Sivu: 5 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 434:sta
  1. #121
    Epäilemättä loistava laite ominaisuuksiltansa, mutta ulkonäkö menee vuosivuodelta syvemmälle.. 80-luku oli "kulmikas". 10-luku tuntuu olevan "särmikäs"..
    ZZR 1400
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  2. #122
    Ohhoh, raju paketti. Kasettilaatikko, ilmeisesti aika lineaarinen linkusto (jos tekstiin on uskominen), kunnon luistonesto ja BPF vakiona. Speksien puolesta näyttää todella kivalta. Jännä vaan, että siirtävät painopistettä eteenpäin, kun viimeisin trendi on tuntunut olevan taaksepäin. No, enpä ole tutustunut vanhan kympin painojakaumaan.
    - JAM Racing Team -
  3. #123
    akkua on kevennetty hurjasti, onkohan tehoa startata kun olosuhteet ovat kehnot.. absillisessa on 3 kilonen akku ja absittomassa 2 kilonen. ed. mallissa oli 4 kilonen.

    keulaputkissa isompi mäntä. isommat ruiskukurkut, ohuempi öljyrengas,, on se kisavehkeenä lupaava aihio nyt varmaan.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  4. #124
    Hyviä parannuksia, ulkomuoto ei tosin sytkäytä
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #125
    Hyvän näköinen alkukäyrästö jo vakiona, tuskin tulee hyötyä kokoputkistosta vs. slipari+häkäpöntön poisto.
  6. #126
    Lainaa (jarrarit @ Loka. 03 2010,18:11) kirjoitti
    Hyvän näköinen alkukäyrästö jo vakiona, tuskin tulee hyötyä kokoputkistosta vs. slipari+häkäpöntön poisto.
    Itse mietin ihan samaa. Voi olla, että pelkällä pöntön järveen nakkaamisella ja korvaamisella hengittelee jo mukavasti. Tiedä sitten, onko mitään muuta mekaanista kommervenkkiä putkistossa (butterflyt yms.), tuskin, mutta tiedä noista..

    Missäköhän kohti rajoitin tulee puuttumaan peliin katuversiossa, jännä nähdä.. Muutenkin, minne alueelle jerkut on työnnetty. Aikaisemmin oli juttua ja pelottelua, että keskialue kokenut inflaation ja viety tehot ylemmäs, suopa nährä.

    - P
  7. #127
    "The Economical Riding Indicator appears on the LCD screen to indicate favourable fuel consumption. Paying attention to conditions that result in the mark appearing can assist riders to maximise their fuel efficiency. This handy feature is active all the time, although to be effective, the rider must ride in a gentle manner: less than 6,000 rpm, less than 30% throttle, under 160 km/h."

    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  8. #128
    Suhteellisen mukavat lupaukset:
    Maximum power 147.1kW {200.1PS} / 13,000 rpm
    Maximum power with RAM Air 154.4kW {209.9PS}/ 13,000 rpm
    Maximum torque 114.3 Nm {11.7kgfm} / 11,500 rpm
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  9. #129
    Lainaa (scuuba @ Loka. 03 2010,20:19) kirjoitti
    Suhteellisen mukavat lupaukset:
    Maximum power 147.1kW {200.1PS} / 13,000 rpm
    Maximum power with RAM Air 154.4kW {209.9PS}/ 13,000 rpm
    Maximum torque 114.3 Nm {11.7kgfm} / 11,500 rpm
    bemmin speksit: 144 kW (193 hp) @ 13,000 rpm (claimed)

    112 N·m (83 ft·lbf) @ 9,750 rpm (claimed)

    Kylhä nuo tehovääntölukemat on lupaavat...pistää buimurin matalaks,jos lukemat pitää paikkaansa
    R1 07
  10. #130
    Bemari ilmoittaa tehot ehkä aavistuksen alakanttiin, kun takarenkaalta on lähtenyt jotain 180 hevosta eri testeissä. Koneelta laskettuna n. 200-203hp. Eikös tässä nykyisessä 10R:ssäkin ollut 200hp. Tosin ainoastaan mainoslauseissa.

    Varmasti Kawalla on pyritty vastaamaan Bemarin vahvuuksiin kun on laitettu samat myyntivaltit: tehot, abs, luistonesto jne.
  11. #131
    Lainaa (Turder @ Loka. 04 2010,11:20) kirjoitti
    Eikös tässä nykyisessä 10R:ssäkin ollut 200hp. Tosin ainoastaan mainoslauseissa.

