Hei vaan kaikille
Olen juuri aloittamassa moottoripyörä harrastusta ja haluaisin nopeimman markkinoilla olevan moottoripyörän.
elikkä mikä pyörä on nopein markkinoilla oleva pyörä ja kunnon perusteluja haluaisin kuulla!
aluksi luulin nopeimman olevan suzuki gsxr 1300mutta kaverini sanoi että on olemassa nopeampia sarjavalmisteisia markkinoilla
![]()
Onko sulla pieni peenis vai haluatko päästä hengestä?(sammy76 @ Kesä. 18 2010,01:28) kirjoitti
-Ninja 500 aka gpz 500s 1996
Ehkä vanha, ehkä pieni mutta ei pankin.
Noh. Selvä provo, mutta jos poitsulla tai papalla massia riittää (rahaa) niin siittä sitten MV Agusta F4 312 (vai mekäsenyttaasolikaan) alle, niin eiköhän riitä alkuun.(Chili Palmer @ Kesä. 18 2010,01:39) kirjoitti
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Mitä väliä sillä on kulkeeko se vakiona 290 vai 310km/h.. molemmat on enemmän kuin riittävästi. Sitten jos 5km suoralla haluat ennätyskovaa päästä niin tarvitset kuitenkin jälkiasennusturbon ;)
edit: ainiin unohdin, esson baarissa leijumiseen tietysti, "toi on NOPEIN"
edit2: et määritellyt haluatko nopeimman radalla vai suoralla. Oletin että puhutaan huippunopeudesta, se on mikä merkkaa snägärillä ;)
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Ne nopeimmat löytyy moottoriradoilta, ja niitä kuskeja kutsutaan Suomen Mestareiksi. Se on vähän, että mitä sä teet pyörällä joka on nopee suoralla meinaan ku nää suorat tuppaa oleen vähän lyhyitä. Se on vähän ku ostais Jenkki pelin(auton). Juu kiihtyy ja loppunopeuskin on hirvee, mut ei niillä ralleja voiteta.
Pegaso 2008
Ihme porukkaa täälläkin. Ihan asiallinen kysymys, mutta vastaukset lähinnä
Kai nyt joku osaa tähän vastata?
zx9r -00
Eikös siihen vastattu ihan asiallisesti?
MV Agustan puikkoihin vaan. Se on kyllä perkeleen nopee mutkissakin.
"Kukas v**tu sä oot?"
-Angus Young-
Desmosedicia vaan kehiin, eiköhän tuo ole aika lailla kärkipäässä. Kun tuo rahapuoli ei ole ongelma. *
ex-Suzuki GSX-R 750 K8
Tämäkö se olis nyt nopein?![]()
Lahjattomat treenaa
Noniin eikun kauppaan jos ei nopeampia löydy(Juikka @ Kesä. 18 2010,08:11) kirjoitti
Tuohon vielä verot päälle niin lienee hinta lähemmäs 100ke. Ja toiseksi nopein kun ei kelpaa niin se on sitte tuo ostettava. Tosin tuossakaan ei suorituskykyarvoja mainita..
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Tuollainen ahdettu V2 bimotan ruppana voi kyllä olla tehokkain, mutta tuolla aerodynamiikalla ei varmasti nopein.(Juikka @ Kesä. 18 2010,08:11) kirjoitti
Jos joku paja tekee pari yksilöä, niin onko se silloin sarjavalmisteinen moottoripyörä. Munch mammut ja K2 -moottoripyörät ovat varmasti tehokkaampia, jos tuo kriteeriksi otetaan. Nyt on gizmag- sivusto haukannut ison palan paskaa tuolla väitteellään.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Eipä kelvannut tuokaan
Kriitikotkin vois ehdottaa jotain![]()
Lahjattomat treenaa
Onko tosta "etu-swingistä" mitään käytännön hyötyä verrattuna normi USD-keulaan?(Juikka @ Kesä. 18 2010,08:11) kirjoitti
![]()
Litranen sisävessa
Kysyttiin nopeinta, ei ruminta(Juikka @ Kesä. 18 2010,08:11) kirjoitti
![]()
* Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
* Tuubi
Mitä vaihtoehtoja kaverisi tarjosi tilalle?(sammy76 @ Kesä. 18 2010,01:28) kirjoitti
Ja kunnon perusteluja haluaisin kuulla![]()
Mä haluaisin tämän:
Y2K
Tuon kun iskee tulille kaivopuistossa... *
Ja on nopee!
