Sivu: 7 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 299:sta
  1. #181
    Lainaa (naukkis @ Heinä. 09 2010,14:18) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 09 2010,12:43) kirjoitti
    Meikäläisen crossi-räpellys oli varmaan lähellä tuota "joka lihas jäykkänä" -meininkiä. Yhden kesän yritin sitä tuossa pari vuotta sitten harrastella 380 2-tahti kotarilla. Eihän siitä mitään tullut, parin kiekan jälkeen olin aina ihan puhki. Vaihdoin tuon harrastuksen mikroautoiluun, siinäkin on kyllä tuo rentous hemmetin tärkeää.
    Vika oli vain siinä että olit liian huonossa kunnossa moiseen harrastukseen, mopolla voi matkustella huonokuntoinenkin mutta jos pyörää pitää käskeä lihasvoimalla niin ei sitä kovin huonokuntoisena jaksa....
    Juu ei kestänyt kunto todellakaan, ja juurikin se, että en pystynyt puutteellisen ajotekniikan takia olemaan tarpeeksi rentona. Tämän siis kertoi mulle kokeneemmat kaverit radalla. Sen takia ei kunto ainakaan kestänyt (vaikka huonohan se oli/on muutenkin).

    Lopetin kuitenkin ajoissa, ennen kuin kuolo tai halvaatuminen ehti korjata Yhden pöytähyppyri-yritelmän jälkeen katsoin sen hetken koittaneen, että on parempi lopettaa kun vielä kävelee. Näytti jo siltä, että huonosti käy. Varmaan olis pitänyt siinäkin jännittää mestat niin olisi mennyt nappiin..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #182
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 09 2010,12:16) kirjoitti
    Lainaa (naukkis @ Heinä. 09 2010,11:51) kirjoitti
    Lainaa (Jac0 @ Heinä. 09 2010,10:43) kirjoitti
    Voisitko Naukkis lopettaa ton trollailun tänne palstalle. Joku alotteleva motoristi ottaa sun jutut vielä tosissaan ja tappaa ittensä *
    Mulla on toinen näkökanta, eli on suorastaan edesvastuutonta päästää ketään pyörän selkään ohjein että pidät vain itses rentona, kyllä se pyörä menee ihan itsekseen. Eli kaikki jotka ovat ajaneet enskalla booreissa, pehmeässä hiekassa tai hyppineet ja pysyvät jopa pystyssä muutenkin kuin tuurilla osaavat vetää kroppansa riittävän jäykäksi hallitsemaan pyörää eivätkä istu perunasäkkinä pyörän selässä....

    Tuosta edesvastuuttomuudesta vielä: Moottoripyörän ajodynamiikka on suunniteltu niin, että se pyrkii itse korjaamaan suurimman osan virheistä. Tank-slapper tai woblaus ovat hyvin harvinaisia ja vain joillain pyörillä esiintyviä ilmiöitä, eikä niitä normaalissa liikenteessä juurikaan tarvitse pelätä. Asia joka paljastaa, että et ole kumpaakaan noista ilmiöstä kokenut, on se, että väität niiden kuolevan lihasvoimin. Sellaisin kevyisiin tangon ravisteluihin lihakset auttavat, ei woblaukseen. Tosin kevyt ravistus esim. monttuun ajaessa kuolee hyvin nopeasti itsestäänkin pois.
    Kyllä tää homma menee juuri näin kuin Nitrous kirjoittaa. Itsellä kävi eilen ohitustilanteessa juurikin tuollainen pikku värinä.

    Oikealle kaartava loiva mutka, pyörä jo kallistettuna ja kaasu avattu. Routamonttu nosti ainakin etusen irti tiestä ja taisi takanenkin keventyä aikalailla. Pikkusen vispas, mutta rauhoittui ihan itsestään. Ei edes ehtinyt pelästyä. Ajoasento ratakoulutuksissa opetettu, eli kädet rentona. Kyseessä oli senverran loiva mutka etten edes painoa siirtänyt.... *
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.

    Ray Of Darkness
  3. #183
    Lainaa (naukkis @ Heinä. 09 2010,14:16) kirjoitti
    tehtävä ei enää onnistukaan rennoilla lihaksilla....
    Ja jokavitunlihasjäykkänä- ohjeella onnistuu paremmin vai?
    .
  4. #184
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  5. #185
    Rentous pelastaa muissakin tilanteissa... Miksiköhän kunnon tuurijuopot harvemmin satuttavat itseään asvaltti-ihottumaa kummemmin, vaikka kuinka konttaavat? Aaaaivan, alkoholi on sopivan veltoksi vetänyt paikat.