    Varmasti Kawalla on pyritty vastaamaan Bemarin vahvuuksiin kun on laitettu samat myyntivaltit: tehot, abs, luistonesto jne.
    Nykyisessä on ilmoitettu koneteho 185hp ilman ram-air:ia.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  12. #132
    Muistelen, että uutena kun se tuli vuonna 2008 niin mainoksissa vilahteli 200hp, olkoonkin sitten konetehoa ram airilla.

    200hp
    200hp

    ****

    Mielenkiintoista nähdä mitä katukuskit ovat mieltä tuosta BPF-keulasta. Eikös Gixeri-kuskit ole vähän tuskailleet sen kanssa ja moni on tykännyt vanhasta normikeulasta enemmän.

    6R:ssähän tuo keula on jo ollut, mitä fiiliksiä siitä on jäänyt?
  13. #133
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Turder @ Loka. 04 2010,12:59) kirjoitti
    Mielenkiintoista nähdä mitä katukuskit ovat mieltä tuosta BPF-keulasta. Eikös Gixeri-kuskit ole vähän tuskailleet sen kanssa ja moni on tykännyt vanhasta normikeulasta enemmän.

    6R:ssähän tuo keula on jo ollut, mitä fiiliksiä siitä on jäänyt?
    Brittibikessä valittelivat jossain jutussa ettei se oikein toimi kun pyörä on kallellaan. Vanhemmat (ja uudet ovaalit keulat) joustavat sivusuunnassa enemmän ja ilmeisesti antavat enemmän pitoa kuin nämä jäykät isoputkiset keulat. Ymmärtämykseni mukaan noi ovaalit on nimenomaan kehitetty sitä varten, että ne ovat vakaammat jarrutuksessa, mutta taipuvat kun pyörä on kallellaan.

    Ja loppuun disclaimerit, etten minä näistä mitään tiedä. Toistan vaan mitä joku on joskus uskottavan oloisesti selittänyt.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  14. #134
    Suorituskyvyn valossa vaikuttaa hyvältä. Eikä ulkonäkökään ole kovin paha. Siispä koeajolle ensi kesänä .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  15. #135
    Speksit on ainakin paperilla hyvät ja ulkonäkö ihan ok, mutta onko näillä valmistajilla jokin sopimus Akran, Vincen jne. kanssa kun ne tekee noihin mopoihinsa aivan helvetin ruman putken
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  16. #136
    Lainaa (Athene @ Loka. 04 2010,13:42) kirjoitti
    Suorituskyvyn valossa vaikuttaa hyvältä. Eikä ulkonäkökään ole kovin paha. Siispä koeajolle ensi kesänä .
    Eiköhän hankita tuollaiset. Musta vai vihreä?
    Family toys:
    Ducati 1299 Panigale S 2016
    BMW S1000RR 2011


  17. #137
    Lainaa (Bobo @ Loka. 04 2010,16:13) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Loka. 04 2010,13:42) kirjoitti
    Suorituskyvyn valossa vaikuttaa hyvältä. Eikä ulkonäkökään ole kovin paha. Siispä koeajolle ensi kesänä .
    Eiköhän hankita tuollaiset. Musta vai vihreä? *
    Vaikka se vihree sanotaan olevan ainoa ja oikea, niin mustaa suosittelisin IMHO näyttää paremmalta..

    - P
  18. #138
    Kah, olipa tutun näköinen mittaristo ja ilmanotto.

    Missä fillareissa noita Juutanan mainitsemia ovaalikeuloja on tavattavissa?
    Common sense - so rare, it's a goddamn superpower.

    RC36 > RC51
  19. #139
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (killa @ Loka. 04 2010,16:34) kirjoitti
    Missä fillareissa noita Juutanan mainitsemia ovaalikeuloja on tavattavissa?
    Ei kai niitä missään vielä normaaleilla kuolevaisilla käytössä ole. Sanoivat Bikessä keulan maksavan 7500 puntaa... *

    E: Nyt täytyy sanoa, että ymmärsinköhän jotain väärin tekstistä... Lehti jäi Espooseen joten en pääse tarkistamaan, mutta itseäni alkoi epäilyttää kun ei googlettamalla ala löytyä keulasta tietoa. BSB Evo-pyörään se hässäkkä oli asennettu ja veikkasivat sen auttavan n. 2 sekuntia pois kierrosajasta. Jos jollekin ko. lehti osuu kouraan, niin voisi vaikka siitä tarkistaa.



