Olisko jollain viikon vinkkiä kun mopottomiseta loppuu akku....
Siis ei taida ladata sitä akkua?
Mutta miten edetään ja saadaan kuntoon?
Akun uusin jo mutta sama vika palasi.
Mittasin kun pyörä sammutettu oli 13,5 kun löi käyntiin oli 12,8. (siis talli latauksen jälkeen)
Kun akku oli "loppu" siis ei jaksa starttaa niin valot kuitenkin palaa.![]()
Kun ainoa työkalu on vasara, kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.
Itsellä oli aikoinaan k1 gixerissä staattorivika. Hyvin pitkälti pilalla jos lakkaukset kärvähtänyt käämityksistä. Samat oireet oli....
BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
Staattori??
Oliko missä päin laite ja saitko itse vaihdettua.
Kun ainoa työkalu on vasara, kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.
Vasemmalla puolen sylinterin alapuolella kiiltävän kopan takana magneeton sisällä. Suunnilleen tuon näköinen osa: http://www.motorpower.fi/cat/images/...i_0708_5cf.jpg
Vaihdoin itse ja muistaakseni tilasin sen Only Fast.comista kun käytettynä sattui löytymään mutta tarkista nyt eka miltä se näyttää.
BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
Tuossa yleispätevää keskustelua ja ohjeita: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....38;st=0
BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
Ei siis näytä pahalta.
täytyy vähän tutkia ja availla josko vika löytyis.
Muistuuko yhtään mieleen mitä uusi olis maksanut??
Kun ainoa työkalu on vasara, kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.
Aika leveällä haarukalla arvaan 120-200€. En äkkiseltään löytänyt mitään oem parts sivustoa jossa olisi pyörääsi?! Olisi saanut vähän suuntaa antavaa tietoa.
BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
joo mut sillä mennään. Pakko se on kuntoon saada kun loma alkaa juuri NYT!!
Illasta tallille vähän purkamaan ja huomenna varaosa kauppaan tai sit grillaa.![]()
Kun ainoa työkalu on vasara, kaikki ongelmat näyttävät nauloilta.