Komeat lipat Guy Martinilta. Olen antanut kertoa itselleni, että tankkiin tungettu vaahto estää moiset kuvat, mutta ilmeisesti eivät sitten käytä sitä Man-saarella?
Laitetaan vielä herkimmille katsojille lohdutuksen sana: pulisongit säilyivät vahingoittumattomina.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Meininki on kuin le manssin varikolla.
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
"Hieno" kuva, onko aiheesta jossain lisää?
Lähinnä meinasin että jos pyörä on repeytynyt kappaleiksi, kuten tuossa radan varressa olevista tolpista y.m. voisi kuvitella?
Niin eipäkai se foami mitään pelasta jos on ulkona tankista?
mikä mopo muuten, eikös r6r ole aikas herkkä raapimaan tankin puhki, miksei muutkin?
TL1000S 1999 Kadulle
GSXR600 -08 Radalle
GSX1300R -02 Tourinkiin
Suzuki DR650 -99 EX
RSV1000R -04 EX
Klik
Huh huh, oli kyllä onnea matkassa roppakaupalla!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
"...wearing the D-Air airbag-equipped leather suit"
Kappas, en tiennyt tuollaisia olevankaan.
Br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Blade. Ei pitäis olla mikään palopommi, ainakaan vakiona. Helvetin painava rautatankki ja paksu kate päällä. Taisi kyllä Martinilla olla joku muu viritys.(ouzi @ Kesä. 15 2010,14:22) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Noissa ei taida olla vakiotankkia.(vetomies @ Kesä. 15 2010,14:35) kirjoitti
Onneksi pulsarit eivät kärynneet niin ei tarvii omiakaan leikata vaan voi yrittää matkia idolia!
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
niitä kuvia oli netissä ja näyttää tankki olevan melko ehkä, ei luulisi tuon tulipallon tulleen siitä, ehkä sillä on takakatteessa joku kakkostankki joka tuossa räjähti/leimahti.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Guyn olisi varmaan täytynyt esiintyä kypärä päässä, jos pulsareille olisi tapahtunut jotakin.kirjoitti
"Go Big!"
Kohta mieskin on taas pelikunnossa, mikäli tuosta mongerruksesta mitään ymmärsin. Naks.
Itse lipasta ei tunnu olevan videomateriaalia saatavilla.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Ihan mukavastihan Guy:lla näyttää menevän tuoreessa haastattelussa.
(Toivottavasti toi haastettelu ei ihan heti tipahda listan kärjestä pois)
Perushommia Masu Racingillä, Miitrihän polttaa yhden R6R joka kaudella ;)
Toivottavasti teetä riittää ettei höpötys hidastu![]()
Selkä suorana, elämä edessä, R1 -> R1200 GSA