Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Pestiin pyörä ensimmäistä kertaa, jonka jälkeen kulki 5 km normaalisti. Sitten alkoi epätasainen nykiminen ja röpötys, joka ei poistu crc-ruiskutteluista huolimatta.

    Onko kellään tullut vastaavaa eteen? Pesu tehtiin perinteisesti harja/ämpäri -menetelmällä. Kyseessä C-mallin veteraani.
    Jos jäät punaisiin, on nopeutesi ollut liian pieni!
  2. #2
    Kyseessä siis ZZR1100.
    Jos jäät punaisiin, on nopeutesi ollut liian pieni!
  3. #3
    Tietenkin "röpöttää" johtuu vain siitä että tulpanhjohdot, sytytystulpan piiput kastuneet jotka vuotavat. Vesi johta vallan hyvin sähköä, voi sanoa että vesi ja sähkö ei sovi yhteen. Kun sitten vielä tulpan johtimissa on korkeajännite joka lisää kosteuden aiheuttamaa johtamista silloin asia on selvä ja kone käy epätasaisesti. Voit tehdä *jos on niin, että puhallat ilmanpaineella tulpanpiiput ja johdot kuivaksi tai sitten vain kuivaat ne käsin huolella. Epätahti pitäisi loppua silloin kun vesi on poistettu ja kun kone käy paikat lämpeää, se osaltaan jo kuivaa eli vesi haihtuu.Kone käy taas normaalisti kuten pitääkin, *kannattaisi sitä vettä pesussa käyttää muuhun kuin *tulpan johtimiin tai itse tulppiin piippuineen. Jos välttämättä ne pitää puhdistaa tee se käsin kuivaamalla, mutta muista ottaa akun miinusnapa irti. Siellä saattaa olla jännitelataus piilossa varsinkin jos on elektroninen sytytyslaite.
    Irrottamisen jälkeen pari polkaisua jos on kikstartti olemassa, se tyhjentää varaukset viimeistään muista kuitenkin kääntää virta-avain päälle asentoon ja valot ei syty kun napa irti. Vesi ja sähkö ei katso sitä millä merkillä ajat, oli se auto raktori tai ruohonleikkuri. Pätee kaikkiin joka on bensakäyttöinen ja tulpat omaava vekotin.javascript:emoticon('')



  4. #4
    Täytyypä purkaa sen verran, että saa tulpat näkyviin. Ehkäpä johonkin monttuun on päässyt sen verran vettä, että koneen lämmettyä se höyrystyy ja aiheuttaa häiriön. Kiitos vinkistä.
    Jos jäät punaisiin, on nopeutesi ollut liian pieni!
  5.  
  6. #5
    Juuri näin oli käynyt. Kun kuivasi ja laittoi crc:t, niin röpötys loppui. Suojakorkit olivat perstaantuneet, joten vaativat vähän tiivistemassaa. Vielä pitäisi saada samassa kylvyssä sammunut xsenon palamaan, että on valmiina syksyn pimeisiin. Sitä kohtihan tässä mennään.
    Jos jäät punaisiin, on nopeutesi ollut liian pieni!