Eli cebari rupes kettuilemaan. Jokunen päivä sitten alkoi tasakaasulla ihme pätkiminen, veto katoaa ja jatkuu sitten. Nyt alkoi jo tyhjäkäynti putoamaan väliin 1400/1000 ja kuulostaa että yksi pytty lakkaa laukkaamasta. Tulpat on mukamas vaihdettu 48t huollossa. silloin 43t mittarissa nyt 49t. Lämpöisenä pahenee häiriö.
Onkohan kaikki tulpanhatut kunnolla paikallaan? Onko huollossa tyrkänneet oikeat tulpat koneeseen? Eikös tuokin malli syö noita "halpoja" iridiumeita.(vassago @ Kesä. 05 2010,16:43) kirjoitti
![]()
Honda CBR 954RR -03
Niinpä, BW huollon on tehnyt "firiksenä". Pyörä on ostettu huolto tehtynä mutta eipä näy kuitteja vain leima kirjassa. Tuli kyllä mieleen että 100e säästetty kun kyllähän iridiumit kestää?
-Tulpanhatut kannattaa tosiaan tarkistaa, että ovat paikoillaan, vaikka saattaa tuntua laittaessa että meni paikoilleen
-Joku puola pimeänä jos vain yhtä pyttyä pätkii?(vaihda vaikka puolia keskenään)
-Bensapumppu, niitä on kuulemma mennyt(tuskin kuitenkaan tuollaista pätkimistä aiheuttaisi..?)
-Tulppavika, joskin aika epätodennäköinen
-Onko pyörässä esim Powercommander, joka mahdollisesti voisi aiheuttaa jotain oireita?
Jos noista ei löydy, niin itse varmaankin kävisin liikkeessä luettamassa vikakoodit.
Pyörä on vakio. Vikakoodeja jos olisi niin eikö fi tai joku muu valo näyttäisi? kaikki alkoi abc 95 tankkauksen jälkeen, nyt on uutta bensaa ja oire jatkuu. Prätkäpajalle siis.
Ei ollut kummonen vika kun oli aikaa tutkia. Ykkösen tulpanjohdot oli liittimen läheltä hangannut melkein poikki.
Tulipa vaihdettua tulpat samalla.