    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  20. #140
    Lainaa (Juutana @ Loka. 04 2010,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Loka. 04 2010,12:59) kirjoitti
    Mielenkiintoista nähdä mitä katukuskit ovat mieltä tuosta BPF-keulasta. Eikös Gixeri-kuskit ole vähän tuskailleet sen kanssa ja moni on tykännyt vanhasta normikeulasta enemmän.

    6R:ssähän tuo keula on jo ollut, mitä fiiliksiä siitä on jäänyt?
    Brittibikessä valittelivat jossain jutussa ettei se oikein toimi kun pyörä on kallellaan. Vanhemmat (ja uudet ovaalit keulat) joustavat sivusuunnassa enemmän ja ilmeisesti antavat enemmän pitoa kuin nämä jäykät isoputkiset keulat. Ymmärtämykseni mukaan noi ovaalit on nimenomaan kehitetty sitä varten, että ne ovat vakaammat jarrutuksessa, mutta taipuvat kun pyörä on kallellaan.

    Ja loppuun disclaimerit, etten minä näistä mitään tiedä. Toistan vaan mitä joku on joskus uskottavan oloisesti selittänyt.
    Minäkään en tiedä mistään mitään mutta ainakin ratahommissa (mm.wss tuloksena kolmas sija Lascorzin loukkaantumisesta huolimatta) uusin 6r on pärjännyt paremmin kuin koskaan joten ei kai tuo bpf ihan susi keksintö varmaan ole...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  21. #141
    Lainaa (Turder @ Loka. 04 2010,12:59) kirjoitti
    Muistelen, että uutena kun se tuli vuonna 2008 niin mainoksissa vilahteli 200hp, olkoonkin sitten konetehoa ram airilla.

    200hp
    200hp

    ****

    Mielenkiintoista nähdä mitä katukuskit ovat mieltä tuosta BPF-keulasta. Eikös Gixeri-kuskit ole vähän tuskailleet sen kanssa ja moni on tykännyt vanhasta normikeulasta enemmän.

    6R:ssähän tuo keula on jo ollut, mitä fiiliksiä siitä on jäänyt?
    Jep, mutta varmaan järkevämpi vertailla noita ei-ram-air tehoja, ne kun on helpommin mitattavissa. Kawasta lähti parhaimmillaan testeissä n.170 takapyörältä joten ei se ilmoitetun tehon ero todelliseen paljon heitä pyörämerkkien välillä.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  22. #142
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jukepoksi @ Loka. 04 2010,17:10) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Loka. 04 2010,13:32) kirjoitti
    Lainaa (Turder @ Loka. 04 2010,12:59) kirjoitti
    Mielenkiintoista nähdä mitä katukuskit ovat mieltä tuosta BPF-keulasta. Eikös Gixeri-kuskit ole vähän tuskailleet sen kanssa ja moni on tykännyt vanhasta normikeulasta enemmän.

    6R:ssähän tuo keula on jo ollut, mitä fiiliksiä siitä on jäänyt?
    Brittibikessä valittelivat jossain jutussa ettei se oikein toimi kun pyörä on kallellaan. Vanhemmat (ja uudet ovaalit keulat) joustavat sivusuunnassa enemmän ja ilmeisesti antavat enemmän pitoa kuin nämä jäykät isoputkiset keulat. Ymmärtämykseni mukaan noi ovaalit on nimenomaan kehitetty sitä varten, että ne ovat vakaammat jarrutuksessa, mutta taipuvat kun pyörä on kallellaan.

    Ja loppuun disclaimerit, etten minä näistä mitään tiedä. Toistan vaan mitä joku on joskus uskottavan oloisesti selittänyt.
    Minäkään en tiedä mistään mitään mutta ainakin ratahommissa (mm.wss tuloksena kolmas sija Lascorzin loukkaantumisesta huolimatta) uusin 6r on pärjännyt paremmin kuin koskaan joten ei kai tuo bpf ihan susi keksintö varmaan ole...
    Joo, todennäköisesti on kokonaisuutena parempi kuin vanha rakenne, kun kerran tuon pikkuhiljaa adoptoivat useampaankin sporttipyörään.

