Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Hei,
    On tuollainen Goldwing 1500 -88. Liikkeelle lähdössä pyörä "hyytyy" tai tukehtuu, miten vaan. Kun saa kierroksia, toimii normaalisti. Tyhjäkäynti mielestäni normaali. Missä vika, osaako joku sanoa, onko säädöt pielessä vai joku "tyyppivika"?
    Tuleeko toi ongelma sateen jälkeen vai aina, kelistä riippumatta. Mulla oli toi sama ongelma sateen jälkeen, tosin GL1200:ssa. Siellä on pari typerää sähköliitintä mitkä kostuu tai lämpiää. Ne kun uusii ni homma bueno
    tapsa
    Moi,
    Kyllä se tukehtuu kelillä kun kelillä. Mitkähän liittimet ne on? Voishan ne vaihtaa ja kokeilla josko auttaisi..
    Eikös siellä 1500:ssa ole vasemmalla puolella ne pari letkua mitkä aika-ajoin pitää tyhjentää vedestä tai jostain nesteestä? Taisi olla siinä heti kun ottaa sen pienen katteen palan pois siitä jalan vierestä.

Jos ei tyhjennä niin ei käy kunnolla.
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    No perhana, kokeillaan sitä ensin. Kiitosta vaan molemmille.
    Kato ne liitimet kanssa. akun vieressä kaksi valkoista muoviliitintä. Jos vähänkään tummunut niin liitin pois ja tinaat johdot suoraan toisiinsa kiinni ja kutistesukka päälle. Tärkeetä varsinkin jos sulla paljon ekstra sähköhärpäkkeitä. Valmistaja muutti ton komponentin ja rakenteen jossain vaiheessa en tosin muista mikä vm.
    tapsa
    Mulla samaa ongelmaa, miettii tuossa 2500 kierroksen kohdilla, ennenkuin lähtee. Ei auttanut huohotusletkujen tyhjennyskään. Moottorijarrutuksessa paukahtaa putkessa, tulpat? vai pitääkö venttiilit säätää kenties?
    Letkut katottu, ilmeisesti poistoletkuista kyse. Päälisinpuolin ei nestettä, toinen letku sulanut poikki. Kahtellaan niitä liittimiä seuraavaksi..
    Penkit ja plexit poissa, mutta en löytänyt mitään valkoisia liittimiä. Voitko tarkentaa kummalla puolella ja mikä niitten johtojen tarkoitus on?
    No joo oisko toi rakenne sit muuttunu. Mut ne liittimet on mun pyöräs vasurilla heti akun edessä. Toisen liitimen piuhat tulee laturilta ja toinen menee pumpulle muistaakseni. Laita privana numeros ni mä soitan sulla, katotaan sit.
    tapsa
  11.  
    1500 sessa akku on oikealla puolella. Tuskin sama liitinvirhe on tehty uudempaan?