Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Oisko vinkkejä mitä kannattas kattoo zx-10r 06??koeajo tekemättä sit pyörä kotia...Ei hirveesti aikasempia kokemuksia kawoista...?
    Kato ainaki paljonko on ajettu.
    Lainaa (torotoro @ Kesä. 15 2010,18:33) kirjoitti
    Oisko vinkkejä mitä kannattas kattoo zx-10r 06??koeajo tekemättä sit pyörä kotia...Ei hirveesti aikasempia kokemuksia kawoista...?
    Tutki edellisen omistajan tai omistajien historia ja soittele niille , kysele *mitä on niiden mielestä miinusta mitä muutoksia tehty tms. Yleensä sieltä saa paljon tietoa ainakin mistä aloitella.Monet asiat eivät useinkaan näy huoltohistoriassa .Tietenkin myös kilometrit, mutta olen nähnyt paljon normaalia enemmän ajettuja fillareita, jotka ovat kunnoltaan erinomaisia, kun ne yksilöt ovat olleet osaavissa käsissä ja niitä on *nk. yli huollettu ja nähty vaivaa niiden kunnon ylläpitämiseen.Yleensä moottoripyörät ovat pääsääntöisesti pidetty paremmin kuin käytetyt autot ja paremmassa kunnossa.Varmaan tiedossa jotain pikku huoltoo
    TIETEKNKIN KATSOT TARKASTI TESTIAJOLLA ETEESI .......... onnea uuden pyörän hankinnalle Parhain terveisin

KAWASAKI ZX 10 R - 06 *NO SPEED LIMIT OVER 150 MILES
    * * * *SUPPORT LAST MAN STANDING TEAM FINLAND
    Liikkeestä vai yksityiseltä?
    Siis takuu vai luottamus?
    Kunto hyvä, renkaat kohtuulliset, huollot tehty manuaalin mukaisesti, kilsat alle 35k, pyyntihinta alle 8k€?
    Osuiko yhtään kohdalleen?

Tuskin mitääm mitään isompia vikoja on, en inakaan itse ole kuullut.
    Yleensä mopon teknikka on kunnossa jos se on päältä siisti, liki moitteeton.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Lainaa (raikkonen @ Kesä. 15 2010,20:08) kirjoitti
    Kato ainaki paljonko on ajettu.
    MOIKKA Raikkonen Millä oljyllä ajelit sun 06-10 r llä. on ollut niin paljon juttua kawojen öljyjen sopivuuksista.Itse ed. kawasakilla ajelin Hondan GL-4 öljyllä
    toimi todella hyvin, sehän on mineraali pohjainen .....
    Terveisin

Lainaa (Goofy S @ Kesä. 15 2010,23:26) kirjoitti
    Liikkeestä vai yksityiseltä?
    Siis takuu vai luottamus?
    Kunto hyvä, renkaat kohtuulliset, huollot tehty manuaalin mukaisesti, kilsat alle 35k, pyyntihinta alle 8k€?
    Osuiko yhtään kohdalleen?

Tuskin mitääm mitään isompia vikoja on, en inakaan itse ole kuullut.
    Yleensä mopon teknikka on kunnossa jos se on päältä siisti, liki moitteeton.
    Moikka Goofy S Mitä öljyä itse olet käyttänyt omassa 10 r ssä
    En *vitsis niitä vanhoja delvac juttuja lueskella mikä sopii kawasakiin parhaiten ja luisto kytkin pelaa kunnolla Parhain Terveisin

