Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Luulin jo taannoin, että joko se hajosi, kun lämmöt nousivat, mutta se tulikin nyt vasta!!!!!!!!
    Eli hieman ennen koti alkoi moottori käymään huokaillen tasaisella kaasulla ajettaessa ja sammui hieman ennen kotia. Ainut onni oli siinä, että pääsin vapaalla pihaan enkä jäänyt tienpäälle!
    Nyt viisaat ajatuksenne käyntiin vaikka juhannus painaa päälle.

T: Pepe
    Bensa lopussa?! Niin kävi kerran mullekin...

Jukka
    ST2 '98
    t. Jukka
    Ducati ST2 '98
    ex. Ducati SS 600 '95, 2xYamaha RD 125 LC '85
    yli 10l jäljellä?
    Jaapa jaa,katoppa se hana että on auki. Samalla kurkkaa suodin ettei tukossa, ne letkut kans ettei mutkia siis litissä. Pääsuuttimessa moskaa (kaasari auki jollei ruiskuole) kumminkin tuntuu ruokavaikeutta olevan. Jos on keittäny menny kansipahvi tai muuta kivaa, mut kyllä siihen on järkiselitys olemassa joka löytyy. Jos siinon mankkuventtiili niin sähöt loppu (sulake pox) jne kivaa pientä, tutki ja hutki kyä se siitä
    Sähköt -> palaako valot kirkkaasti, starttaako pirteästi? onko akku tuore? jännitteensäätimen johdot akun takana, akun johdot - myös maajohto, se koneen kiinnitys on vähän huono. Tulpat?

Virta päälle -> pyöriikö bensapumppu (n. 5sek)? Korkki auki, virta päälle ja katse tankkiin. jos joudut avaamaan tankin suodattimen vaihtoa varten, hommaa se iso vihreä o-rengas sitten samalla, ennenkuin alat laittamaan takaisin kasaan.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Kyllä pyörii ja kaikki nuo mainitsemasi asiat kunnossa ja nyt näyttäisi, että vika lienee vaihdetussa lastussa. Alkuperäinen on mukana, mutta millä saapi sen vanhan pois , kun ei sormivoimat riitä. Ahdas reikä???ja lastu lujassa monine sakaroineen.
    Poistettu
    Pitää olla pinsetit,joissa on kärjet taitettu millin-kaks sisään. En lähtisi millään muulla kampeemaan, liian iso riski rikkoa.

Siihen on olemassa hommaan tarkoitetut pinsetit: http://www.bikeboy.org/mvtps/mvtps14.jpg

Palaako mittariston varoitusvaloissa punainen siellä pitkien merkkivalon vieressä? Jos ei, niin tietokone ei ainakaan ilmoita olevansa vikatilassa. Mutta ei välttämättä tarkoita eikö näin olisi.

Mutta jos olet varma että peli on mekaaninsesti kunnossa, niin kahdella tavalla kannattaa aloittaa:

1. Vaakapytyn tulppa pois ja kokeilla tuleeko kipinä.
    2. Tankki irti, mutta ei letkuja irti vaan poikittain niin että näkee syöttääkö startatessa. Silmällä pitäs nähä polttoainesuihku. (huom. tämä toimii vain jos 996ssa on ruiskuläpän yläpuolinen suutin, en muista ulkoa onko)

Jos noi molemmat on ok, sitten sen lastun kimppuun. Yksi tyyppivika mikä noissa on, on sytytystunnistin. Löytyy koneen vasemmalta puolelta kampuran pään kohdan etupuolelta musta mötikkä. Toinen tyyppivika on vauhtipyörän irtoaminen, joka johtaa kolinan kanssa hajonneeseen laturiin ja tyhjään akkuun.

Lainaa (998sFE @ Kesä. 28 2010,18:41) kirjoitti
    Palaako mittariston varoitusvaloissa punainen siellä pitkien merkkivalon vieressä? Jos ei, niin tietokone ei ainakaan ilmoita olevansa vikatilassa. Mutta ei välttämättä tarkoita eikö näin olisi.
    Minä olen aina luullut että tämä on entinen, 996:ssa käytöstä poistettu, latausvalo?
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Poistettu
    Lainaa (vtwin @ Kesä. 28 2010,23:11) kirjoitti
    Lainaa (998sFE @ Kesä. 28 2010,18:41) kirjoitti
    Minä olen aina luullut että tämä on entinen, 996:ssa käytöstä poistettu, latausvalo?
    Nykyfunktiota en tiedä minäkään. Mutta sopivasti väärin sähköjä kytkemällä se palaa ainakin viimeisen 277 kpl erässä 998s Final Editionia.
    määhän just sanoin, ettei 996 voi toimia noin hyvin.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
  11.  
    No niin nyt on viat korjattu ja kone kehrää, kuin rukki ja tehoja löytyy!!!!!!!!!
    Vika oli polttoaineletkussa. Oli tankin puolella 15mm halkeama eikä näin ollen tarpeeksi paineita ruiskulle.
    Nyt säädöt kohdallaan ja kyllä pelittää mukavasti ai, ai!

Kiitos kaikille vinkeistä!

T: Pepe