 14k kaupankin muutama.

Niin ja siitä kaasusta, ahvenistolla R oli alkuun aika kamala ajettava kun kaasussa oli tehtaan välykset. Turha löysä pois ja mopon luonne muuttui samanlaiseksi kun itselläkin, lähes välyksettömällä kaasukahvalla...
    Lainaa (cabron @ Heinä. 11 2010,13:29) kirjoitti

Osaako joku vielä kommentoida ton R-mallin bensansyötöstä eli miten hankala se on ajella mukulakivillä ja tai kaupungissa ylipäätään hitaasti?
    Kytkintä tulee hitaassa ajossa luistateltua ja jyrkemmät hidastetöyssyt ihan kytkin pohjassa ylitettyä. Ja tuo ei niinkään taida liittyä pelkästään polttoaineen syöttöön, vaan siihen, että siihen liitetään se mainitsemani vauhtipyörän keveys.

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1

Osaan sen verran kommentoida, että R-mallin kadulla ajaminen oli yhtä helvettiä. Juurikin tuon kaasun johdosta.
    Kytkintä joutuu luistattamaan ja tasakaasulla esim. mukulakivillä ajaminen on toivotonta.

Itse ratkaisin asian lopettamalla katuajelun.

Ongelmana on ruiskun meneminen nollille ja aina kaasua avatessa tapahtuu nykäys. Tämä oli ongelma myös radalla ajaessa. Mutkassa jarrulta kaasulle siirryttäessä ei ollut toivoakaan pehmeästä avauksesta.

Ongelmaa voi korjata vaimentimien vaihdon yhteydessä ruiskukartan vaihdolla. Tällöin vaiva hieman helpottaa, muttei poista sitä. Ehkä commanderilla tai tuneboylla saisi enemmän parannusta aikaan.

Itselläni asia korjaantui nostamalla tyhjäkäyntiä reilusti, mutta katukäytössä 2,500rpm tyhjäkäynti ei välttämättä ole mukavin.
    Lainaa (JTS @ Heinä. 11 2010,21:03) kirjoitti
    Näin tusinapyörien tusinapyörän omistajana voinen nauraa huumorintajuisesti sinun myynti ilmolle! *

Hyvä että osasit ottaa sen noin. Ei kaikesta kannatakkaan aina palkoja nenään vedellä, elämä vain kiristää enemmän jos sille linjalle lähtee
    Lainaa (Vonikka @ Heinä. 12 2010,10:09) kirjoitti
    Lainaa (JTS @ Heinä. 11 2010,21:03) kirjoitti

Hyvä että osasit ottaa sen noin. Ei kaikesta kannatakkaan aina palkoja nenään vedellä, elämä vain kiristää enemmän jos sille linjalle lähtee *
    Sikäli minullakin on ollut Itävallan tuote ja tiedän, että laatu osaa siinä on.
    Toisekseen jokainen voi ostaa sellaisen mistä milläkin hetkellä tykkää, tai sitten rakentaa/vaihtaa osaa mielensä mukaan jos tuntuu tusiaosat kiristävän pipoa. *
    Lainaa (testis @ Heinä. 12 2010,08:59) kirjoitti

Osaan sen verran kommentoida, että R-mallin kadulla ajaminen oli yhtä helvettiä. Juurikin tuon kaasun johdosta.
    Kytkintä joutuu luistattamaan ja tasakaasulla esim. mukulakivillä ajaminen on toivotonta.

Ongelmana on ruiskun meneminen nollille ja aina kaasua avatessa tapahtuu nykäys. Tämä oli ongelma myös radalla ajaessa. Mutkassa jarrulta kaasulle siirryttäessä ei ollut toivoakaan pehmeästä avauksesta.

Ongelmaa voi korjata vaimentimien vaihdon yhteydessä ruiskukartan vaihdolla. Tällöin vaiva hieman helpottaa, muttei poista sitä. Ehkä commanderilla tai tuneboylla saisi enemmän parannusta aikaan.

Itselläni asia korjaantui nostamalla tyhjäkäyntiä reilusti, mutta katukäytössä 2,500rpm tyhjäkäynti ei välttämättä ole mukavin.
    Emmää nyt ihan noin väkevästi sanoisi katuajosta. Tosin mulla on akran pöntöt ja kartta mutta mielestäni käytös vs. oem vaimentimet+kartta ei juurikaan muuttunut. Jos jollain laitteella haluaa harjaannuttaa kaasu- ja kytkinkäden yhteispeliä niin siihen ärräduke on kyllä omiaan. Mutta silti väitän että kyllä sillä ihan mielikseen kaupungillakin kurvailee. Niin joo ja välityksetkin minulla on vielä alkuperäiset eli ykkönen on aikas pitkä, piikki pois eturattaasta voisi myös mukavoittaa menoa.

Mutta kummanko sitten ottaisin arkikäyttöön...ehkä perusduken, niitähän saa sitäpaitsi nyt ylivuotisina puoli-ilmaiseksi.
    wille
    Lainaa (testis @ Heinä. 12 2010,08:59) kirjoitti

Täytyy nyt vielä kommentoida, vaikka hullulta ehkä kuulostaakin, ottakaa se tyhjä liike kaasukahvasta melkein pois. oli sitten normi tai R-malli niin muuttuu paremmaksi.