BMW R1200GS -13
Ex. Kawasaki Versys -08
Aika vahvoilla on myös boss hoss. Eikös niistä tehokkaimmat kulje ainakin teoriassa pitkälti yli 300. Tiedä sitten onko kukaan uskaltanut ajaa..
GSF1200S
Taikka pystynyt. Olen tuon suhteen vähän skeptinen muutenkin. "Teoriassa" ei taida sisältää ilmanvastusta.(Fibanacci @ Kesä. 18 2010,09:57) kirjoitti
Ainakin viime vuonna PB-lehden testissä ZZR1400 oli suoraan laatikosta nopein, jos oikein muistan (vai oliko sittenkin se MV). Kriteerinä tosiaan se, ettei mitään putkisto-, ecu-, tms muutoksia olla tehty, vaikka nämä muutokset ovatkin varsin yleisiä.
Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
Oikeasti nopein on S1000RR. Pakko olla.
'Not only do they reach erroneous conclusions and make unfortunate choices, but their incompetence robs them of the ability to realize it. Instead they are left with the erroneous impression they are doing just fine.'
-Dunning-Kruger effect-
ZX12R
Derpi!
Pari sekuntia 0-täyziii!
712 Nm
480 km/h
Dodge Tomahawk V-10
Jos rahaa ja suhteita löytyy, niin tälläisen hankkimiselle ei liene esteitä. Tietysti jos lömpakkoa ahistaa ja ei tiedä mistä etsiä, niin on tyytyminen vähän vähemmän maskuliinisiin vehkeisiin.
http://www.allpar.com/cars/concepts/tomahawk.html
Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
Turbobusa on ainoa oikea aloittelijoillekin sopiva pyörä!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
270 km/h Agustalla ja sitten rupes pelottaan. Sivutuulta oli liikaa. Vielä se olis halunnu mennä mutta järki pitää olla päässä. En usko, että koskaan tulen tuota 312 saamaan lasiin.
Käsittääkseni noita saa vain "replicana", jotka eivät kulje mihinkään.(Zuhnu99 @ Kesä. 18 2010,11:34) kirjoitti
Ja toisaalta nakupyörässä alkaa olemaan jopa liikaa fiilistä yli 200 nopeuksilla.
Muoks: Ei pidä myöskään unohtaa, että 4 pyörää=Auto.
hyviä kommentteja ja neuvoja
hakusessa ei ole mikään supererikoinen yyberi kallis pyörä vaan ihan tavallinen kaupasta nyt,heti mulle toi.
tuossa joku jo kommentoikin kawaski zzr1400:sen olevan nopeampi pyörä kuin hayabusan elikkä zzr voisi olla erinomainen vaihtoehto, paljon parempi kuin hayabusa
ps.
ja tuo MV augusta kiinostaisi myös mutta on hiukan kallis...
rajoittamaton japanilainen lähtisi halvemmalla. siis vm. 1999 ja 2000 busa ja zx12r vm. 2000 kulkivat useiden mp-lehtien ym. mittausten mukaan vähän yli 300 kmt ihan vakioina. vuonna 2001 tuli japanilaisiin huippunopeudenrajoitin, max 300 kmt, tosin muutamat yksilöt edelleen kulkivat hyvissä olosuhteissa 302-304 kmt kuten esim. vm. 2004 zx12r bike-lehden testissä. ja busakin 302 samassa testissä. riippuu tietty renkaan halkaisijasta, tuulen suunnasta, tähtien asennosta, kottaraisen muuttomatkoista, varisten esiintyvyydestä, nahkapuvun kireydestä, kuskin kyyryisyydestä ym. vaikka mistä se nopeus.
uudemmista pari mv agustan kalleinta mallia on kulkenut vähän yli 300 vakiona. ne jotkut 312 ja 315 mallit, jotka eivät ilmeisesti ihan luvattuun olleet päässeet vakioina testeissä, mutta yli 3 markan kuitenkin hitusen.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Näin on. Ja koska sekä bussia että ahtimia valmistetaan sarjatuotantona, on kyseessä tällöin sarjavalmisteinen moottoripyörä.(Athene @ Kesä. 18 2010,11:34) kirjoitti
Sori, että menee vähän aiheen vierestä, mutta miksi haluat juuri nopeimman pyörän? Olisi mukava kuulla jonkinlaiset perustelut asialle. Pyörän valinnassa luulisi olevan paljon muitakin kriteereitä kuin nopeus suoralla tiellä.(sammy76 @ Kesä. 18 2010,13:21) kirjoitti
Superbike #7
Suoraa tietä voi olla mukavampi ajaa autolla.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!