    Pyörä voi tehdä arvaamattomia asioita, jotka korjaantuvat aivan yhtä nopeasti itsestään hyrrävoimien ansiosta. Sitten vasta homma menee epävarmaksi kun stongassa roikkuu joku joka hartialuk... eikun siis hallitusti kaikki lihakset jäykkinä vänkää luonnollista liikettä vastaan.
  6. #186
    Lainaa (Taajuus @ Heinä. 09 2010,19:27) kirjoitti
    Pyörä voi tehdä arvaamattomia asioita, jotka korjaantuvat aivan yhtä nopeasti itsestään hyrrävoimien ansiosta. Sitten vasta homma menee epävarmaksi kun stongassa roikkuu joku joka hartialuk... eikun siis hallitusti kaikki lihakset jäykkinä vänkää luonnollista liikettä vastaan.
    just näin, esim etupyörän alas laskeminen limppu vinossa voi korjaantua itsekseen. twist of the wrist 2 videolla on paljon esimerkkejä miten pyörä käyttäytyy rentona vs jäykkänä ajamalla.

    harmi ettei noita löydy tuubista, tai muita vastaavia, tai en osaa etsiä.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  7. #187
    Mitä enemmän näitä Naukkiksen juttuja ajatuksella lukee, niin sitä varmemmin äijähän on oikeessa (lähes) jokaa asiassa.. Taitaa kaikki muut vaan yhteishurmoksessa nousta vastarintaan. Olen itsekkin hayabusalla (org.in mielestä) laittanut monet fysiikan lait uusiksi, vaikka omasta mielestä ihan normi mopoilija olenkin
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
  8. #188
    Lainaa (jummijammi @ Heinä. 10 2010,00:02) kirjoitti
    Mitä enemmän näitä Naukkiksen juttuja ajatuksella lukee, niin sitä varmemmin äijähän on oikeessa (lähes) jokaa asiassa.. Taitaa kaikki muut vaan yhteishurmoksessa nousta vastarintaan. Olen itsekkin hayabusalla (org.in mielestä) laittanut monet fysiikan lait uusiksi, vaikka omasta mielestä ihan normi mopoilija olenkin *
    näin varmasti moni voi ajatellakkin.

    ensinnäkin, ajattele ne jutut ajatuksella. kokeile sitten ajatuksella toistaa niitä käytännössä.

    tai älä sittenkään, en halua kynttilätopikkeja tänne lisää!

    (edit, sori en tajunnut ironiaa)


    jokainen "epäuskovainen" voi kokeilla esim seuraavaa omalla vastuulla: aja kotikatusi hidastetöyssyn yli eri nopeuksilla ja eri kulmilla. aja yhdellä kädellä, ilman käsiä, ja muilla eri yhdistelmillä!

    saatat huomata eron.

    kunhan ajat rajoitusten mukaan.





    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
  9. #189
    Lainaa (uiop @ Kesä. 30 2010,23:54) kirjoitti
    Ihan ensimmäistä kertaa olen menossa koskaan viivalle "tosissaan" ja nyt kaipaisin neuvoja "repäsyyn". Vastassa tulee olemaan rankalla kädellä viritetty Audi S2 (600hp)

    Pientä "kuivaharjoittelua" on mahdollisuus tehdä, mutta suhteellisen vähän (monet tietää syyn).

    Alla on kilonen-K2 (putkimodattu) gixu ja pelottaa niin perkeleesti häviö.

    Luistattaen, sutien vai miten??

    Pyörän käsittely on kondiksessa hitaissa vauhdeissa, mutta kun pitäs repästä niin perkeleesti, ei oikeasti taito ja tieto riitä (tai pokka).


    -Ari

    edit. Tästä kyseisestä "repäsystä" tulee varmaan videota lisääkin. On muuten strippinä sama ku tuo minun avatar. ;)

    Edit: Huomio!: Tässä ketjussa esiintyy varsin paljon nimimerkki Naukkis, kyseisen henkilön kommentit kannattaa lukea lähinnä huumorimielessä, koska monet hänen "oppinsa" kumoavat sekä luonnon lait, että oikean ajamistavan perusteet.