Usean henkilön toimesta todettiin että pyörästä tuli paljon paremmin ajeltava, ainakin radalla, kun niillä "tehtaan" välyksillä.. Kai siihen välykseenkin tottuu, mutta mutkat meni läpi paljon pehmeemmin ilman sitä.
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Mitä mieltä olette Superduken tai R:n sopivuudesta suht tuoreelle kuskille?

Kävin eilen KTM:llä potkimassa renkaita ja Superduke jäi kylmätyypeillä kiinnostamaan.
    Nyt tarvis järkätä koeajo moiselle.

Ollaan etsitty mopoa jolla emäntäkin voisi jatkaa harrastusta. (kortti ollut vajaan vuoden) Ajanut tähän mennessä Kawan varttilitraisella ja muutaman kerran mun K13R:llä.
    Ducatin 796 Monsterista ei tykännyt lainkaan, kuulemma ei antanut mitään fiilareita.

Emännän mielestä Ärrä malli oli hiton makee, omaakin silmää se miellyttää.
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
    Lainaa (SPK_1978 @ Helmi. 21 2011,08:23) kirjoitti

Kävin eilen KTM:llä potkimassa renkaita ja Superduke jäi kylmätyypeillä kiinnostamaan.
    Nyt tarvis järkätä koeajo moiselle.

Ollaan etsitty mopoa jolla emäntäkin voisi jatkaa harrastusta. (kortti ollut vajaan vuoden) Ajanut tähän mennessä Kawan varttilitraisella ja muutaman kerran mun K13R:llä.
    Ducatin 796 Monsterista ei tykännyt lainkaan, kuulemma ei antanut mitään fiilareita.

Emännän mielestä Ärrä malli oli hiton makee, omaakin silmää se miellyttää.
    Omasta mielestä duke kannattaa koeajaa ennen ostopäätöstä jos ei ole paljoa ajokokemusta koska kaikesta helpoimmasta pyörästä ei ole kysymys

Meillä emäntä kyllä tykkää ajaa "normi" SD:llä 100 kilsan lenkkejäkin yksin mutta pari kertaa maininnut että pyörä voisi olla matalempi 168 cm typylle.
    Vespa GL150 -63 (m) /PappaTunturi -65 (m) / KTM 690 SMC-R -17 / Joitain leluja millä yleisille teille ei
    saisi mennä...
    Oma mielipide ainakin ärrästä oli alkuun se, että jos olisi ollut tuore kuski puikoissa niin kampe olisi jäänyt suurinpiirtein viikossa nurkkaan. Ei mikään helpoimmasta päästä oleva pyörä... Ja tosiaan melko korkeakin vielä.

Ex
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Lainaa (Midas @ Helmi. 22 2011,19:32) kirjoitti
    Oma mielipide ainakin ärrästä oli alkuun se, että jos olisi ollut tuore kuski puikoissa niin kampe olisi jäänyt suurinpiirtein viikossa nurkkaan. Ei mikään helpoimmasta päästä oleva pyörä... Ja tosiaan melko korkeakin vielä.
    Korkeus on yksi asia mikä varmasti tuoreempia kuskeja pelottaa.
    Emännällä ylttää päkiät maahan, ei tullut tsekattua saako jousituksesta apuja.

Korkeuden lisäksi mikä R-ssä tai Dukessa yleensä tekee siitä hankalan?

Onko kaasuvasteessa jotain huonoa? Melkoinen puksutin se on kun kuuntelee tien päällä.

Ajoasento tuntui hyvältä, joskaan mikään matka-asentohan se ei ole.
    Leveä tanko => Paljon voimaa ja kontrollia ohjaukseen. Ohjaus saattaa kyllä olla aika nopea kun katsoo ohjauskulmaa.

Tarvinnee mennä lauantaina kokeileen, katsoo sitten että mitä mieltä on. =)
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
    Dukessa ei ole kyllä mitään hankalaa, ajelkaapas Ducatin Sportclassicilla, niin vakio duke tuntuu melkosen helpolle ajella. En muutenkaan ymmärrä mikä siinä kaasussakin on niin kummallista, itte meinasin pistää pikakaasun siihen....Muutenkin tuo on niin helppo vehje ajaa kuin voi olla, ajoasento on helppo, alusta hyvä, jarrut hyvät......
    "Jos viistoistavuotiasta sais."

990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
  30.  
    Kertokaas, mitkä on tarkallensa erot STD ja R versioissa?

Duke on kumitellut mielessä, tuo R on pirun hyvän näkönen valkosessa värityksessä, mutta hintaakin on nettimoton perusteella tuhansia euroja enempi ja valikoimaa aika heikosti.

Mikä niissä on erona, ainakin ajovalo näkyisi R olevan eri, mutta katteet näyttää aikalailla samalta..? Takapenkki puuttuu R.stä tietysti kanssa.

Mielessä käynyt, että voiskohan sitä normi dukesta rakennella R-lookkerin jos ostaisi ajovalon ja samanmoiset valkoiset katteet siihen jostakin?

Ei pelkästään säästösyistä, vaan lähinnä mietityttää se että onko tuo R jo liiankin hermostunut vekotin ajella pientä matka-ajoakin, kun kuulemma ohjauskulma on kireämpi jne?

Eli eroja ainakin ajovalo, ohjauskulma, ilmeisesti kierrosherkempi kone ja hätäsempi kaasuvaste, mitäs muuta? Tehot samatko?

Täytyy kyllä käydä ensin koeajelemassakin moinen.. 187cm vartta niin mietityttää onkohan se vähän liian pieni mopo meitin alle...? =)

Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen