Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Suunnitelmissa hankkia fz6-s dragstarin tilalle jotta olis hieman kivempi ajella mutkatietä ja hieman pidempää matkaa.

Mutta mitenhän se soveltuu tällaiselle keskimääräistä pidemmälle kuskille (189cm) ??
    Ei mulla ainakaan ole ollut mitään suurempia ongelmia ko. pyörän kanssa. Olen myös 189 cm.
    Joskus pidemmillä reisuilla oikea reisi vähän muistuttaa olemassa olosta, mutta pikkasen asentoa muuttamalla tai taukoa pitämällä asia on hoitunut.
    Pyörä ihan kiva mutkateillä ja kyllähän sillä tarvittaessa pystyy ajamaan suoriakin pätkiä "vähän kovempaa" *
    Honda Varadero 1000 2007
    ex.Yamaha FZ-6 2004
    Olen 185 ja on tuollaisella tullut ajeltua yli 600km päivä matkoja ilman ongelmia, pisimmät päivä ajot oli jotain 900km. Joten ennusko että sinullakaan on ongelmia.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Kyllä moisella vehkeelllä on mukava ajella.. Tosiaan joskus jalat vähän puutuu, mut tauko pelastaa tai roikottaa jalkoja sit muuten ajon aikana. Nii pituutta 183..
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
  5.  
    ...ja mitä eroja s2 mallissa??? eikö se tullut vasta 2007, kun niitä kaupataan jo 2006-mallejakin.