    Kytkin pohjaan, kaasu puoleen väliin. -> Kytkin ylös, kaasua lämät. Ei se ný niin vaikeeta voi olla. Mennään asenteella, et tää on mun juttu, jumalauta!
    KTM 990 ABS -07, -13
    CBF 1000 s -07 ora, -11
    VTR 1000 f -98, pun, -10
    CBR 1100xx -98, musta, -05
    CBR 1000 f -92, pun-must, -05
    CBR 600 f -91, pun-valk, -96
    PV 50 -88, musta, -90
  10. #190
    [QUOTE= (SamiN @ Heinä. 09 2010,23:42)]
    Lainaa jummijammi,Heinä. 10 2010,00:02 kirjoitti
    jokainen "epäuskovainen" voi kokeilla esim seuraavaa omalla vastuulla: aja kotikatusi hidastetöyssyn yli eri nopeuksilla ja eri kulmilla. aja yhdellä kädellä, ilman käsiä, ja muilla eri yhdistelmillä!
    Tänään aamulla (tai jossain vaiheessa heräämisen jälkeen) tajusin omassa ajamisessa aika jännän eron.

    Heräsin ja huomasin torkuttaneeni puhelinta about tunnin verran. Kiire siis tuli töihin. Kamat päälle ja kiireellä matkaan. Tuossa töihin mennessä on kolme melko isoa hidastetöyssyä jotka ovat tuntuneet järkyttävän ikäviltä ajaa ylitse. Kiireessä vauhti oli ehkä vähän *kröhöm* nopeampi kuin normaalisti ajaessa. Viimein töihin päästyäni ja aamu kaffet juotuani aloin heräilemään ja tajusin tulleeni pyörällä töihin. Kelailin hetken tuota matkaa ja huomasin ajatuksissani kuinka vaivattomasti ylitin nuo töyssyt.

    Asiaa hetken mietin ja hoksasin, että tietoisesti nuo hitaamman ajon töyssyt ajan täysin HARTIALUKOLLA (lue: Kyynärvarret täysin suorassa ja tankoon nojaten koko yläkropalla ja pää pystyssä kuin teerellä soidin aikaan). Ei ihme että on tärähdellyt miten sattuu. Asento on siis täysin vastainen kuin ajan normaalisti vähänkään nopeampaa.

    Taas tuli siis todistettua, että elämää helpottavia asioita on rentous ja se, että annetaan sen pyörän elää siellä jalkojen välissä eikä turhaan yritetä kaikkea korjata sillä helvetinmoisella voimalla tai muuten vain yrittämällä.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  11. #191
    Lainaa kirjoitti
    Kytkin pohjaan, kaasu puoleen väliin. -> Kytkin ylös, kaasua lämät. Ei se ný niin vaikeeta voi olla. Mennään asenteella, et tää on mun juttu, jumalauta!
    Siinäpä se sitten on mopo ottassa ja mies ihmeissään.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  12. #192
    Lainaa (uiop @ Heinä. 10 2010,01:25) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kytkin pohjaan, kaasu puoleen väliin. -> Kytkin ylös, kaasua lämät. Ei se ný niin vaikeeta voi olla. Mennään asenteella, et tää on mun juttu, jumalauta!
    Siinäpä se sitten on mopo ottassa ja mies ihmeissään.
    Mut eiks se ole just järjetön lähtö? Tulipahan annettua iltaolusissa hyvä vinkki eilen.



    KTM 990 ABS -07, -13
    CBF 1000 s -07 ora, -11
    VTR 1000 f -98, pun, -10
    CBR 1100xx -98, musta, -05
    CBR 1000 f -92, pun-must, -05
    CBR 600 f -91, pun-valk, -96
    PV 50 -88, musta, -90
  13. #193
    Lainaa (BadToThe Bone @ Heinä. 06 2010,22:29) kirjoitti
    Lainaa (uiop @ Heinä. 05 2010,18:31) kirjoitti
    Kävin eilen illalla tuolla kentällä huvikseni testailemassa pari vetoa ja voi poijjaat, että saapii harjotella tuota lähtöä seisaaltaan. Ei taho luonto vain antaa periksi nostaa kierroksia korkealle ja siitä lähteä sitten luistattelemaan.

    Ensimmäisellä kerralla meni kakkonen hukkaan ihan täysin (ei vain noussut vaihde päälle) ja se meni häneksi. Toisella kerralla sain kerättyä tuohon 1km kohtaan about vaivaset 230km/h

    Eli, jatketaan harjotuksia
    Näin.... kaikki muu on näillä näkymin turhaa.... purjehduskin *
    Palaillaanko asian ytimeen .

