Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Harkinnassa on päivittää nykyinen Z-One potta uudempaan ja nyt hyvät neuvot ovat tarpeen, XR-1000 vai XR-1100? Shoeissa aoin pysyä, mutta hintaero noiden kahden välillä mietityttää, saako hinnalle vastinetta XR-1100:ssa? Kommentoikaa ja kertokaa käyttökokemuksia. Varmaankin ko. aihetta on käsitelty jo aikaisemminkin, mutta näin noepasti kun en ehdi surffata topiceissa niin olisi mukava saada tietoa. Nykyinen potta on kokoa M joten varmaankin sama koko menee noissa XR:ssä?
    Tikru 2010
    1100:ssa ainakin isompi pinlock, joten ei ole niin näkökentässä reuna.
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
    Tuosta XR1100:sta...

+ viljalti grafiikoita
    + napakka visiirimekanismi (ja saa raotettua hiukkasen tiiviistä asennosta => parempi tuuletus)
    + pinlock aika siedettävä, ei häikkää näkökentässä
    + ilmastoinnissa löytyy
    + ei liiemmin ravista tuulessa

- meluisa kuin mikä
    - istuvuus omaan kuulaan hiukka heikompi kuin Arailla, tosin jostain syystä paljon sopivampi kuin XR1000 (tämä ratkaisi merkkivalinnan yhdessä värityksen kanssa Shoein eduksi)
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
    Itellä XR1100 mutta en sitä mihkään voi verrata kun käytännössä ainoa potta mitä olen käyttänyt. Kaikkein hiljaisin se tuskin on mutta kaikin puolin toimiva itelle kuitenkin.

Sain eilen pottaan ensmäsen kiven auton renkaasta, vekkihän siitä jäi ja niin kun olin kypärää kolhuilta onnistuneesti varjellut... ei taida tollasen kypärän naarmujen paikkaamiseen olla konsteja? Vaik sinne se kaikkien itikanraatojen sekaan kyllä aina katoaa.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
    JänkhäPoika:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    -Tuolta Äkäslompolon ja Athverppenin väliltä.
    Lainaa (FarOs @ Heinä. 01 2010,13:45) kirjoitti
    1100:ssa ainakin isompi pinlock, joten ei ole niin näkökentässä reuna.
    xr-1000:ssa on tuo pinlock vähän turhan kaponen. Ärsyttävän keskellä näkökenttää, mutta muuten ihan hyvä ruukku.
    Sen verran täytyy ottaa, ettei pelota aijaa.
  6.  
    Itsellä on z-one kokoa M. Istuvuus siinä on todella hyvä.

Aikanaan kun etsin kypärää niin XR-1000 ei sopinut ollenkaan minulle. M koko puristi otsata kun sitä hetken piti ja taas vastaavasti L koko oli väljä.

XR-1100 olen kerran kokeillut vain nopesti. Siitä en osaa sanoa omaa mielipidettä kunnolla. Vaikutti olevan lähellä z-one koon ja muotoilun puolesta.
    ducati streetfighter s , ktm 450sxs