Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    K@zzu:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Upplands Väsby Sverige N 59°31'11.22 E 17°54'32.93
    Siis onko kukaan asentanut GPS:sää kyseiseen ajokkiin? Jos on, niin mistä on helpointa ottaa virta laitteelle. Ja minne olette laitteen sijoittaneet, tangossa kun ei ole järin paljon paikkoja? Kahden viikon päästä norjaan ja GPS vielä laatikossa "APUVA!"
    K@zzu *
    K@zzu
    Mä oon niin yksinkertainen kaveri, että mä otin (ottaisin) virran suoraan akulta. Väliin tietenkin sulake. Ei ole merkki-/mallikohtainen ongelma.
    Lainaa (K@zzu @ Kesä. 18 2010,18:42) kirjoitti
    Siis onko kukaan asentanut GPS:sää kyseiseen ajokkiin?
    Jos palataan heti alkuunsa siihen mitä kysyttiin, niin olen asentanut.
    Navien pistokkeethan ei oikein mahdu sinne hanskalokeron virtapistokkeeseen, joten hain Motonetin veneosastolta upotettavan ja kannellisen lisäpistokkeen jonka asensin virtalukon viereen. Haaroitus alkuperäisestä pistokkeesta tähän lisäpistokkeeseen varmistaa, ettei Garmin tyhjennä vahingossa akkua.

Kuviakin olisi, jos kiinnostuit. Pistä osoite privana.
    Exä: Suzuki Burgman 650 Executive ABS
    Nyxä: Honda CBR 1100XX Super Blackbird -07
  4.  
    K@zzu:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Upplands Väsby Sverige N 59°31'11.22 E 17°54'32.93
    Lainaa (DayCruiser @ Kesä. 18 2010,21:27) kirjoitti
    Lainaa (K@zzu @ Kesä. 18 2010,18:42) kirjoitti
    Siis onko kukaan asentanut GPS:sää kyseiseen ajokkiin?
    Jos palataan heti alkuunsa siihen mitä kysyttiin, niin olen asentanut.
    Navien pistokkeethan ei oikein mahdu sinne hanskalokeron virtapistokkeeseen, joten hain Motonetin veneosastolta upotettavan ja kannellisen lisäpistokkeen jonka asensin virtalukon viereen. Haaroitus alkuperäisestä pistokkeesta tähän lisäpistokkeeseen varmistaa, ettei Garmin tyhjennä vahingossa akkua.

Kuviakin olisi, jos kiinnostuit. Pistä osoite privana.
    Akulta en halua virtaa ottaa kahdesta syystä: 1 olen niin pirun huono muistinen että tyhjentäisin akun varmaan jo ensi reissulla ! 2 akku on aika kaukana ja pitäisi jatkaa johtoja.Viime yönä asiaa tietokoneen avulla tutkiessani huomasin että alkuperäisen virranulosoton johdot tuleva esiin kun on poistanut tangon muovit ja yläkatteen, tuolta voisi ottaa sen virran vaikka "varkaalla". Ymmärsin tuosta DayCruiser:in jutusta että siitä ulosotosta katkeaa virta kun kun pyörä sammutetaan, tuo ei selvinnyt ohjekirjasta ja tänään on tarkoitus alkaa tutkimaan ja mittailemaan asiaa oikein tosissaan.
    Kiitos vastaajille eiköhän tämä ala tästä selviämään.
    K@zzu *

ps. Asennettu ja toimiikin kaiken lisäksi. nyt voikin ottaa

K@zzu