    Melkein muijan kauppakassilla yltää tohon.....
    ja joku lähdössä "neekerijazzivehkeillä" ajaa kilpaa
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  14. #194
    Tässä on sen audin ensimmäinen ja ainut veto. Melko heikon olonen oli veto.

    Niin ja tosiaan mittasivat varttimailia ainoastaan.

    Yksi Busa saatiin liikenteeseen. Toinen turbobusa makaili kone auki pilttuussa.

    Vähän pitkäksi meni burnis



    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  15. #195
    Lainaa (uiop @ Heinä. 11 2010,21:02) kirjoitti
    Tässä on sen audin ensimmäinen ja ainut veto. Melko heikon olonen oli veto.

    Niin ja tosiaan mittasivat varttimailia ainoastaan.
    Tuossa kun ei ollut kelloa niin mitä se Audi sai loppulukemiksi? Menikö foorumin veikkailut lähellekään?



  16. #196
    Lainaa (Pahus @ Heinä. 14 2010,11:25) kirjoitti
    Lainaa (uiop @ Heinä. 11 2010,21:02) kirjoitti
    Tässä on sen audin ensimmäinen ja ainut veto. Melko heikon olonen oli veto.

    Niin ja tosiaan mittasivat varttimailia ainoastaan.
    Tuossa kun ei ollut kelloa niin mitä se Audi sai loppulukemiksi? Menikö foorumin veikkailut lähellekään?
    Kyllä näytti helvetin laiskalta tuo Audin lähtö.. Ei tainnut olla kaikki pelissä, tai sitten jotain muuta häikkää autossa tai ratin ja penkin välissä



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #197
    Oli säädöt pudottanu sinne 500 pintaan, tuo oli tosiaan ensimmäinen veto tuolla uudella koneella koskaan. Vauhtia oli vartille kertynyt vain rapea 200.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  18. #198
    Lainaa (uiop @ Heinä. 14 2010,12:10) kirjoitti
    Oli säädöt pudottanu sinne 500 pintaan, tuo oli tosiaan ensimmäinen veto tuolla uudella koneella koskaan. Vauhtia oli vartille kertynyt vain rapea 200.
    entäs pyörällä? Paljon oli ajat vartilla/kilsan päässä?

    edit: nyt siis kiinnostaa kummat veikkaukset osui oikeaan, pyörän vai auton voitto



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  19. #199
    Lainaa (uiop @ Heinä. 14 2010,12:10) kirjoitti
    Oli säädöt pudottanu sinne 500 pintaan, tuo oli tosiaan ensimmäinen veto tuolla uudella koneella koskaan. Vauhtia oli vartille kertynyt vain rapea 200.
    Tuo 200km/h loppari on kyllä melko kova autolle.. Eli kyllä siellä varmaan se 500hp oli tuossa vedossa. 600hp tehoilla menisi jopa lähelle 210km/h lopparit. Ihan linjassa oli ainakin tuo siihen mitä arvioinkin..

    Kokematon kaveri vetää tosiaan vakiolla vähän vanhemmalla tonnisella sellaisia 210km/h, max 220km/h loppareita vartille. Eli Audi alkaisi niillä 600hp tehoilla ottamaan hetken päästä eroa kiinni, varmaankin viimeistään siellä 600m kohdilla.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  20. #200
    Lainaa (jyk4 @ Heinä. 14 2010,11:14) kirjoitti
    Lainaa (uiop @ Heinä. 14 2010,12:10) kirjoitti
    Oli säädöt pudottanu sinne 500 pintaan, tuo oli tosiaan ensimmäinen veto tuolla uudella koneella koskaan. Vauhtia oli vartille kertynyt vain rapea 200.
    entäs pyörällä? Paljon oli ajat vartilla/kilsan päässä?

    edit: nyt siis kiinnostaa kummat veikkaukset osui oikeaan, pyörän vai auton voitto
    En päässyt ajamaan pyörällä tuota pätkää kun puuttu ne nahkaset. Tuo turbobusa (400whp) sai kurottua noin 250km/h vartille. Suti vain niin perkeleesti.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  21. #201
    Lainaa (uiop @ Heinä. 14 2010,14:41) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Heinä. 14 2010,11:14) kirjoitti
    Lainaa (uiop @ Heinä. 14 2010,12:10) kirjoitti
    Oli säädöt pudottanu sinne 500 pintaan, tuo oli tosiaan ensimmäinen veto tuolla uudella koneella koskaan. Vauhtia oli vartille kertynyt vain rapea 200.
    entäs pyörällä? Paljon oli ajat vartilla/kilsan päässä?

