Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 83:sta
    jooo. pitkä talvi sitten kuuuma kesä,näin olen kokenut tän homman.... k7... musta tuntuu...
    Lainaa (busatri @ Marras. 25 2010,16:05) kirjoitti
    jooo. pitkä talvi sitten kuuuma kesä,näin olen kokenut tän homman.... * k7... musta tuntuu...
    itse olen potenut jo tuota busa kuumetta viimeiset 2 vuotta mutta ei ole vielä ollut mahdollisuutta hommata
    Itse olen miettynyt busaan vaihtoa koko viime kesän ja nyt alkaa olla miettimiset mietitty... Valkoinen tulee. Onko muuten 2010 mallin valkoista vielä jossain uutena myynnissä?
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (TPM @ Marras. 26 2010,20:07) kirjoitti
    Itse olen miettynyt busaan vaihtoa koko viime kesän ja nyt alkaa olla miettimiset mietitty... Valkoinen tulee. Onko muuten 2010 mallin valkoista vielä jossain uutena myynnissä?
    eikös se oo sama kun 2011 vai haluisitko ylivuotisen välttämättä?
    Gsx 1441r
    Lainaa (The Stick @ Heinä. 13 2010,15:23) kirjoitti
    Mut mitenköhän noi 2-kilpiset korjatut mällipelit, uskaltaiskohan??
    Kyllä hyvin halvalla pitäisi lähteä, jotta itse edes harkitsisin. Kolarikorjauksia voidaan tehdä ja myös tehdään aika monella tavalla. Kun ei ole edes kyseessä erityisen harvinainen pyörämalli, niin epäilen kannattaako (vaikkei yksikilpisyyskään ole tae siitä, ettei peli ole miina, eikä sitä ole lipattu).

Ja sitten jos rupeaisi joskus tekemään mieli päästä tällaisesta kamppeesta eroon, niin myydessä joka ikinen ostajaehdokas tulisi miettimään täsmälleen tuota samaa, mitä kysyit.

Tämä siis pelkästään oma mielipide, joku toinen voi olla ihan toista mieltä.

- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Lainaa (pecha @ Marras. 26 2010,20:21) kirjoitti
    Mut mitenköhän noi 2-kilpiset korjatut mällipelit, uskaltaiskohan?? *
    Kyllä hyvin halvalla pitäisi lähteä, jotta itse edes harkitsisin. Kolarikorjauksia voidaan tehdä ja myös tehdään aika monella tavalla. Kun ei ole edes kyseessä erityisen harvinainen pyörämalli, niin epäilen kannattaako (vaikkei yksikilpisyyskään ole tae siitä, ettei peli ole miina, eikä sitä ole lipattu).

Ja sitten jos rupeaisi joskus tekemään mieli päästä tällaisesta kamppeesta eroon, niin myydessä joka ikinen ostajaehdokas tulisi miettimään täsmälleen tuota samaa, mitä kysyit.

Uskaltaisitkohan edes yksikilpistä ostaa - saatikka ajaa sillä. *Hui kauhia.
    Jos 2-kilpisellä on ajettu vuosia niin sitten aika turvallinen ostos.. Mutta jos vastikään korjattu ja näyttää vähän sinneppäin korjatulle rahaa säästämällä niin jättäsin väliin. Tietysti se 2-kilpisyys ei sano vielä mitään, voihan 1-kilpinenkin olla lipattu ja huonosti korjattu. Niistä ei edes vaadita rungonmittauksia
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Lainaa (Geronimo @ Marras. 26 2010,21:24) kirjoitti
    Lainaa (pecha @ Marras. 26 2010,20:21) kirjoitti
    Mut mitenköhän noi 2-kilpiset korjatut mällipelit, uskaltaiskohan??

Uskaltaisitkohan edes yksikilpistä ostaa - saatikka ajaa sillä. Hui kauhia.
    Aikaisemmin, kun ei lompuukissa ollut resursseja riittävästi, niin ostin käytettyinä, muistaakseni niitä on ollut kaikkiaan 7 pyörää. Mutta viime vuosina on onneksi ollut täppää ostella nämä kamppeet uusina. Silloin ainakin tietää, että kaikki mahdolliset toheloinnit, mitä ilmenee, on ihan itse toheloituja.

Sitä on niin joka sortin käyttäjää, ylläpitäjää ja jobbaria näissäkin laitteissa. Siksi se on aika pitkälle ihan tuuripeliä, minkälaisen sattuu saamaan.

