Oon tänävuonna jostain syystä hieman seurannut kuinka muut motoristit ajaa,ja yllätys oli ,kuinka rauhallisesti ja rajoitusten mukaan porukka ajaa,paria poikkeusta mukaat lukien.Pahimmat mokat mun mielestä on noi motarilla pujottelijat,joka on sen verran vaarallista hommaa,että itse vältän ajoa motarilla(ainakin ruuhkaaikoina),kun näin jäbän valkoisessa pussissa tammistossa viime vuonna.Toinen on toi änkkärin modifiointi/jopa poistaminen kokonaan,tosin tässä naapurissa on pari hd:tä,joita on jopa ihan ilo kuunnella,kun osaavat ajaa tässä taajamassa lähes tyhjäkäynti kierroksilla.En tiedä, johtuisko jopa monen legendaarisen mopotin pätkän nopeusrajoituksien tiputus tässä itäuusimaan nurkilla juuri tosta jossimurilla kurnuttamisesta?viduttaa ajella entisiä 80 pätkiä jopa 50-60 raj, mukaillen!Kohta se pakollinen katsastuskin varmaan tulee rätkille,jos ei hommassa oo mitää tolkkua.T, more power cubic inches,not noises
ooo
Voi VITTU kaikkee ne ihmiset nettiin tunkee(Rajala @ Heinä. 03 2010,21:26) kirjoitti
YZF1000R
Mikähän mahtoi olla ketjun aloittajan pointtina??![]()
XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
joo, diipadaapa ja silleen! *
motoristit ajaa kovaa mutta rauhallisesti...
kuuluu liian kova ääni, mutta toisaalta harrikoissa on hieno ääni...
motarilla ei kannata ajaa...
yoshmuran putket on suoraan saatanasta ja moottoripyöriä aletaan katsastaa jos niitä käytetään! nii ja nopeusrajotukset putoo niiden takia...
ei herneitä tästä mutta pisti vaan hymyilyttämään tämä *
taidat olla turhan virkaintoinen...
Näillä mennään toistaiseksi...
Yamaha Tenere 700 -22
KTM XC350F -11
Honda CR500 -99
Yamaha DT Tenere125 -91
Taajamassa kovaa on turhan riskaabelia.
Totta toisaalta, etä parikin kivaa Itä-Uudenmaan tietä on saanut maltilllisemman rajoituksen, tosin tuskin mopojen takia.
Sama linja varmaan jatkuu kun eri ole fyrkkaa korjata ja tiestön kunto heikkenee niin vaihdetaan 80-lätkät 60-lätkiin ja tiehallinnon mielestä huono kunto ei ole riski käyttäjälle ;)
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
On se vaan hurjaa...
paskapuhetta mutta otan sen silti...
Minua hairitsee tiella koikkelehtivat kirahvit. Sarvikuonot vetaa kaksi rinnakkain eika paasta ohi. Pierevatkin mennessaan niin etta heikompaa pelottaa.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Joo,sorry pojat(Jukka @ Heinä. 04 2010,00:35) kirjoitti
meni tossa vaan hermot pilsupäissään,kun tähän nurkille on ilmestynyt ns.supermopo järjettömillä äänillä,ja mun mielestä nää koulujen ja päiväkotien läheisyydet on hieman vääriä paikkoja luukuttamiselle.Eli pointtina miten ja missä ajetaan.Eiköhän tässä maassa oo jo tarpeeksi niitä mp vihaajia.