    edit: nyt siis kiinnostaa kummat veikkaukset osui oikeaan, pyörän vai auton voitto
    En päässyt ajamaan pyörällä tuota pätkää kun puuttu ne nahkaset. Tuo turbobusa (400whp) sai kurottua noin 250km/h vartille. Suti vain niin perkeleesti.
    Ah juu. Kerroit tuolla aiemmin saaneesi kilsan kohdalle 230km/h, mittariin vai todellista?
    Aniveis jos auto sai varttimailille jo 200+ todellista niin olisi saattanut viimeistään kilsan kohdalla olla auto ensimmäisenä. Uskoisin että vartillakin.

    Joten oliko tämä kisa sitten auto 1 moottoripyörä 0 ;)



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  22. #202
    Kai ne otti ajankin eikä vain loppunopeutta? Vai onko tää joku hurrien oma juttu?
  23. #203
    Loppunopeuden perusteella Audi ajoi jonkun matalan 11 sek ajan. Kyllä siltä vaikuttaa että tämän kilpailun osalta auto vei voiton.
    Jos mopolla on ollut kilometrin kohdalla 230 vauhtia, on sitä vartin kohdalla ollut reilusti alle 200, ja aika sen mukainen, 12-13 sekuntia.
    Kuten aiemmin sanoin, kokematon kuljettaja tehokkaan pyörän kanssa ei ole mitenkään vahvoilla tehokasta autoa vastaan.



    Hitaus on malttia!
    ANY10.
  24. #204
    Lainaa kirjoitti
    Ah juu. Kerroit tuolla aiemmin saaneesi kilsan kohdalle 230km/h, mittariin vai todellista?
    Tämä on gps:n huippunopeus noista kahdesta vedosta jotka kokeilin ja kilsan kohdalla löysäsin joten tuo on täysin reilu about numero.

    Ehdottomasti voin sanoa, että vehje on aivan liian tehokas vielä minulle, että uskaltaisin tehdä oikeasti rivakan lähdön pelkäämättä kuollakseni. Tämä on ihan kokemuksen puutetta "mennä täysillä". Loppujen lopuksi olen melko rauhallinen ajelija vaikka tehokkaan pyörän päällä istunkin.

    Lainaa kirjoitti
    Kai ne otti ajankin eikä vain loppunopeutta? Vai onko tää joku hurrien oma juttu?
    Ajat ja nopeudet kuulutettiin, mutta noita aikoja en kuullut kunnolla joten en uskalla sanoa.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  25. #205
    Lainaa (uiop @ Heinä. 14 2010,15:40) kirjoitti
    Ajat ja nopeudet kuulutettiin, mutta noita aikoja en kuullut kunnolla joten en uskalla sanoa.
    Tuossa videollahan se kuuluttaja jotain molottaa, mutta taidetaan tarvita joku paremmin kieltä ymmärtävä tuo tulkkaamaan. Toinen (sx200?) vetää ymmärtääkseni 13,11s ja 173km/h.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  26. #206
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 14 2010,16:37) kirjoitti
    Tuossa videollahan se kuuluttaja jotain molottaa, mutta taidetaan tarvita joku paremmin kieltä ymmärtävä tuo tulkkaamaan. Toinen (sx200?) vetää ymmärtääkseni 13,11s ja 173km/h.
    Hyvinhän sinä ymmärrät... minä (suomenruåttalainen) kuulin nääs ihan saman, ja lisänä luulisin kuulleeni että oikeanpuoleisen loppunopeus oli jotain tvåhundranio (209) till tvåhundrafjorton (214) km/h. Eli kai me sitten molemmat kuultiin oikein.

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  27. #207
    Kikserin kiihtyvyy 0-100km tiedossa, mutta mitenkähän oikeasti mahtaa n. 600hp katuauton saada kiihdytettyä n. 3 sek 0-100km/h? Alle 8 s. 200km?

    Vertailun vuoksi semmonen ihan perus F1.= Teho (800hp)/ paino (560 kg ) / + käytettävissä olevat renkaat ja teknologia. Sieltä opituilla tietotaidolla ja kalustolla lähtee n. 2.5 sek., jopa hivenen alle. Ja sen jälkeen siitä alaspäin joka nipistetty satikka TOOOSI ison työn takana.
    Vaatii ihan sitä oikeata hiteciä ja kalustoa.

