Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Tämmöinen tuli laitettua .
    Onko kellän kokemuksia *VF 1000 R ?


    mikar
  2. #2
    Ei juuri tuollaisesta, mutta F2-mallilla (matkapyörä) ajettu nyt viisi kesää. Vääntävä, ensimmäinen katukäyttöön tehty v4 hammasrataskäyttöisillä nokka-akseleilla. Painava, tehtiin aikanaan CB1100R:n seuraajaksi, mutta hinnan ja painon takia ei menestynyt. Hommasin pari vuotta sitten tuollaisen -86R:n koneen, tein viime talvena siihen remontin ja asensin omaan pyörään, nyt on sisäänajo menossa. Itse pidän noiden v4-koneiden laajasta väännöstä. Jotkut osat voivat olla haastellisia hankittavia pienistä valmistusmääristä johtuen, joten pidä ehjänä.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01
  3. #3
    Aikanaan tuli kuolattua kovasti tällaista laitetta; Hondan kilpavärit ja kaikki .... ,mutta hinta rajoitti kovasti ostohaluja.

    Yhdellä tutulla on VF 1100 Magna ja taitaa nuo nokka-akseli ongelmat ainakin olla tavallisia V4-koneissa...40-50 tkm ehkä ja sitten remontti.

    Tästä pyörästä voisi sanoa: munakas .
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
  4. #4
    Lainaa (mursu @ Kesä. 29 2010,10:40) kirjoitti
    taitaa nuo nokka-akseli ongelmat ainakin olla tavallisia V4-koneissa
    Nokka- akseli trabelit eivät koskeneet VF1000R mallia lainkaan, joten asiaa ei kannata murehtia. Hieno, harvinainen ja aikanaan valtavan kallis pyörä tuo oli. Mikäli pyöräsi on alkuperäisessä kunnossa, jossain vaiheessa saattaa mallista tulla keräilykappale (ellei jo sitä ole).

    http://www.motorcycleclassics.com/motorcy....?page=3



    .
  5.  
  6. #5
    Lainaa (vma @ Kesä. 29 2010,10:43) kirjoitti
    Lainaa (mursu @ Kesä. 29 2010,10:40) kirjoitti
    taitaa nuo nokka-akseli ongelmat ainakin olla tavallisia V4-koneissa
    Nokka- akseli trabelit eivät koskeneet VF1000R mallia lainkaan, joten asiaa ei kannata murehtia. Hieno, harvinainen ja aikanaan valtavan kallis pyörä tuo oli. Mikäli pyöräsi on alkuperäisessä kunnossa, jossain vaiheessa saattaa mallista tulla keräilykappale (ellei jo sitä ole).

    http://www.motorcycleclassics.com/motorcy....?page=3
    Yläkerran voitelu on noissa ollut aina heikko kohta, ja joskus oli karkaisuvikaakin esiintynyt etenkin 750F-malleissa. Omalla F2:koneella oli menty 96000, ja nokat ihan kunnossa. Laitoin mielenrauhan vuoksi siihen (ja siirsin rempattuun koneeseen) öljynkiertoa parantavan sarjan, joka syötää suoraan suodattimelta puhdistettua öljyä alkuperäistä kovemmalla paineella nokka-akseleille, eikä päästä öljyputkia kuivaksi kun kone ei käy.
    Honda VF1000F2 -85
    Honda VF1100S -85
    Aprilia RST Futura -01