    En siis tarkoittanut tuolla omalla alkuperäisellä kommentillani etteikö tuo keula voisi olla parempi kuin aiemmat mallit, vaan että ilmeisesti isoa kovaa ajavat kansainväliset suuruudet ovat asiasta huomauttaneet. Itse en varmasti huomaisi mitään eroa, kun bladellakin ajelin tyytyväisenä puoli kautta jouset pohjassa...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  23. #143
    Pakko kysyä tässä vaiheessa,että saitteko te ulosmitattua ne
    edelliset 137kw:a,kun nyt kovin hehkutatte tuota 144kw;tä?
    Minulta jäi edellisestäkin käyttämättä varmaan 40kw:tä.
  24. #144
    Lainaa (polip @ Loka. 04 2010,20:45) kirjoitti
    Pakko kysyä tässä vaiheessa,että saitteko te ulosmitattua ne
    edelliset 137kw:a,kun nyt kovin hehkutatte tuota 144kw;tä?
    Minulta jäi edellisestäkin käyttämättä varmaan 40kw:tä.
    Eikö käynyt ikinä kaasu pohjassa?!?
    Supermoto
  25. #145
    Lainaa (jaulis @ Loka. 04 2010,21:06) kirjoitti
    Lainaa (polip @ Loka. 04 2010,20:45) kirjoitti
    Pakko kysyä tässä vaiheessa,että saitteko te ulosmitattua ne
    edelliset 137kw:a,kun nyt kovin hehkutatte tuota 144kw;tä?
    Minulta jäi edellisestäkin käyttämättä varmaan 40kw:tä.
    Eikö käynyt ikinä kaasu pohjassa?!? *
    En tohtinut vääntää kaasua täysin auki.Pienellä vaihteella yritti
    iskeä mittarin suuhun ja suuremmalla puut muuttuivat metsäksi.
  26. #146
    Eipä tartte vaihtaa kun ei tule juuri tehonlisäystä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  27. #147
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (polip @ Loka. 04 2010,20:45) kirjoitti
    Pakko kysyä tässä vaiheessa,että saitteko te ulosmitattua ne
    edelliset 137kw:a,kun nyt kovin hehkutatte tuota 144kw;tä?
    Minulta jäi edellisestäkin käyttämättä varmaan 40kw:tä.
    Uskoisin että tehot noista pyöristä on hyödynnettävissä kaikkein helpoiten. Huomattavasti hankalampaa on käyttää koko potentiaali jousituksesta, jarruista ja muusta ajettavuudesta.

    144kW luiston ja keulimisen estolla suitsittuna on aika paljon nopeampi osaamattoman käsissä kuin 137kW ilman mitään elektroniikka-avustimia.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  28. #148
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    speksit on kyllä kohdallaan. oikeastaan mitä väliä tuolla ulkonäöllä on.. jos kawan merkit ottaa pois niin ei siitä edes tiedä minkämerkkinen se on. sillä pyörällä AJETAAN ja piste. noista tehoista. tänä vuonna Kemorassa kaveri tuli kilokiksulla ohi - teholla. eli sen kolmen sekunnin aikana (jonka kaasu on 100% auki katsomosuoralla) tota tehoa pääsee nauttimaan :-) ensimmäistä kertaa totesin että nyt on rytkösessä liian vähän tehoa, enemmälläkin pärjäisi....
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
    .. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
  29. #149
    Lainaa (Juutana @ Loka. 04 2010,21:48) kirjoitti
    Lainaa (polip @ Loka. 04 2010,20:45) kirjoitti
    Pakko kysyä tässä vaiheessa,että saitteko te ulosmitattua ne
    edelliset 137kw:a,kun nyt kovin hehkutatte tuota 144kw;tä?
    Minulta jäi edellisestäkin käyttämättä varmaan 40kw:tä.
    Uskoisin että tehot noista pyöristä on hyödynnettävissä kaikkein helpoiten. Huomattavasti hankalampaa on käyttää koko potentiaali jousituksesta, jarruista ja muusta ajettavuudesta.

    144kW luiston ja keulimisen estolla suitsittuna on aika paljon nopeampi osaamattoman käsissä kuin 137kW ilman mitään elektroniikka-avustimia.
    korostan, että uuden 2011 zx10r:n ilmoitettu kampurateho ilman rammairia on 147,1 kw eli 200,1 PS. näin valtavat erot tehoissa pitää mainita ja myös delvac.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  30.  
  31. #150
    Lainaa (Bobo @ Loka. 04 2010,16:13) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Loka. 04 2010,13:42) kirjoitti
    Suorituskyvyn valossa vaikuttaa hyvältä. Eikä ulkonäkökään ole kovin paha. Siispä koeajolle ensi kesänä .
    Eiköhän hankita tuollaiset. Musta vai vihreä? *
    Mä voin ottaa vihreän . Mustaa on vaikeempi ylläpitää siistinä. Ota säkin vihreä !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
Sivu: 5 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen