Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Arvoisa Foruminväki..
    Olen etsinnyt takasatulaan lisäpehmustetta mikä voisi olla vaikka ilmalla täytettävä ja kiinnitys liinoilla....pyörä olisi hd wide glide 2010....
    Olen kiitollinen kaikista linkeistä vinkeistä ynm. tiedoista...
    Y.T
    Skelle
    Heips

Eikö kuitenkin kannattaisi muotoiluttaa takasatula paremmaksi jossain verhoomossa? Olet näemmä Turusta, josta varmasti löytyy sopivia pajoja. Itse käytin oman takasatulan Helsingissä Verhoomonapassa.
    http://www.verhoomonappa.com/
    Maksoi silloin alle kaksi ja puoli hunttia, on hyvän näköinen ja takapenkkiläinen viihtyy..
    Kiitoksia...toi on vähän sellainen 50-60 juttu :-) en haluaisi kovin mieleläni muotoilla alkuperäistä takaistuinta kun jos joskus tulee pyöränvaihto eteen niin olisi kiva olla mukana kaikki osat alkuperäisessä kuosissa...mutta täytyy harkita .....
    Vastaus on Airhawk. *kliks*

Ja suomen turuus myy ainakin Molitor.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
    Suuret kiitokset...just tätä etsin...olen nähnyt jossain vanhassa bike lehdessä ilmoituksen airhawkista mutta tää vanha pää ei vaan muistannut nimeä..onneksi joku muu myy noita kun molitor sillä se paikka on kyllä boikotissa ....
    Mulla on tollainen Airhawk, tilasin suoraan valmistajan nettisivuilta. Montaa päivää ei toimitus kestänyt ja tuote toimii ihan hyvin tehtävässään. En ole kyllä tuota käyttänyt muuta kuin pidemmillä Euroopanreissuilla.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
    Kiitoksia...täytyy tilata :-)
    Harley-porukoissa käytetty economy-luokan katu-uskottava ja säädettävä ratkaisu samaan pulmaan:
    http://kauppa.talousmarkka.fi/kottikä....29.html

Käytin kottarin sisäkumia aikanaan night trainissa, kun mamma valitti perseen puutumista... Oikealla ilmamäärällä mentiin viitisensataa kilsaa päivässä ilman valitusta.

9.  
    Toi on kyllä ainakin halpa...Kiitoksia vinkistä :-)