Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Toisin kuin ilmeisesti useimmat tällä palstalla, haluaisin saada tuota äffää hiljaisemmaksi. Ostaessa siinä oli kiinni G.P.R:n helvetillisen meluisa mölyputki ja alkuperäinen oli jonnekin kadotettu ilmeisesti jo ensimmäisten omistajien toimesta, lieneekö kaadettu ja hajotettu tms. Joka tapauksessa alkaa naapurisopu varmaan olla jossain vaiheessa tiukalla kun pitää rivitalon pihassa kutitella käyntiin ja ajaa aina kunniakierros 12 makuuhuoneen editse että pääsee pihasta pois.

Kävin kysymässä paikalliselta sukusuki jälleenmyyjältä alkuperäisen vaimentimen hintaa: 712 euroa *. On kyllä aivan käsittämättömän järkyttävän hirveä hinta yhdestä prkl:een vaimentimesta, jossa ei edes ole mitään katalysaattoria.

Mitäs järkihintaisia vaihtoehtoja olisi. Saakohan tuota putkea tilattua vähän halvemmalla jostain ulkomailta? Ei taida mikään noista tarvikeputkista olevan yhtä hiljainen kuin alkuperäinen vaikka kuinka olisi E-hyväksytty ja db killerit. Tuohon G.P.R:ään ei vielä tunnu edes niitä noise killereitä saavan mistään. Ei kukaan haluaisi vaihtaa alkuperäistä putkeaan hienoon G.P.R:ään. On ainakin hienot ja kovat pörinät *...
    Kawasaki GPZ 500S (-89) -> Suzuki GSX750F (-03) -> Honda CBF 1000FA (-12)
    Kävin Typen kanssa kauppaa keväällä mutta löysin tosta läheltä. Kysäse jos vielä kaupan . http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....=115507 ai niin jos tulee kaupat tarjoa mulle rähinä putkea

Tossa eilen selailin MP-pitstopin sivuja nii siel oli vanha koppasen gsx750f pakoputket myynnissä en muista hintaa.

http://purkuosat.net/

ex Suzuki GSX 750F -93
    Nyk. Kawasaki ZZR 1100 -93
    Vanhakoppasessa tuplaputket ja uusikoppasessa vain yksi?

Now playing: K7
    Lainaa (-ahven- @ Heinä. 13 2010,22:09) kirjoitti
    Mulla -90 ja 2 putkea.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Mulla olis -02 orkkis putki, alkuperäsessä kunnossa, tai mitä nyt 50t km sillä ajettu. Pistä yv:tä jos kiinnostaa ostaa, ite en tuota sun sliparia tarvi.
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
    Lainaa (Suzu-ukko @ Heinä. 13 2010,22:11) kirjoitti
    Lainaa (-ahven- @ Heinä. 13 2010,22:09) kirjoitti
    Mulla -90 ja 2 putkea.
    -98? eteenpäin yhdellä putkella.
    Mullakin on putki vielä tallissa ja tallessa. -05 mallisesta pyörästä ja vajaat 6tkm ollut paikoillaan, kolhimaton ja kaikin puolin hyvässä kunnossa. Laita yv:tä jos kiinnostaa.

Omassa äffässä oli Mivvin titanium slipari. Ilman killeriä ihan jäätävät mölyt, mutta killerin kanssa lähes vakion tasolla.

Edit. Tuon mun putken saa 50e + mahdolliset postikulut, eli hieman halvemmalla kuin uuden. Tarvittaessa kulkeutuu myös Mikkeliin. Tarkkaa päivää en vielä tiedä, mutta seuraavien kolmen viikon aikana kuiten.

BMW F800GT
    Lainaa (Type @ Heinä. 14 2010,22:39) kirjoitti
    Mullakin on putki vielä tallissa ja tallessa. -05 mallisesta pyörästä ja vajaat 6tkm ollut paikoillaan, kolhimaton ja kaikin puolin hyvässä kunnossa. Laita yv:tä jos kiinnostaa.

Omassa äffässä oli Mivvin titanium slipari. Ilman killeriä ihan jäätävät mölyt, mutta killerin kanssa lähes vakion tasolla.

Edit. Tuon mun putken saa 50e + mahdolliset postikulut, eli hieman halvemmalla kuin uuden. Tarvittaessa kulkeutuu myös Mikkeliin. Tarkkaa päivää en vielä tiedä, mutta seuraavien kolmen viikon aikana kuiten.
    Kiitos tarjouksesta. Valitettavasti vaan -04 eteenpäin tuo putken malli vaihtui katalysaattoriseen ja samalla takakiinnikkeen paikka vaihtui 3-4 cm taaksepäin eli mitenkään järkevästi ei tuota uudempaa putkea saa -03 äffään kiinni (kokeiltu on). Ilmeisesti jossain päin maailmaa on joku säännös ettei vanha ilman kattia oleva putki saa sopia "vähäpäästöiseen" katilliseen mallin, mitään muuta selitystä en keksi siihen että sukisuki menisi kulujaan kasvattamaan ja suunnittelemaan hiukan erilaiset takakiinnikkeet(=ne missä ne pelkääjän jalkatapit on kiinni) pyöräänsä...

Löysin kuitenkin käytännössä uuden -03 äffän putken halvalla tästä ihan läheltä ja juuri sain paikalleen ja kävin ajamassa koeajolenkin. Hiljeni pyörä kummasti.

Kiitos kuitenkin kaikille putkeaan tarjonneille.
    Kawasaki GPZ 500S (-89) -> Suzuki GSX750F (-03) -> Honda CBF 1000FA (-12)
    Ai niissä on tuollasia eroja. Mä oon aina kuvitellu, että 98 eteenpäin on yksi ja sama putki. Mut hyvä tietää tuokin kun kaupittelee tuota omaa putkea.
    BMW F800GT
  11.  
    Tallista löytyisi vakio vaimennin ylimääräisenä. Ollut -99 vuotisessa. Ajettu ~50tkm, siistissä kunnossa.
    Mikäli kiinnostaa, niin yv tavoittaa.