Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
    Eli vanhuksessa alkaa olla liian kovat äänet. Onko kukaan saanut korjattua vanhoja putkia esim. uusinta villoituksella parempaan kuosiin? Saako orggis putkia siististi avattua? Jos ei korjaamalla homma kummene, pitänee nöyrtyä ja ostaa jostain paremmat. Onko hyviä ehdotuksia? Purkaamot, GW-palsta, ja nettihuuto ja kepö on katsottu jo. Ebay.de:ssä oli yhdet, mutta eivät tarttuneet minun ponnettomiin yrityksiini.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  2.  
    No, jos kenellekään ei näytä olevan joutilaita putkia, eikä edes tietoa kohtuu hintaisesta hankinta paikasta, niin kysytään sitten, onko tietoa millainen ko. putkien rakenne pitäisi olla?

Omalla tutkiskelulla olen päätellyt vaimentimen etupäässä olevan reikäputken ympärillä on kammio, johon kaasut purkautuvat. Itse reikäputki päättyy vaimentimen takapäässä olevaan resonanssikammioon, josta ei johda (ainakaan suurta) reikää suoraan pihalle. Eli pääasiallisesti kaasut siis virtaavat reikäputken reikien kautta etukammioon, josta johtaa mutkitteleva putki takakammion läpi poistoputkeen. Omia vaimentimiani on jo aika sen verran raiskannut, että joku on niitä päättänyt hieman 'korjailla'. Vaimentimen perästä puuttuu nähdäkseni tuon takakammion peräseinä, joten kaasut purkautuvat suoraan ulkoilmaan, ilman kiertelyitä.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...