Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Kävin tyypittämässä ks. pyörän lauantaina ja oli kyllä kiva vehje ajaa. Tosi tasainen kyyti ja vääntöä oikein mukavasti;) Ketterä käsitellä niin kaupungissa kuin paikallaan ja ulkonäkö tosi jees.
    Työkaveri,jolla on vanha malli kehui uuden koeajon perusteella kaikin puolin paremmaksi.
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    Jei, nyt on tommonen valkoisena Komea ku mikä !
    no naiselle varmaan just passeli peli
    kummittelee
    Ois kiva nähdä jossain testi tai edes kommentteja siitä miten uusi malli käytännössä eroaa vanhasta. Faktat on tiedossa, mutta onko niillä käytännössä mitään merkitystä olisi kiva tietää. Mm. kiinnostaisi mitä esim mahtaa merkitä tuo rungon muuttaminen alumiiniseksi, vaikuttaako miten paljon ajo-ominaisuuksiin. (luulisi että normiajossa ei kuitenkaan ole paljonkaan eroa). Pitäisi päästä itse jossakin ajamaan...
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
    Testejä löytyy useita (ehkä jostain jopa apua)
    Englanninkielisiä tosi vähän, useimmat ranskaksi.

Alla yks enkuks oleva.

http://www.moto123.com/motorcy....21&pg=1
    Lainaa (Spöögi @ Elo. 25 2010,18:20) kirjoitti
    no naiselle varmaan just passeli peli
    ei se koko, vaan se miten sitä käyttää. Taitaa sama päteä aika moneen asiaan, joka on jalkojen välissä.

No ei ehkä ny ihan rimpulaan sentäs
    kummittelee
    Hieno muoviluoti , oli vuonna 93 tollanen viikon lainassa.

tekniikkakin tuntuu sietävän melkein mitä vaan niinkun tuubin videosta voi päätellä

5 Years in a garden for a CBR1000
    Lainaa (marron @ Elo. 26 2010,12:33) kirjoitti
    Taisi mennä pyörämallit sekaisin nytten. CBR1000F on ollut olemassa 93, CBF1000F vasta 2005(?) alkaen.
    .
    joo, tässä kyseessä tää 2010 vuoden uus malli
    Lainaa (Piper83 @ Elo. 26 2010,10:28) kirjoitti
    Testejä löytyy useita (ehkä jostain jopa apua)
    Englanninkielisiä tosi vähän, useimmat ranskaksi.

Alla yks enkuks oleva.

http://www.moto123.com/motorcy....21&pg=1
    Vähän ristiriitainen on tuokin testi. Ensin sanotaan vain:"most important improvements for 2010 are clearly cosmetic and ergonomic". Sitten kuitenkin lopussa jopa "I found the bike to be an enormous leap from the 2008 - 2009 model". Ota tuosta nyt selvää. Pitäisi päästä jossain itse ajamaan.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  13.  
    Lainaa (vma @ Elo. 26 2010,12:41) kirjoitti
    Lainaa (marron @ Elo. 26 2010,12:33) kirjoitti
    Taisi mennä pyörämallit sekaisin nytten. CBR1000F on ollut olemassa 93, CBF1000F vasta 2005(?) alkaen.
    no niin menikin , mutta eikös kaikkia ekoja kertoja muista sillain että ympäristö sumenee.

CBR1000f always on mind