    Varttimaililla saattaa tulla mopolla jo takkiin.

    Veikkaus:

    -0-100 mopo
    -0-200 mopo?
    -varttimaili --- 50/50%
    Murjaanien kuningas!
  28. #208
    Lainaa (MarcusB @ Heinä. 14 2010,21:34) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 14 2010,16:37) kirjoitti
    Tuossa videollahan se kuuluttaja jotain molottaa, mutta taidetaan tarvita joku paremmin kieltä ymmärtävä tuo tulkkaamaan. Toinen (sx200?) vetää ymmärtääkseni 13,11s ja 173km/h.
    Hyvinhän sinä ymmärrät... minä (suomenruåttalainen) kuulin nääs ihan saman, ja lisänä luulisin kuulleeni että oikeanpuoleisen loppunopeus oli jotain tvåhundranio (209) till tvåhundrafjorton (214) km/h.
    Minähän kirjoitin kuule lukiossa 13 vuotta sitten M:n ruotsista ja tarvitsinkin kieltä kerran 11 vuotta sitten. Hyvin on hanskassa

    Kuuluttaja tuskin sanoo kahta nopeutta audille vaan epäilen, että 209km/h on tosiaan loppunopeus. En vain kuollakseni saa irti sitä aikaa tuosta. Kuvittelisin itse, että aika tulee videolla 0:40-0:41 ja perään tuo lopari ja sitten jotain asiaankuulumatonta. Voin toki olla väärässäkin.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  29. #209
    Lainaa (trj @ Heinä. 14 2010,22:40) kirjoitti
    Kikserin kiihtyvyy 0-100km tiedossa, mutta mitenkähän oikeasti mahtaa n. 600hp katuauton saada kiihdytettyä n. 3 sek 0-100km/h? Alle 8 s. 200km?

    *Vertailun vuoksi semmonen ihan perus F1.= Teho (800hp)/ paino (560 kg ) / + käytettävissä olevat renkaat ja teknologia. Sieltä opituilla tietotaidolla ja kalustolla lähtee n. 2.5 sek., jopa hivenen alle. Ja sen jälkeen siitä alaspäin joka nipistetty satikka TOOOSI ison työn takana.
    Vaatii ihan sitä oikeata hiteciä ja kalustoa.

    Varttimaililla saattaa tulla mopolla jo takkiin.

    Veikkaus:

    -0-100 mopo
    -0-200 mopo?
    -varttimaili --- *50/50%
    Veikkaan että f1 vie 0-200, kai se alle 8 s. menee ? Formulaa ei muuten edes ole tehty vain nopeaan viivalta poistumiseen, ei tosin vakiopyöriäkään.
  30.  
  31. #210
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 14 2010,23:42) kirjoitti
    Lainaa (MarcusB @ Heinä. 14 2010,21:34) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 14 2010,16:37) kirjoitti
    Tuossa videollahan se kuuluttaja jotain molottaa, mutta taidetaan tarvita joku paremmin kieltä ymmärtävä tuo tulkkaamaan. Toinen (sx200?) vetää ymmärtääkseni 13,11s ja 173km/h.
    Hyvinhän sinä ymmärrät... minä (suomenruåttalainen) kuulin nääs ihan saman, ja lisänä luulisin kuulleeni että oikeanpuoleisen loppunopeus oli jotain tvåhundranio (209) till tvåhundrafjorton (214) km/h.
    Minähän kirjoitin kuule lukiossa 13 vuotta sitten M:n ruotsista ja tarvitsinkin kieltä kerran 11 vuotta sitten. Hyvin on hanskassa

    Kuuluttaja tuskin sanoo kahta nopeutta audille vaan epäilen, että 209km/h on tosiaan loppunopeus. En vain kuollakseni saa irti sitä aikaa tuosta. Kuvittelisin itse, että aika tulee videolla 0:40-0:41 ja perään tuo lopari ja sitten jotain asiaankuulumatonta. Voin toki olla väärässäkin.
    Löytyipäs. Perstuntuma sanoi, ettei tuossa videolla todellakaan mennä matalia 11s vaan jotain 12s tasoa.

    "Körde 12,79 med 1.8 i 60-fot i helgen"

    60-jalkainen on kummallisen hyvä tuolla startilla ajetuksi. Ilmeisesti nissani varastaa ja siksi näyttää laiskalta tuosta kulmasta.

    Foorumi
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Sivu: 7 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen