Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Elikkäs onko kukaan tuunannu esim. auton suoria äänenvaimentimia moottoripyörään? Mun suska on niin vanha ja arvoton kapistus, että en raski mitään yoshimuria, devileitä ym. ajatellakkaan.
    Joo kyllä on tullut 3 eri pyörään tuunailtua niitä, esim motonet kromattu läpivirtausputki ,maksoi jotain 39e kpl 2 v. sitten,sitten Fixus liikkeet myy ihan hyvännäköistä pönttöä, hinta oli kun ostin samoin pari vuotta sitten alle 60e. Ja ääntähän niistä kyllä lähtee, mutta mielestäni ihan sopivat tossa Fixuksen yks putki
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
    Oliko äänet ihan yliampuvat?
    Miten olisi SuperTrapp? Paremman näköinenkin kuin halpis Pilteman änkkärit ja varmaan käytettynäkin löytyy sopivaan hintaan.
    Lainaa (samikarsy @ Heinä. 02 2010,21:30) kirjoitti
    Oliko äänet ihan yliampuvat?
    No en mä tiedä, kumman paljon varpusia lojui tiellä kun himaan tuli samaa reittiä kun lähtiessä. Eli aika kovat, mutta voihan tuollaiseen killerinkin laittaa. Toisaalta täälläkin foorumilla on ollut ihan laatumerkkistä sliparia myynnissä alle satasella, ja kannattaa tsekata Bomber foorumin valikoimaa , siellä on ollut jopa 50 kymppiin merkki pönttöä myynnissä.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
    Vakiopöntönkin voi avata ja lyhentää/muokata sisuskaluja.
    BMW F800GT
    Työkaverilla on bandiitissa joku auton tuningpönttö.

Kyllä ne on varteen otettavia jos meinaa halvalla murinat saada.
    Lisäksi yllättävän siistin näköisiäkin löytyy vaikka eivät ole motskareihin alunperin tehtykään.

Mulla oli jo ostettaessa valmiiks *niin ei tarvinnut itse miettiä. Tosin mp:hen tarkoitettu tuo oma on.
    Lainaa (Type @ Heinä. 02 2010,23:52) kirjoitti
    musta tuntuu/näyttää, että noita -93 gsxf pönttöjä ei avata ku rälläkällä
    Lainaa (samikarsy @ Heinä. 03 2010,08:18) kirjoitti
    Lainaa (Type @ Heinä. 02 2010,23:52) kirjoitti
    musta tuntuu/näyttää, että noita -93 gsxf pönttöjä ei avata ku rälläkällä
    Silläpä juuri se parhaiten aukeaakin. Pääty pois, modaa sisukset ja hitsaa päätyn takas kiinni.
    BMW F800GT
  10.  
    Mulla kans oli cebarissa aikonaan varaosamaailman halpis rosteri autovaimennin. Hieman liian kovat äänet sellaisenaan mutta kun tuuppasi sisään omatekele killerin niin oikein kivat matalat murinat tuli. Taatusti paras ja halvin vaihtoehto...
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua