Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 34:een 34:sta
  1. #31
    Isommassa CB:ssä tärinät alkoi, kun putkirunko rupes elämään. Ensin 3500rpm ja pikkuhiljaa nousi siihen 5000rpm, ja tuolla alueella kun sitä kuitenkin tulee matkaa taitettua. Niin alkoihan se ärsyttämään. Siihen auttoi kun löysäsi ja kiristi apinan raivolla moottorin kiinnityspultit 3-4 kertaa. Sen jälkeen koneen perästä keulaa kohti edeten yksi pultti kerrallaan auki ja kiristys momenttiin.
    Tuo koneen kiinnitys ohje löytyi jopa korjaamomanuaalista.
    Kokeile sitä heti sen jälkeen kun olet ne öljyt vaihtanut.
    Nimim. Kytkin uusiksi mopileilla
    Mikä ihmeen vastaohjaus??
  2. #32
    Vähän asian viereltä mutta onko sulla joni_86 originaali putket vai onko vaihdettu?
    edit. siis siinä pyörässä.



    <p>Honda CB 1300</p>
  3. #33
    orkkis putket ovat, kui?
    cb sevenfifty 96`
  4.  
  5. #34
    Olen taas tällä viikolla ajellut "pappa-Hondalla" ja tarkkailin juuri tuota tärinää 3-4000 rpm alueella: ei minkäänlaista tavallisuudesta poikkeavaa. Pyörä on -92 ja mittarissa kohtapuoliin 128 tkm, joten kumipuslat yms. pitäisi olla kuluneempia kuin nuoremmassa yksilössä. Moottori on ollut kerran irti, mitään ei kiinnityksissa kuitenkaan uusittu.
    Tuosta öljystä vielä: omassani olen käyttänyt Motorex semisynteettistä ja toimii erittäin hyvin. Mitään synteettistä ei tuollaiseen koneeseen kannata laittaa, ne on korkeaviritteisille moottoreille tarkoitettuja. Yksilöeroja saattaa olla, kokeilemalla löytyy oikea merkki.
    Kuten edellä mainittiin, kohta kohdalta pyörän tarkistus...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12