Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Siis valohan kuitataan painamalla lap/split/valovilkku kytkintä ja mitäs muuta nappia yhtaikaisesti Kokeilin eri kombinaatioita vaan valo vaan oli kuin paska junttilan tuvan seinässä... Vikaa muuten valossa syttyi vasta n. 21.700 km luvulla eiks oikealuku ole 21.500 km Mutta neuvokaa nyt millä muulla kuin sivuleikkureilla ton saa pois...
    Toutes sort affaires

    Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
  2. #2
    Pidä pitkät päälle painettuna siitä lapista ja samanaikaisesti useampi sekuntti painettuna keskimmäisestä "R" -napista siitä Ritmon -mittaristosta. Taas yksi huolto on tehty

    Säästä leikkurit johonkin muuhun sähköongelmaan...
    <br />
  3. #3
    Ovat muuten ovelia nuo nappulat, kun niitä pitää painaa juuri oikealla tavalla ja hellästi tai eivät rekisteröi mitään...

    Onko kukaan muuten löytänyt A-napille mitään käyttöä? En kyllä kuollaksenikaan muista tekikö C:llä myöskään yhtään mitään. D on tarpeen turhankin usein jos on virtapuolella ongelmia, ja B-nappiahan tarvitaan ainakin kierrosaikojen selaamiseen ja huippu/keskinopeusfunktioihin, jos näin hatusta muistan oikein.
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  4. #4
    Ilmeisesti tässä puhutaan vanhemmista yksilöistä, kun minulle nämä nappulat ovat ihan hepreaa. Uudemman sukupolven Tuonossa huolto nollataan mittariston diagnostiikkavalikon kautta.
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
  5. #5
    Lainaa (jomi @ Heinä. 26 2010,22:04) kirjoitti
    Vikaa muuten valossa syttyi vasta n. 21.700 km luvulla eiks oikealuku ole 21.500 km *
    ...vai olisko kuitenkin 22500km? (3*7500km)?
    Ainakin RST:ssä valo ei syty tietyissä kilometreissä, vaan 7,5tkm edellisestä nollauksesta. Lienee sama RSV:ssä periaate?
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
  6. #6
    Lainaa (tiggeri @ Heinä. 27 2010,16:04) kirjoitti
    Lainaa (jomi @ Heinä. 26 2010,22:04) kirjoitti
    Vikaa muuten valossa syttyi vasta n. 21.700 km luvulla eiks oikealuku ole 21.500 km *
    ...vai olisko kuitenkin 22500km? (3*7500km)?
    Ainakin RST:ssä valo ei syty tietyissä kilometreissä, vaan 7,5tkm edellisestä nollauksesta. Lienee sama RSV:ssä periaate?
    Juuh, noin on. Toisaalta sillä ei ole mitään väliä kun näihinkin sovelletaan noiden uudempien 10 tkm huoltoväliä.
    <br />
  7. #7
    Lainaa (peppoone @ Heinä. 26 2010,22:33) kirjoitti
    Pidä pitkät päälle painettuna siitä lapista ja samanaikaisesti useampi sekuntti painettuna keskimmäisestä "R" -napista siitä Ritmon -mittaristosta. *Taas yksi huolto on tehty

    Säästä leikkurit johonkin muuhun sähköongelmaan...
    Valo kuitattu kiitos, ja teinhän minä huollonkin, öljyt + suodatin, imuvaimentajan ja filtterin puhdistus, tulppien tsekkaus, ketjujen pesu jne. Nyt ei muuta kuin lisää
    Toutes sort affaires

    Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
  8. #8
    Lainaa (köhmä @ Heinä. 27 2010,15:58) kirjoitti
    Ilmeisesti tässä puhutaan vanhemmista yksilöistä, kun minulle nämä nappulat ovat ihan hepreaa. Uudemman sukupolven Tuonossa huolto nollataan mittariston diagnostiikkavalikon kautta.
    Jep puhehan oli tuosta Fiat Ritmo-mittaristolla varustetusta vanhakopasta...
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  9. #9
    Lainaa (köhmä @ Heinä. 27 2010,15:58) kirjoitti
    Ilmeisesti tässä puhutaan vanhemmista yksilöistä, kun minulle nämä nappulat ovat ihan hepreaa. Uudemman sukupolven Tuonossa huolto nollataan mittariston diagnostiikkavalikon kautta.
    Eikös uudemmissakin joku nappinollauskuvio ole? Vai onko uudemmassa Tuonossa erilainen mittaristo kuin Millessä? Muistelisin että piti soveltaa luovasti ohjekirjan ohjeita kun ei ihan suoraan samalla kaavalla toiminu. Jotenkin tyyliin napit pohjaan, virrat päälle, silmänisku, suolanheitto olkapään yli, kumarrus Italian suuntaan yms. kikkailua ja sitten sammu service-teksti...
    YZF600R -> RSV1000R
  10. #10
    Lainaa (Eroz @ Heinä. 27 2010,17:22) kirjoitti
    Lainaa (köhmä @ Heinä. 27 2010,15:58) kirjoitti
    Ilmeisesti tässä puhutaan vanhemmista yksilöistä, kun minulle nämä nappulat ovat ihan hepreaa. Uudemman sukupolven Tuonossa huolto nollataan mittariston diagnostiikkavalikon kautta.
    Jep puhehan oli tuosta Fiat Ritmo-mittaristolla varustetusta vanhakopasta...
    Sähän ton termin taisit lanseerata Eipä taida nuoremmat edes muistaa legendaarista Ritmoa...
    <br />
  11. #11
    Lainaa (mikkom @ Heinä. 27 2010,17:29) kirjoitti
    Eikös uudemmissakin joku nappinollauskuvio ole?
    Näin mulle sanottiin kun omani viime syksynä ostin, että olisi nappikikkailulla ja mustan kissan yliajolla nollautunut Service valo uudemmassakin mittaristomallissa. Jos muistini palvelee minua oikein, tuo toimenpide opetetaan ohjekirjassakin.
    Retired
  12. #12
    Lainaa (peppoone @ Heinä. 27 2010,21:46) kirjoitti
    Lainaa (Eroz @ Heinä. 27 2010,17:22) kirjoitti
    Lainaa (köhmä @ Heinä. 27 2010,15:58) kirjoitti
    Ilmeisesti tässä puhutaan vanhemmista yksilöistä, kun minulle nämä nappulat ovat ihan hepreaa. Uudemman sukupolven Tuonossa huolto nollataan mittariston diagnostiikkavalikon kautta.
    Jep puhehan oli tuosta Fiat Ritmo-mittaristolla varustetusta vanhakopasta...
    Sähän ton termin taisit lanseerata * Eipä taida nuoremmat edes muistaa legendaarista Ritmoa...
    Niinpä se muuten olikin, ihmettelinkin että kutsuuko joku muukin samalla nimellä mutta kaikessa funktionaalisuudessaankin selkeästi pyörän rumin yksityiskohta.

    Kai sitä nyt tälläinen vajaa kolmekymppinenkin nyt nuo vanhat Fiatit muistaa
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  13. #13
    Lainaa (TwinTenox @ Heinä. 27 2010,21:47) kirjoitti
    Lainaa (mikkom @ Heinä. 27 2010,17:29) kirjoitti
    Eikös uudemmissakin joku nappinollauskuvio ole?
    Näin mulle sanottiin kun omani viime syksynä ostin, että olisi nappikikkailulla ja mustan kissan yliajolla nollautunut Service valo uudemmassakin mittaristomallissa. Jos muistini palvelee minua oikein, tuo toimenpide opetetaan ohjekirjassakin.
    Kyllä se siellä opetetaan, mutta en muistaakseni ihan heittämällä saanu sitä onnistumaan. Taisin saada nollattua niin että laitoin virrat päälle vasta kun tarvittavat napit oli jo pohjassa ja sen jälkeen odottelin riittävän ajan.

    Tuonossa tosiaan näyttää olevan vähän erilainen mittaristo, napit kahvoissa ja vissiin vähän enemmän toimintoja.
    YZF600R -> RSV1000R
  14. #14
    Lainaa (Eroz @ Heinä. 27 2010,21:52) kirjoitti
    Eipä taida nuoremmat edes muistaa legendaarista Ritmoa...
    Niinpä se muuten olikin, ihmettelinkin että kutsuuko joku muukin samalla nimellä mutta kaikessa funktionaalisuudessaankin selkeästi pyörän rumin yksityiskohta.

    Kai sitä nyt tälläinen vajaa kolmekymppinenkin nyt nuo vanhat Fiatit muistaa [/quote]
    Joo...o tietäisitpä vain kuinka kauhea sellainen tai sisarmalli Regatta oli ajaa. Onneksi ei omistuksessa ole ollut, viimeinen Fiiu mulla oli Mirafiori 2000 TC Racing, ja senkin taru päättyi tulipaloon 4 kk oston jälkeen, män lunnaiksi.
    Toutes sort affaires

    Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
  15.  
  16. #15
    Nyt pahasti Ot:tä: Mirafiori racing -uuh, se oli herrasmiehen valinta! Toinen jonka perään kuolattiin oli Ritmo Abarth, 130hv ja 8 sek. nollasta sataan * Uno turbo oli kanssa aika menijä jolla kanssa taisin syyllistyä muutamaan hmm...kokeiluun.
    Itsellä ei ole ollut kuin yksi Fiiu, Fire -"myllyinen" Uno, mutta faijalla sitäkin useampia. Yksi oli juuri tuo Regata, jota sai ajaa pää katossa. Muistaakseni pistin tuonkin lunariin dösäkolarissa
    <br />