Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    onko kokemuksia laadusta tai mistä vaan? huollot, toimitusajat ym ym.?? oitracon niitä kauppaa..
    Mulla löytyy edestä ja takaa Wilbersin tuotteita, eikä ole valittamista ollut. Huolloista ei vielä kokemuksia...
    ZZR1400 -06
    Toimitusaika ollut 1-2 viikkoa matkahuollon kautta.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    Mulla on SV1000S etupäässä Wilbersin jouset ja niiden oma 7,5w öljy. Olen ollut tyytyväinen, keula reagoi herkästi, mutta samalla paljon tukevampi kuin alkuperäinen.
    GSX 1400
    Koitin sivistyä saksaksi tuolla wilberssillä, ei oikke toiminut. Onko siinä kalliimmassa takapampussa säätöjä yhtä paljon kuin wp:n/öhlärin lippulaivoissa? esim korkeussäädöstä en päässyt perille oliko vai ei..
    Toinen heidän takaiskari menossa, kumpikin perusmallia mutta ehdoton parannus tehdastuotteen tilalle. Noi kun tuppaa matkaenskoissa olemaan vähän budjetti mallia..
    1290SAR, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
    mulla oli K4 1000sessa wilbersin competition takis ulkoisella esijännityksellä ja comp keulasetti venttiilit ja jouset joka oli ruotsissa muokattu. oli todella hyvä setti ja siinä kaikki toimi juuri niinkuin pitikin. suosittelen.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Itellä ratakäytössä wilbersin takaiskari. Toimii hyvin ja huoltokin onnistui paikallisessa jousitus/virivirifirmassa.

Nettisivut on ko. firmalla kyllä ihan suolesta ja asiakaspalvelussa sähköpostiin vastattiin pitkällä viiveellä ja tuntui, että toisessa päässä kielitaito ei oikein riittänyt asioiden ymmärtämiseen..

- T -
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

Itse ostin Wilbersin takapampun Blackbirdiin Saksan ebayn kautta löytyneen jämyn kautta, homma onnistui hyvin ja tyytyväinen olin tuotteeseen. Otin siihen hydraulisen esijännityksen säädön ja se todella kannatti, lasti kun vaihteli aika tavalla niin oli aina oikea jäykkyys takapäässä. Täältä tilasin omani, mutta löytyy niitä muitakin toimittajia ebayn kautta, kannattaa heittää tarjouspyyntö useammalle, varmasti tulee halvemmalla kuin Oitraconin kautta, nehän myy ohjehinnalla + omilla postikuluillaan.
  10.  
    Samansuuntaiset kokemukset täälläkin,
    yksi kilpuri ollut wilperin alustalla, takapamppu competition, keulassa ilmeisesti valve-setti + Ö:n jouset.
    Huollot onnistui kuten Ö:lläkin.
    Hyvin sai toimimaan.
    Euroopassa hivenen enemmän käytetty merkki...