tulipa vaihdettua mustarastas x4:seen.hyvältä pyörältä tuntuu,äänet vaan on tukkoiset.oisko kellään ideaa miten alkuperäisiin vaimentimiin sais lisää ääniä tuhoamatta niitä?
Jos et veistele kokonaan uusia sisä kaluja vanhaan kuoreen, niin muuten aika mission imbossible. Orkkis änkkäreissä kaasut virtaa kammiosta kammioon, eikä mitenkään suoraa tietä ulos.
Jotkut tosi tuunaajat porannu reijän änkkärin läpi. joka parantaa varmaan ääniä, mutta muuten siitä ei ole kuin haittaa. Ei ne kaasut sen jälkeen virtaa senkään vertaa. Ja eikö tuo mennyt jo tuhoamisen puolelle??? Vastaus on siis ei!!
Hienon pelin hankit!!!
Mikä ihmeen vastaohjaus??
komia pyörä on semmonen ja melko harvinainen. yhellä näkemälläni x4:llä oli ihan kohtuulliset äänet, oli jotain tehnyt sisäkaluihin melko varmaan.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
mulla on tollasen x4 alkuperäisen pöntön saksankieleinen , mutta suomenkielisillä kuvilla varustettu muunnosohje, voisin tökätä sen sulle mailina...
siin ei tarvii ku 50mm reikäputkea ja villoja, ja hiukan kärsivällisyyttä...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
tämä menee nyt asian ohi mut.......
taloon tuli maanantaina xx ja ei muuten kauaa ole tämä pyörä meillä !
värinät ihan hirveet ajettu vasta 25000 km huolto sanois et ne vois yrittää kiristää tasapainoitus akseleita...
ja normi nopeuksia ei viiitsi ajaa toimii vasta 140 km ylöspäin...
takapenkkiläinen valittaa sellasta et en oo koskaan kuullut..
Eli meille tarinen opetus ÄLÄ OSTA PYÖRÄÄ ENNEN KUIN OLET KOEAJANUT VÄHINTÄÄN VUOROKAUDEN!!!!!![]()
![]()
![]()
no meni ohi joo
X4;llä ja XX;llä on yhteistä vain merkki...
ai juu ja onhan ne molemmat moottoripyöriäkin...
joten siirrätkö XX ritinöihin![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Kas, hyvä tietää, kun olin tuommoista mahdollisesti kakkospyöräksi hankkimassa.(karitee @ Heinä. 11 2010,17:41) kirjoitti
Täytyy hommata pitkään koeajoon ensin...
edit: Onkohan tyyppivika vai normaalia?
Honda Valkyrie SuperCharged
On on! Bläkkäri on tunnetusti ihan paska.. kannattaa kiertää kaukaa..(imohtep @ Heinä. 12 2010,08:12) kirjoitti
![]()
![]()
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
kato muuten myös x4.fi/vinkit
siel on myös hyviä kuvia xnelkun putkista...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Eilen bongattu x4:nen kirjavankierroksilta. Liekkö kärtynen? *
![]()
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
^^
Suomen hienoin Äx-nelonen ja tekijän kun tuntee, niin *
Miten muuten typlaäxää/bläkkäriä ees mainitaan X4 yhteydessä *
Niillä ei tosiaan ole mitään muuta yhteistä, kun Honda ja kummatkin on 2-pyöräsiä!
Ja "pläkkäreitä" on just yhtä monta laatuaan, kun niitä on tehty ja miten niitä on pidetty!
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa