Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Elikkäs nyt pitäisi tietää tiivisteen paksuus jotta pystyn ostamaan oikeanpaksuista tiivistettä leikkelyä varten.

Eli kyseessä on se clutch cover (suomeksi jotain) eli osanumeron 11340-02F10 alla oleva tiiviste. Eli nyt kyseessä on tiivisteen 11482-02F10 paksuus. Miten paksua tiivistettä pitää ostaa, sattuuko kukaan muistamaan tai tietämään. Ostaisin uuden tiivisteen mutta sitä ei liikkeen mukaan enää saa kuin täydellisen moottorin tiivistesarjan mukana ja se maksaa 250 ekua.

Voisin mitata sen vanhan tiivisteen mutta kun en viitsisi turhaan ajella eessun taassun kun kaupan ja remppapaikan välillä on aika pitkä matka.
    Kuka sulle sanoi, ettei tivaria enää saa? Alpha-Sportin kataloogin mukaan toi osa on edelleen saatavilla, hinta 18.80 taalaa. Omien kokemusten mukaan tähän asti olen maahantuojalta saanut kaikki osat, jotka tuon mukaan vielä on saatavilla (jopa tuohon 73-malliseen GT380-ikuisuusprojektiin). Hinta on yleensä ollut euroissa sama kuin tuolla taaloissa.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

How far can you travel when you're six feet underground?
    Jos tuota tarkoitit niin Stormilla ainakin on: http://www.storm-motor.fi/osat....ste-177

BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
    Onko sillä tiivisteen paksuudella jotain merkitystä? Itte olen tollasia koppia laitellut ihan pelkällä silikonillakin ilman erillistä tiivistettä.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    Lainaa (opmdevil @ Heinä. 01 2010,15:45) kirjoitti
    Ostaisin uuden tiivisteen mutta sitä ei liikkeen mukaan enää saa kuin täydellisen moottorin tiivistesarjan mukana ja se maksaa 250 ekua.
    11482-02F10: 17.76 eur, löytyy varastossa vaikka lampaat söisi. Jollei liike pysty tätä toimittamaan sinulle, harkitsisin liikkeen vaihtamista.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Hassua! Kävin paikallisessa merkkiliikkeessä kysymässä tuota. Tosin mun listassa oli että 11482-02F00 kun on vissiin vähän vanhemmat kuvat mulla. Mutta kyllä niitten pitäisi tietää miten ne on osanumerot mennyt.
    Joo, Aplha-Sportin mukaan 11482-02F00 on korvattu osalla 11482-02F10, todennäköisesti materiaalimuutos?

Suzuki-ukkojen kannattaa tosiaan tarkistaa osanumerot, hinnat ja saatavuus täältä.

Ja kuten pechan viestistä näkee, noi hinnat on aika hyvin verrannollisia.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

How far can you travel when you're six feet underground?
    Lainaa (opmdevil @ Heinä. 01 2010,20:23) kirjoitti
    Hassua! Kävin paikallisessa merkkiliikkeessä kysymässä tuota. Tosin mun listassa oli että 11482-02F00 kun on vissiin vähän vanhemmat kuvat mulla. Mutta kyllä niitten pitäisi tietää miten ne on osanumerot mennyt.
    jep, -02F00 vaihtuu -02F10:een.

Ja niitten pitäisi tuo tietää.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Täytyy kyllä sanoa että amatöörimaista toimintaa jos ovat vain Suzukin varaosaohjelmasta kattoneet ja ei ole löytynyt numerolla, mutta kuvasta ei ole viitsitty vilkaista. Tuo alkaa olla nimittäin nykyään arkipäivää että nuo osanumerot vaihtelevat vähän väliä. Ja niin kyllä sitä tiivistettä pitäisi kaikilta jälleemyyjiltä saada ja toimitusaika kolmesta seitsemään arkipäivää vaikka Japanista tulisi.
    No, nyt on sitten tiiviste tilattu ja vähän extraa. Kiitos vinkeistä mistä tilata.
  11.  
    Lainaa (Utah @ Heinä. 01 2010,18:28) kirjoitti
    Onko sillä tiivisteen paksuudella jotain merkitystä? Itte olen tollasia koppia laitellut ihan pelkällä silikonillakin ilman erillistä tiivistettä.
    Joskus käy tila ahtaaksi, en muista tarkkaan mutta kaverilla tuli jotain ongelmaa kytkimen/vaihteiden kanssa (joku vanha 80-luvun Suzuki). Ongelma hävisi lisäämällä itsetehty paperitiiviste.