Mutta kuten jo sanoin, tuo oli vain yhden ihmisen mielipide, ja toisenlaisiakin saa olla.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    claymore:n avatar
    Liittyi May 2010
    Etelän makiat rannikkotiet vieressä
    Alpeilla olisin kaivannut rytköstä, kun busa yritti tunkea väkisin kurveista ulos, on se semmonen tankki se, mutta suorilla oli mukava päästellä
    Lainaa (ford72 @ Marras. 26 2010,20:19) kirjoitti
    Lainaa (TPM @ Marras. 26 2010,20:07) kirjoitti
    eikös se oo sama kun 2011 vai haluisitko ylivuotisen välttämättä?
    On täysin sama. Siksipä kannattaa ylivuotinen ostaa, kun säästöä tulee reilusti. Ainakin RM Heinolla on noita L0 valkoisia (ja mustia) hintaan 16140,-
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

Argh! Nyt se sama kuume alkaa taas vaivaamaan vaikka ajokausi gixxerillä on hädin tuskin lähtenyt käyntiin. Jotenkin vain kiehtoisi rennompi ajoasento, ei puutuisi paikat niin helposti pidemmällä matkalla jne selitykset .

Tietysti kun pääsee ekaa kertaa tälle kesälle gixxerillä radalle, niin silloin varmasti on hymy korvissa mutta allroundpyörä saisi olla tilavampi ja pystympi... Pidempää reissuakin tekisi mieli tehdä, jopa kaksi päällä. Rakentakaa se Oulu Zone niin laittaisin Busan katupyöräksi ja kilvettömän ratailoitteluun!
    KTM 690 Enduro

Suzuki GSX 1400 -07
    Joo bussi kuume on kova Noh, kuhan tuo nykynen on saanut uuden omistajan niin sitten isompaa tilalle
    Suzuki RM-Z250 "13
    Suzuki RM-Z450 "06
    ZZR1400 "06 ABS
    ZX-10R "04 * *
    ZX-6R 636 "05
    Mä taltutin ton kuumeen vajaat pari viikkoa sitten, nyt on mustaoranssi muoviluoti perheessä
    Lainaa (MP-Nasu @ Touko. 19 2011,11:47) kirjoitti
    Mä taltutin ton kuumeen vajaat pari viikkoa sitten, nyt on mustaoranssi muoviluoti perheessä *
    Kyllä nyt täytyy avatarkin vaihtaa...
    Lainaa (MP-Nasu @ Touko. 19 2011,11:47) kirjoitti
    Mä taltutin ton kuumeen vajaat pari viikkoa sitten, nyt on mustaoranssi muoviluoti perheessä *
    Minkä sä ny oot ostanut? Monesko tuo on?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Itse tuossa vajaan vuoden saman kuumeen kanssa taistelin kun viime kesänä erehdyin koe ajolle K5:sella ja nettimotoa selatessa talvi meni no kevään tullen kuume paheni ja nyt tallissa ollut reilun kuukauden valkoinen K8 ja 2600km takana ja hyvältä tuntuu...
    Ny Suzuki DL1000 Vstorm -07Vm
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Triumph Sprint ST 1050 -05
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 Or/Mu
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 valakoone
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
    Lainaa (JaLe @ Touko. 20 2011,13:18) kirjoitti
    nyt tallissa ollut reilun kuukauden valkoinen K8
    Tuohan on se eniten parhaimman värinen Busa kaikista Varsinkin kun mullakin on samanlainen. Vielä jos päivität tuon signatuurisi ajantasalle kun kuutiotkin on tuplaantuneet (ja ylikin)...

/MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
    Lainaa (MarcusB @ Touko. 20 2011,13:48) kirjoitti
    Tuohan on se eniten parhaimman värinen Busa kaikista Varsinkin kun mullakin on samanlainen.
    + 1
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011

Lainaa (MarcusB @ Touko. 20 2011,13:48) kirjoitti
    Lainaa (JaLe @ Touko. 20 2011,13:18) kirjoitti
    nyt tallissa ollut reilun kuukauden valkoinen K8
    Tuohan on se eniten parhaimman värinen Busa kaikista Varsinkin kun mullakin on samanlainen. Vielä jos päivität tuon signatuurisi ajantasalle kun kuutiotkin on tuplaantuneet (ja ylikin)...

/MarcusB
    Hups.. No nyt on allekirjoutus ajan tasalla..

Kyllä tuo valkoinen vähän itselläni etsinnän alla oli jo ihan ulkonäkönsä takia, mutta myös pieni turvallisuus ajattelukin taustalla, kun tuo valkoinen väri erottuu kuitenkin aika hyvin kesäisessä liikenteessä...
    Ny Suzuki DL1000 Vstorm -07Vm
    Ex Honda 1100 xx -99Vm
    Ex Triumph Sprint ST 1050 -05
    Ex Honda 1100 XX -96Vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 Or/Mu
    Ex Honda 1100 XX -07vm
    Ex Suzuki Hayabusa K8 valakoone
    Ex Suzuki Sv 650N -99Vm
    Kyllä se nyt on taas niin, että Busa kuume on taas pahimmillaan! Tästä ei taida olla tällä kertaa paluuta. Sopivaa vaihdokkia etsitty ja muutamasta olisi tarjouskin jo pyydetty. Rahaahan tässä taas palaa mut ei voi mitään. Kaikkea on kokeiltu: rykköstä,gixxeriä,muutamaa hondaa, intikkaa jne, mut kaikista on puuttunut se jokin, johon varmaan Busa antaa vastauksen
    <p>HD Fxr 92</p><p>Busa 00</p><p>Yamaha yzf 750 R -93</p><p>Honda CB &nbsp;750 -82</p><p>Intruder vs 1400&nbsp;</p><p>Yamaha YZF-R1 -03</p><p>Honda VFR 750- 97</p><p>Suzuki GSX-R 750 - 89</p>
    Lainaa (Msh @ Kesä. 08 2011,22:37) kirjoitti
    Kyllä se nyt on taas niin, että Busa kuume on taas pahimmillaan! Tästä ei taida olla tällä kertaa paluuta. Sopivaa vaihdokkia etsitty ja muutamasta olisi tarjouskin jo pyydetty. Rahaahan tässä taas palaa mut ei voi mitään. Kaikkea on kokeiltu: rykköstä,gixxeriä,muutamaa hondaa, intikkaa jne, mut kaikista on puuttunut se jokin, johon varmaan Busa antaa vastauksen *
    Onnea ja menestystä, itselle löi myös Bussi kuume ja eihän se talttunut ennenkuin K8 tuli pihaan. 1000 km ajoa noin takana ja hymyilyttää.
    Takana Rykkösiä monelta vuodelta ja hieno pyörä sekin, mutta jostain syystä tämä möhkö vei voiton tällä erää. Toivottavasti löysit omasi
    Lainaa (Click1 @ Kesä. 24 2011,12:58) kirjoitti
    mutta jostain syystä tämä möhkö vei voiton tällä erää.
    +1
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

* * * * * * * * * *
    Kaikki aina sanoo ettei busaa ikinä mutta jostain kummasta syystä ku kerran kokeilee niin se on siinä. *On niin ruma, kankee, voimakas, painava etc. Mutta ku sen o kerran hommanu niin pyöränvaihtokuume on aika monella rauhoittunu vähäks aikaa.

Ite kuulun myös tähän porukkaan, kaikissa noissa edellämainituissa pointeissa. Paitsi en edes päässyt kokeilee ku markkinoille tuli.
    Enkä oo vieläkään onnistunu tota kesyttämään.

Ai niin - aito ja oikea väri gen2 busalle on "#######" tai "######", *kielilayerin saa valita kukin itse ;-)
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
    Mullakin oli ennakkoluulot kovat mutta koeajoin sitten ekan kerran busaa, vuonna -08 uutta k8:sia niin sellainenhan sitä piti sitten parin kesän mietinnän jälkeen hankkia.
    Arvoin kyllä pitkään bladen/gixerin/busan välillä..

Jos nyt pyörää pitäisi ostaa niin ei se busa välttämättä olisi ykkösvaihtoehto. Joku kevyempi kapistus voisi tulla kysymykseen
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    niin onhan busa oikea matkasohva verrattuna bladeen tai gikseriin..
    busa on matkapyörä...ei mikään sportti..
    möhkö mikä möhkö,ei noita voi ominaisuuksiltaan toisiinsa verrata mitenkään...busa painaa kymmeniä kiloja enemmän kuin noi kaksi muuta.
    joo tiedän kulkeehan se suoralla kovaa,mutta edelleen se on
    raskas kasa rautaa ei muuta..suzuki vois poistaa sen mallistostaan
    tai ainakin laittaa siihen laukut ja navin kiinteiksi
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

Lainaa (Vmatti @ Kesä. 24 2011,14:29) kirjoitti
    Kaikki aina sanoo ettei busaa ikinä mutta jostain kummasta syystä ku kerran kokeilee niin se on siinä. *On niin ruma, kankee, voimakas, painava etc.
    sehän juuri kaikkea noita mainitsemiasi,ei mitään muuta *
    bmw s1000rr 2011
    bmw s1000rr 2012
    bmw s1000rr 2014
    bmw s1000rr 2015
    bmw s1000rr 2017
    Don't argue the situation out on the road - you will not win!

30.  
    kyl busa on joka suhteessa täys 10!!! jotain huonoo sentää... vi##lliset vak.maksut, muuten bueno
    Gsx 1441r
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen