Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Terve!

Onko kokemuksia BMW F800GS varusteista?

Olen uutta ostamassa ja mietin seuraavia:

1.Laitanko liikkeen tarjoaman Akrapovicin vai jonkun muun? Akrapovic maksaa bmw-liikkessä 750 euroa ja esim LeoVince näytti olevan 319 euroa storm motorilla.

Onko tuo putki muuten helppo vaihtaa itse alkuperäisen tilalle?

2.Sitten kaatumaraudat... BMW:n omat maksaa reilun 300 euroa, onko kokemuksia muista? Löytyykö parempia? Ulkonäkökin merkitsee aika paljon.

3.Alustasuojan ajattelin ottaa bemarin oman. Vai onko muita hyviä?

4.Entäs käsisuojat, bemarin omat on kummallisen pienet ja tulevat aika alas vaikka ottaa mallin iso. Löytyykö jostain parempia, saisivat kuitenkin olla asiallisen näköiset.

5.Tuleeko muuta mieleen? Laukuissa ajattelin säästää toistaiseksi kun en tänä kesänä välttämättä tarvitse.

Erittäin paljon kiitoksia jo etukäteen. Ai niin, ihan mielenkiinnosta, onko näkynyt missään tietoa 2011 malleista (niitähän saa jo syyskuussa)?

Koitin kyllä haulla kaivaa mutten löytänyt.
    Adv riders

tuolla hyvin esitelty noita kaatumarautoja, itse olen päätymässä noihin givin versioihin...

Noilla sivuilla muutenkin paljon juttua pyörästä ja varusteista yms...
    Kawasaki z1000 & Suzuki pv50R
  3.  
    Juu kiitos. Tuo givi vaikutti ihan hyvältä, mutta meneeköhän kiinni BMW:n alustasuojan kanssa. Kuvasta katsottuna näytti vähän siltä, etteivät välttämättä sovi yhteen.