Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 48:sta
    Eli 5.7 olis alastaron rata varattuna 10-14 mukaan mahtuu vielä. Saa ajaa kilvettömälläkin, hinta olis 10 euroo tunti ja saa ajaa vaikka neljä tuntia putkeen. Pistä privaa jos kiinnostaa.
    Petteri
    Lainaa (eetesy @ Kesä. 28 2010,20:15) kirjoitti
    Eli 5.7 olis alastaron rata varattuna 10-14 mukaan mahtuu vielä. Saa ajaa kilvettömälläkin, hinta olis 10 euroo tunti ja saa ajaa vaikka neljä tuntia putkeen. Pistä privaa jos kiinnostaa.
    Petteri
    Priva ei toimi, joten julkisesti laittelen, että pariksi tunniksi voisin maksulliseksi tulla, omilla päivillä kun ei tunnu vauhtia karttuvan. Alastarolle siis viikoksi pesimään jahka täältä Kemoralta ehtii kotiutumaan.

Varmistuksen voi tyrkätä spostilla jukka.relander(ät)pp.inet.fi vaikka tontilla röhnöttelenkin lauantaista torstaihin joka tapauksessa.

Jukka
    no jos priva ei toimi ni ilmoittautua voi eetesy@hotmail.com

voiko näin hitaat ja kömpelöt osallistua? Siis oikeasti hidasryhmälainen.
    Lainaa (wannabe-rider @ Kesä. 29 2010,00:07) kirjoitti
    voiko näin hitaat ja kömpelöt osallistua? Siis oikeasti hidasryhmälainen.
    Kyllä voi. Ei sitä ittekkään kyl lujaa mennä...
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Tulossa, suoritetaanko maksu paikanpäällä ?
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
    Joo maksu suoritetaan paikanpäällä. Voi tulla ilman varausta ainakin tällä hetkellä.
    Joo, yritän olla paikalla klo 11-13 ulkoiluttamassa kamelia ja tutustumassa rataan, en ole koskaan siellä näet ajanut ...

Laitettu myös mailia.
    Satunnainen motoristi
    Honda CBR900RR SC44 2001
    exät: Kawa ZX10, Honda CBR1000F, Yamaha FZ750 (classic rata), Honda XL1000V Varadero -09'
    Lainaa (Jaggge @ Kesä. 30 2010,23:09) kirjoitti
    Joo, yritän olla paikalla klo 11-13 ulkoiluttamassa kamelia ja tutustumassa rataan, en ole koskaan siellä näet ajanut ...

Laitettu myös mailia.
    vastailtu
    Privaa pistetty. Yksi hidas siis tulis vielä mukaan kurvailemaan, jos vielä mahtuu?
    I'm just asking. Olen vain persekuningas.
    Lainaa (wannabe-rider @ Heinä. 01 2010,09:04) kirjoitti
    laitoin sähköpostia..
    Kuin myös...
    Ilmottaudun mukaan. Mailia myös laitettu.
    Suzuki SV 1000 ´04
    Kawa Zeta 750 ´08
    Mailia laitettu... *
    ***Kuolema kuittaa univelan***

Hayabusa + GSX-R 1000 K4
    Suzuki GSX 1100F -91
    vastailtu meileihin. Vielä olis muutama paikka..
    hmmm, mieli tekisi tulla mutta radan kiertäminen rajoittuu crossiin niin enpä tiedä viittiikö muiden tukkeeksi tulla.
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.
    Onko kukaan lähdössä autolla tonne Tampereelta? Sillä vaan jos mahtuis pukit kyytiin kun ei ole kärryä tällä kertaa käytössä.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
    Lainaa (-JuhaK- @ Heinä. 02 2010,17:54) kirjoitti
    Onko kukaan lähdössä autolla tonne Tampereelta? Sillä vaan jos mahtuis pukit kyytiin kun ei ole kärryä tällä kertaa käytössä.
    Pistin s-postia
    Olikohan Matti tällä foorumilla joka on tulossa kolmen pyörän voimin? Yritin laittaa s-postia mut oot lomalla ni pukkas sen takas...
    Kiitokset hyvästä päivästä, kelit kohillaan ja sopivasti porukkaa *
    ***Kuolema kuittaa univelan***

Hayabusa + GSX-R 1000 K4
    Suzuki GSX 1100F -91
    Hyvä ratapäivä!

