Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    sopiiko marauder 800 1999-2003 pakoputket suoraan vanhenpiin marauderiin? jos ei niin mikä on ero?
    tunturi supersport
    nv 150 vm.1952
    yamaha xj 600 s
    suzuki vz 800 marauder
    Yamaha xj 900 diversion
    Äänenvaimenninosa sopii muttei ne alkukäyrät. Vanhemmissa malleissa se takapytyn putki tulee koneen alta ja noissa 1999 ja uudemmissa se tulee siitä pytyn takaa suunnilleen koneen keskiosan korkeudelta.

Suzuki VZ 800 Marauder ja BMW R1150R
    Morjenttes. Olis sen laatunen ongelma että Maukan putket "kolisee". Kuulostaa aivan siltä kun alkukäyrän kohdalla putken sisällä olisi jokin irti. Onko siellä putken sisällä joitakin "kuristimia" jotka vois olla irronnu? Kyseessä on poratut orkkis putket.
    Thanks...

Selkä suorana ajetaan, kyykyssä sonnitaan
    terve
    mulla on sama ongelma.sisäputki on irti. mig cruisers tai intruder clubin sivuilla voi löytyä tietoa tosta ongelmasta. mulla itellä on tällä hetkellä putki projekti käynnissä. yritän tehdä samanpituiset putket.
    tunturi supersport
    nv 150 vm.1952
    yamaha xj 600 s
    suzuki vz 800 marauder
    Yamaha xj 900 diversion
    nyt alkaa omat putket olla valmiksi hitsatut, ei puutu kun vähän maalia, lämpökäärö ja huilut.
    tunturi supersport
    nv 150 vm.1952
    yamaha xj 600 s
    suzuki vz 800 marauder
    Yamaha xj 900 diversion
    Lainaa (Jama @ Marras. 19 2009,14:47) kirjoitti
    Äänenvaimenninosa sopii muttei ne alkukäyrät. Vanhemmissa malleissa se takapytyn putki tulee koneen alta ja noissa 1999 ja uudemmissa se tulee siitä pytyn takaa suunnilleen koneen keskiosan korkeudelta.
    Onko noin? Minä olen ihan kuvista kattellut, että ainoa ero on se, että 98 ja vanhemmissa on työkalulaatikko siinä kohtaa mistä uudemmissa tulee takimmaisen pytyn putki. Ajattelin, että ihan "työkaluputken" poistamalla saisi riittävän tilan käyrälle. Onko siinä vielä muutakin eroa?

Niin ja piti vielä kysyä, että tietääkö kukaan mistä saisi hommattua Marauderiin belly pania?

7.  
    saksalaisilta sivuilta löytyy kyllä tarvike bellypan. itse kysyin mimotolta jos se pystyyis hommaamaan vakio bellypanin *ja kyllä se kuulema onnistuu. ja saahan niitä tilattua suzuki liiken kautta saksasta. ja motopartsilta http://www.motoparts.fi/base....&pos=40
    tunturi supersport
    nv 150 vm.1952
    yamaha xj 600 s
    suzuki vz 800 marauder
    Yamaha xj 900 diversion