Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Stöh!


    Olen tässä kieränyt jonkun ajan tätä palloa 1200 RS:llä ja nyt olen ajatellut vähän pienempää pyörää. Olen kuullut paljon positiivista VFR 8-satasesta ja pari sellaista olisikin kiikarissa. Eli mitä kannattaa tsekata ostettaessa, vuosimalli olisi varmaan 98-02? Mitä huonoja puolia löytyy ja kehuakin saa, ettei vaan mieli käänny johonkin muuhun merkkiin....Vaikka tämän viestin jälkeen alkaa varmaan lentää molotovin cocktaileja Baijerin suunnasta.

    Kiitoksia etukäteen,

    tuleva Hondamiäs *
    Kinky German
  2. #2
    Meitä on monta ja homoilla on honta

    mutta asiaakin oli sen verran et jututin ko.pyörän omistajaa taannoin reissullani tuossa liepeen shellillä ja ukkeli sano ajaneensa sillä jo yli 100tkm iliman mittään teknisiä ongelmia ja eurooppaakkin sillä laitteella oli kierretty,normi huollot oli tehny ja kuluvia osia vaihellu.edellis viikolla oli ollu poikansa kanssa euroopassa sillä ja sano että kyllä se edelleenki yli 2 markkaa oli kulukenu

    ja kuski oli sellanen palttiaralaa 50v koko ikänsä mopoillu ja oikei mukavan tuntunen,et tuskinpa niissä ainakaa hirveesti oli lapinlisää

    osta ja kokkeile,pienempi riski kai se on ku pemun osto?!
    Bensan hajuisia harrastuksia ei saa tyrmätä!

    Honda Transalp 650 -06
    Honda Hornet 600 -06
    Pappa-Tunturi -67
    Suzuki PV -89
    EX: VFR 800 -09
  3. #3
    Noooh..... eikös se mopedin ja moottoripyörän ero menekin juuri siinä 2-sadassa....? Bemulla ei tarvita kuin 4. pykälä ja ollaan jo yli 200 kmh. Rollaatorilla ehtii sitten ajelemaan vähän vanhempana.

    Kuulemma on siis hyvä pyörä, mutta kun olisin enemmänkin kiinnostunut niistä tyyppivioista[B], kai niitä Hondassakin on. Voisi sitten ainakin esittää pätevää mahdollisessa ostotilanteessa. Tietäisi vähän minkälaisia kilinöitä ja rutinoita pitää kuunnella. Tai mistä kannattaa kysellä.

    Hyviä ajokelejä vaan sinne Savvoon!
    Kinky German
  4. #4
    Tyyppivikoja? HONDASSA?? Oletteko järjiltänne?

    Ymmärrän, että bemussa ja Uralissa on tyyppivikoja, mutta että HONDASSA???



    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  5. #5
    Kyllä Hondissa on tyyppivikoja, se mahoton luotettavuus.
    virkamies
  6. #6
    Eiköhän ne sähköt ole kompastuskivi
  7. #7
    Jännitteensäädin.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  8. #8
    Lainaa (Mikk@ @ Heinä. 15 2010,08:54) kirjoitti
    Jännitteensäädin.
    Pah. Silkkaa urbaanilegendaa toi...
    Veturiinkaan en ole vaihtanut säädintä moneen päivään!!

    Maanantaina vaihdoin
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  9. #9
    Lainaa (Teme65 @ Heinä. 15 2010,08:45) kirjoitti
    Eiköhän ne sähköt ole kompastuskivi *
    VFR Vtec -RC46- (2003 - 2009) oireilee samalla tavalla, kuin CB 1100 XX johtosarjan liittimen maalinjan mäkkyröistä epämääräisinä ongelmina. Hoitona esim em. liittimen maalinjan dissaaminen ja hyppylanka peliin. Toimii...

    VFR 800 -RC45- (1998 - 2002) taas polttaa jännitteensäädintään.
    Palikka n. 80-100 eur. Hinnasta en ole varma, joten viksummat auttakaa.

    Öljyt ja suotimen kun vaihtaa ja bensaa tankkiin laittaa, niin kyllä menoa riittä em. murheita lukuunottamatta ja se kyyti se vasta maittaa!

    Tämähän on siis henkilökohtainen mielipiteeni.

    -jami ja Hilja/Modesty
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  10. #10
    Lainaa (jamirai @ Heinä. 15 2010,21:38) kirjoitti
    Öljyt ja suotimen kun vaihtaa ja bensaa tankkiin laittaa, niin kyllä menoa riittä em. murheita lukuunottamatta ja se kyyti se vasta maittaa!
    Mitä?? Bensaa??? Eikse ookkaa sähkömopo vaik se kuulostaakii siltä
    Ducati Monster S4R -04
    Ducati SS600 -95


  11. #11
    Lainaa (Nevalan Tiikeri @ Heinä. 16 2010,13:47) kirjoitti
    Lainaa (jamirai @ Heinä. 15 2010,21:38) kirjoitti
    Öljyt ja suotimen kun vaihtaa ja bensaa tankkiin laittaa, niin kyllä menoa riittä em. murheita lukuunottamatta ja se kyyti se vasta maittaa!
    Mitä?? *Bensaa??? *Eikse ookkaa sähkömopo vaik se kuulostaakii siltä *
    Two Bros hiillikuitukannu(t) 4->1 kiinni niin enempi tulee Ferrari soundeista mieleen... *

    Joo ja ei, eivät ole e-hyväksyttyjä.

    -jami

    Kas tässä teräskannujen
    ääninäyte, sillä on nuo noise killerit käännettynä ulospäin.



    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  12.  
  13. #12
    anzu:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Aikalailla lähellä naapuria
    Lainaa (Nevalan Tiikeri @ Heinä. 15 2010,07:47) kirjoitti
    Tyyppivikoja? HONDASSA?? Oletteko järjiltänne?

    Ymmärrän, että bemussa ja Uralissa on tyyppivikoja, mutta että HONDASSA??? *
    Ei löydy ainakaan pläkkäristä tyypitysvikoja. Omakohtaisella kokemuksella kirjoittelen.
    Luulis kasivifferin olevan samaa maailman parasta laatua, mitä muutkin Hondat !
    Onhan se saman tehtaan tekemä, ja varmaan kivasti alavääntöäkin on

    Vaikka merkkiä olenkin moottoritehon takia vaihtanut, aina tulee ikävä Hondan laatua. Parempaa laatua et löydä muista merkeistä, kautta koko malliston!


    peeäs. Eikös tohon puimuri-ural-linjan jatkoksi pitäis tulla hoodeet? Nehän on niiden kaiken osaavien ilman naista elävien mekaanikkojen vehkeitä
    Timpermanni joka tekee työt halavalla, nopiaa, ja huonosti.