Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Hei!
    Onko ideoita mikä saattaa olla R1100RT:ssä (-96) vialla? Mopo oireilee seuraavasti:Pyörästä katoaa ilmeisesti virta satunnaisesti ja samalla mm. pyörän kello nollautuu... Ilmeisesti samaan ongelmaan liittyen kone on nyt sammunut liikkeelle lähdettäessä pari kertaa aivan yllättäen ja aiheuttanut varsin ikävän tilanteen risteyksessä... sammumisen jälkeen kone on kylläkin käynnistynyt jälleen normaalisti.Muuten ajossa ei ole poikkeavaa ollut kuin ehkä *hieman tavanomaista enemmän nykimistä ja tehottomuutta?

    En tiedä liittyykö asiaan, mutta bensamittarin varoitusvalo ei myöskään toimi vaikka polttimo tuli jo vaihdettua.
    Onko jollakin kokemuksia samankaltaisesta ongelmasta?



  2. #2
    onko delvacit koneessa
    no ei vitsi vitsi...

    totaa,mulla oli eräässä laitteessa ainakii virtalukon pohja entinen ku oireili tuolleen...mut toi kellon nollaantuminen taas kyl viittais totaaliseen virran katoamiseen hetkeksi, syystä että?!

    maadotuspiuhat varmaan jo oot tarkistanu? ite ainaki virtalukon jälkeen kahtosin ne
    Bensan hajuisia harrastuksia ei saa tyrmätä!

    Honda Transalp 650 -06
    Honda Hornet 600 -06
    Pappa-Tunturi -67
    Suzuki PV -89
    EX: VFR 800 -09
  3. #3
    Virtalukolle menevä johtonippu on ollut monissa pyörissä liian tiukalle kiinnitetty nippareilla.
    Se on syönyt johtoja ja ongelmia on tullut.

    Tarkista se johtonippu noin 5 cm matkalta virtalukosta.

    Pekka
    Pekka
  4.  
  5. #4
    Perussettiä tietty on tietty myös tarkastaa akkukaapelien kiinnitys (molemmista päistään)... Siis + & - johdot....

    Moinen täydellinen virtakatko viittaa johonkin perustavanlaatuiseen....
    <p>2002-2014</p>