Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    onko kukaan mitannut noita tellun db , onkp mitään saumaa päästä leo vinse slipareilla ahvenistolle,
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  2. #2
    99dB M4 kokoputkistolla ja db-killereillä..
    "vahva" 95dB kun tunki putket täyteen teräsvillaa ja killerit takas paikalleen.
  3. #3
    tänään pistin vielä 50% enemmän villaa kun ekalla kerralla vaikka ekalla oli putki täys, ja taas rimaa hipoen 95db.
    rupes jo oleen vähän nuhaset tehot.
  4. #4
    Miten kaukaa desibelit pitää mitata? Voisi omasta vekottimesta kattoa paljonko pitää mekkalaa.
  5. #5
    puolen metrin etäisyydeltä ja 45° kulmassa putkenpäästä
  6. #6
    vakioputkilla saa enemmän tehoa, kuin tukituilla tehareilla.

    mutta ei ahvenistolla mitään tehoa tarvi, joten sillä niin välilä oo siellä.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7. #7
    Lainaa (jaket @ Kesä. 23 2010,11:37) kirjoitti
    vakioputkilla saa enemmän tehoa, kuin tukituilla tehareilla.

    mutta ei ahvenistolla mitään tehoa tarvi, joten sillä niin välilä oo siellä.
    Vähän ot, mutta aikoinaan kun setä ajoi tellulla kisaa niin vakiopöntöillä sai enemmän tehoa kuin yoshin pöntöillä
    Korpiahon penkissä ajettiin ja säädettiin omaa boxia, taisivat testata asiaa vielä kahdella eri pyörällä. Mukana oli myös Suzukin edustaja ja kovasti ihmettelivät asiaa, mutta vakioilla irtosi paremmat tehot
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  8.  
  9. #8
    eipä enää väliä kun tellu varastettiin ja meni lunastuseen, täytyy kyllä sanoa että tellun jälkeen kun se oli ratastettu -1 +2
    kävin koe ajaan 2002 tonnisen gsxr:n, en tiedä oliko siinä jotain vikaa tai oliko kuristettu mutta oli hengetön vehje,
    tuli merkin vaihto kun kävin ajaan ton zx12r:n, ei ollu kuristettu *
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010