Ei mitään ryhmä aikatauluja ja mahtui hyvin ajelemaan.

Thanks!
    Homma toimi ja pyörät pyöri.
    Kiitokset täältäkin.
    Pitpro Prolite
    VTR kilo F
    mukava päivä oli, ajaa sai sen minkä jaksoi. Kiitos.
    Joo keli oli kyl aikas hyvä, ja isommilta lipoilta vältyttiin. Ens vuonna otetaan sit taas uusiks. Olis tarkotus taas kolme samanlaista settiä. Kiitokset osallistujille.
    Jepulis. Kiitokset vain tosiaan järjestäjälle omasta puolestanikin. Keli oli tosiaan mainio ja vaikka aluks mua vähän jänskätti nämä kilvettömät kaverit, niin tosi hyvinhän siellä loppupeleistä mahtui ajamaan ja nopeammat ohittivat aina hienosti, joten vaikka alkuun kuikuilin aina olan yli, niin päivän mittaan huomasin, ettei tartte.

Oli mahtava päivä eilen ja mulla loppu kerrankin kunto, ennenkuin into. Näin se näköjään käy, kun pääsee ihan vapaasti pörräämään.
    Ihan kysymyksenä ajattelin, että kuinka kovaa kovat jätkät ajaa sen pääsuoran jälkeisen mutkan Alastarolla, noin km/h?

Sittenhän siinä tulee toinen oikea ja sen perään vasen, mutta sen vasemman jälkeen oleva loiva oikea. Kuis kovaa siihen?

Sen jälkeen se jyrkkä oikea, minkä jälkeen tulee se loiva vasen. Kuis kovaa siihen loivaan vasempaan?

Ite kattelin vähän mittaria ja uskalsin parhaimmilani vähän päältä satasta siihen pääsuoran päättävään oikeeseen.

Sitten tuohon seuraavaan loivaan niin parhaimmillaan oli mittarissa 130km/h ja siihen viimeiseen loivaan oli parhaimmillaan, kun yhden ohittaneen kilvettömän perään menin, niin 145km/h näytti mun mittari.

Itse veikkaan että kovat kuskit pistää näihin mutkiin yli 20km/h kovempaa?

Onko näin, vai pistävätkö vielä enemmän?
    En tiiä mitä kovat jätkät ajaa, ainakin helvetin kovaa.

Itse ainakin teippaan aina mittarin ettei käy vahinkoa jos sitä tuijottaa, eikä sitä mun mielestä oikeen ees kerkee kattelee jos yrittää vauhdilla ajella. (tosin mun ajaminen ei liity koviin jätkiin mitenkään)
    Kovat jätkät meni ohi niin että suhahteli vaan, mutta noin 110 kävi hitaimmillaan ykkösmutkassa ja loivassa taitetaan hitaimmillaan 140 nopeudessa. Paluusuoran vasurissa vauhtia 130 km/h. Näillä nopeuksilla kierrosaika oli siinä 1.30 paikkeilla. Oli muuten ekan kerran Racechrono tositoimissa ja toinen kerta kuskilla Alastarossa.

Pitpro Prolite
    VTR kilo F
  30.  
    Lainaa (Tuoma5 @ Heinä. 07 2010,07:42) kirjoitti
    Oli muuten ekan kerran Racechrono tositoimissa, hieno softa.
    Onko se nyt nii et tollanen softa toimii vaa joillain nokian luureilla?

Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen