Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    onko mitään keinoa vaikuttaa xj-600 ominaisuuksiin kuormattuna,esim:saako takapäätä ja etusta jäykemmäksi/kantavammaksi kotikonstein? Kaksi päällä menee vielä ihan hyvin,mutta kun laittaa tavarat mukaan niin alkaa tuntua vempulalta,lähinnä liikkeelle lähdettäessä Vai onko niin ettei pyörän kapasiteetti vaan yksinkertaisesti riitä? Teho riittää juuri ja juuri eli sen takia ei vielä vaihto olisi mielessä.
    Onko xj-900 ssa sama runko? Fj malleissa ilmeisesti rungon jäykkyys on jo aivan eri planeetalta?
  2. #2
    Tuota minkä ikäinen XJ600.nen sulla on? Muistaakseni näissä uudemmissa on erilainen runko kuin vanhemmissa.
    Antaako runko periksi vai jousitus ja onko renkaiden paineet kohdillaan? Paljonko ajettu, koska teleskooppien öljyt vaihdettu ja mitkä oljyt? Entä missä kunnossa takaiskarit? Paljonko kuski ja matkustaja painaa yhdessä?
    Niin moni asia vaikuttaa tähänkin juttuun.
  3. #3
    Kyllä Diversion on aika pehmoinen alustaltaan. Omassa 1997 mallissa vaihdoin alkuperäisen takaiskarin edulliseen Betorin valmistamaan ja ero on huomattava. Pyörä on todella jämäkämmän oloinen ajaa, enkä ole säätänyt iskaria vielä edes kovin tiukalle. Eteen kun jaksaisi vaihtaa tiukemmat jouset tai 15w ölpät niin alusta muuttuisi vieläkin paremmaksi. Uuden iskarin ansiosta kaksi päällä matkakamojen kanssa meno on aivan riittävää.

    xj 900 en ole ajanut, mutta siinä on eri runko ja muutenkin vahvemmat palikat. Kyyti on leppoisa kuulemma siinäkin.
    Suzuki DL650 V-Strom -18
  4. #4
    Painoahan siihen kertyy niin pirusti, eli *180 kg + tavarat.
    Paljonkohan tuommoinen betorin valmistama iskari kustantaa?
    Pahimmissa töyssyissä lyö takanen pohjille ja etupää tuntuu spagetille kadunkulmissa/käännöksissä,ikäänkuin vaappuu sivusuunnassa, oljyt ja tiivisteet on uudet sekä renkaat kunnossa. hyvällä tiellä ja enempi vauhtia niin menee *jämäkämmin.ja vanhahan tuo on-84 mittarissa 80 000



  5.  
  6. #5
    Tässä on pari linkkiä mistä voit katsella iskarin hintoja

    betor1

    betor2

    betor3
    Suzuki DL650 V-Strom -18