aattelin et jos on jotain tyyppi vikoja kuten k6:sen rungon repeäminen oli ex-mopossa.Kyllä se hyvältä näyttäs vakiokuntoinen ja huollot ok ja kilometrejä 15tkm ekalta omistajalta.Toivottavasti vastaa odotuksia kun päsee radalleKemora odottaa Kiitoksia vastauksista
    Lainaa (torotoro @ Kesä. 16 2010,08:33) kirjoitti
    aattelin et jos on jotain tyyppi vikoja kuten k6:sen rungon repeäminen oli ex-mopossa.Kyllä se hyvältä näyttäs vakiokuntoinen ja huollot ok ja kilometrejä 15tkm ekalta omistajalta.Toivottavasti vastaa odotuksia kun päsee radalleKemora odottaa Kiitoksia vastauksista
    Jos radalle oikein meinaat mennä niin alkuun
    1.Rata ajoon soveltuvat renkaat
    2.Välitykset kuntoon vakiota tiheämmät esim 15-40,41 vakio välitys -06 on 17-40
    3.Iskarien huolto/tarkastus säädöt ammattimiehen avustuksella kohdalleen
    4.tarkasta ohjausiskarin toiminta
    Hanki crash padsit ! Ei muuta kuin radalle testaan............
    Terveisin
    Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 17 2010,02:27) kirjoitti
    Lainaa (torotoro @ Kesä. 16 2010,08:33) kirjoitti
    Jos radalle oikein meinaat mennä niin alkuun
    1.Rata ajoon soveltuvat renkaat
    2.Välitykset kuntoon vakiota tiheämmät esim 15-40,41 vakio välitys -06 on 17-40
    3.Iskarien huolto/tarkastus säädöt ammattimiehen avustuksella kohdalleen
    4.tarkasta ohjausiskarin toiminta
    Hanki crash padsit ! Ei muuta kuin radalle testaan............
    Terveisin *
    Juu tuttua kauraa muutoksia tehdään vasta eka rata reissun jälkeen,paitti renkaat.. crash padsit uus tuttavuus?
    Kaatumatatit

PUIGIT esim. ihan päteviä.. jos ei halua katteita sorvata, menevät tietääkseni tuohon malliin ilman reikien tekemistä.

Muutenkin ilmeisesti paremmin löytyy tuohon tuoreempaan kymppiin sellaisia vaihtoehtoja, jotka suojaa kunnolla ja katetta ei tarvitse modata.

C-malliin katteet ovat ongelmallisemmat. Jos haluaa kunnolla suojaavat eli esim. moottorikiinnityksiin suoraan kiinni tulevan, niin pitää porata myös katteeseen sitten reiät sopivalle kohdalle. Itse hommasin just puigit tuohon omaani. Tulee moottorinkiinnityksiin kiinni, mutta hemmetin jämäkkä rautaosa sitten tuo itse tatin tuonne sivukatteiden takapuolelle, joten ei tarvitse katetta modata.

- P

Lainaa (Kauhukahvailija @ Kesä. 15 2010,23:53) kirjoitti
    Moikka Goofy S *Mitä öljyä itse olet käyttänyt omassa 10 r ssä
    En *vitsis niitä vanhoja delvac juttuja lueskella mikä sopii kawasakiin parhaiten ja luisto kytkin pelaa kunnolla Parhain Terveisin
    Viimeiset 10 vuotta (ainakin *) oon ajanut Motulin 10W40:llä.
    Aluksi varmaan sattumaa mutta ikinä ei ole ollut mitään ongelmia joten sitä käytän edelleen.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Kyllä tatit oli hankinta listalla..
    Lainaa (Goofy S @ Kesä. 17 2010,12:51) kirjoitti
    Aluksi varmaan sattumaa mutta ikinä ei ole ollut mitään ongelmia joten sitä käytän edelleen.
    Täällä kans käytettiin samaa öljyä 05 mallisessa 10r. Ajoin noin 23tkm ja ei valittamista
    Kawasaki zx-10r
    Tänänn kävin kawan testaan ja hyvältähän toi tuntu ja sissti kuin mikä.. pieni resonointi tuntu käsille tietyillä kierroksilla mut taitaa olla ominaisuus...
    Näppis temppuilee.. mut maanantaina haen kawan kotio
    Lainaa (torotoro @ Kesä. 19 2010,19:10) kirjoitti
    Näppis temppuilee.. mut maanantaina haen kawan kotio
    Jeah
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
    Jeah,tänään hakeen 10 kotia.. malttohan tossa kolme vuotta taukoa kilpi pelistä pitääkki
    Täytyy sanoa että on se makee peli..
  19.  
    Lainaa (Goofy S @ Kesä. 17 2010,12:51) kirjoitti
    Onko Motulin 10w/40 synteettiset , semisyn,vai mineraali pohjaiset
    Kiitokset etukäteen ajatuksena oli pistää kokeeksi Shellin Advance Ultrat tai Castrollin litkut.Ennen ajoin tosiaankin Hondan GN-4 silla
    ex. Kawasaki. - Mikä se juttu oikein on siitä että se kytkin rupee reistaileen täys synteetisillä- *.Ei pitäis kyllä vaikuttaa mitään jos sitä järjellä ajattelee...........*
    Edit- Nyt on Bel Rayn 10w/50 EXS ja toimii kuin unelma !!! parhaat öljyt mies muistiin///////////////////////////